Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
Сауат ашу пәні ойынша жеке оқу бағдарламасының мазмұны
Бейімделген бағдарлама мазмұны (1 сыныптарға арналған жалпы бағдарлама) | Күтілетін нәтижелер | Нәтижелер |
Әліппеге дейінгі кезең. Әліппе кезеңі 1 - тоқсан Тыңдалым және айтылым бөлімі | ||
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну | тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау | мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 3 Тыңдалған материалды мазмұндау | мұғалімнің көмегімен оқиғаны баяндау | ҚБ тапсырмасы |
1. 4 Оқиғаны болжау | мәтіннің мазмұнын иллюстрация бойынша болжау | ҚБ тапсырмасы |
1. 5 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану | түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдану | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 6 Тыңдаушының назарын аудару | сөйлеу барысында сипаттау сөздерін қолдану | ҚБ тапсырмасы |
1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту | тыңдалған мәтінге өз көзқарасын сөзбен білдіру (ұнайды, ұнамайды); | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту | берілген сюжетті сурет бойынша мұғалімнің бағыттаушы сұрақтары арқылы әңгімелеу | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту салыстыруға қажетті сөздерді, вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану); | - сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау - дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну - сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары |
Оқылым бөлімі | ||
2. 1 Оқу түрлерін қолдану | - сөз, сөйлем сызбасын оқу. - оқудың түрлерін (буындап оқу) қолдану | Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары |
2. 5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу | мәтін, иллюстрация бойынша мұғалім көмегімен сұрақтар қою және сұраққа жауап беру | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату | әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Жазылым бөлімі | ||
3. 3 Жоспар құру | - мұғалім көмегімен мәтінге суреттер арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою | Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары |
3. 4 Оқыған, тыңдаған материалдың мазмұнын жазу | мұғалім көмегімен оқыған, тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, белгілер қолданып, жай сөзбен жеткізу | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау | жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 10 Грамматикалық нормаларды сақтау | тәуелдік және жіктік жалғауларының қарапайым формаларын қолдана алу (терминсіз); | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 11 Пунктуациялық нормаларды сақтау | сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Әліппе кезеңі. 2 - тоқсан Тыңдалым және айтылым бөлімі | ||
1. 3 Тыңдалған материалды мазмұндау | - мұғалімнің көмегімен оқиғаны баяндау; | |
1. 4 Оқиғаны болжау | мәтіннің мазмұнын иллюстрациясы бойынша болжау; | ҚБ тапсырмасы |
1. 5 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану | түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 6 Тыңдаушының назарын аудару | сөйлеу барысында сипаттауға қажетті сөздерді, вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл) қолдану; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту | тыңдалған мәтінге өз көзқарасын сөзбен білдіру (ұнайды, ұнамайды); | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту | берілген сюжетті сурет бойынша мұғалімнің бағыттаушы сұрақтары арқылы әңгімелеу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 9 Дыбыстарды, сөздерді, орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз) ажырату және дұрыс дыбыстау; - дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну; - сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары |
Оқылым бөлімі | ||
2. 1 Оқу түрлерін қолдану | - сөз, сөйлем сызбасын құрастыру; - буындап оқуды қолдану; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 2 Оқылған мәтіннің мазмұнын түсіну | мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 4 Мәтіндегі сөздердің мағынасын түсіну | мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы/мәндес/көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу | мәтін, иллюстрация бойынша (мұғалімнің көмегімен) сұрақтар қоя білу және қойылған сұраққа жауап беру | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 6 Мәтіннің түрлері мен жанрын, стилін анықтау | мұғалімнің көмегімен мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату | әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру | ҚБ тапсырмасы |
Жазылым бөлімі | ||
3. 5 Мәтінді түрлі формада құрастыру | Мұғалімнің көмегімен тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерді қолдана отырып, үлгі бойынша шағын мәтін құрастыру; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 7 Қатені табу және түзету | мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру және қателерін түзету; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау | жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 9 Орфографиялық нормаларды сақтау | айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді көшіріп жазу; бас әріппен жазылатын сөздерді анықтау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 10 Грамматикалық нормаларды сақтау | тәуелдік және жіктік жалғауларының қарапайым формаларын қолдана алу (терминсіз); | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 11 Пунктуациялық нормаларды сақтау | сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Әліппе кезеңі. Әліппеден кейінгі кезең 3 - тоқсан Тыңдалым және айтылым бөлімі | ||
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну | тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну және сөйлемдерге, сөздерге ажырату | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау | мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 3 Тыңдалған материалды мазмұндау | мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 4 Оқиғаны болжау | мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұнын тақырыбы, иллюстрация бойынша болжау; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 5 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану | түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 6 Тыңдаушының назарын аудару | сөйлеу барысында сипаттау, салыстыруға қажетті сөздерді, вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл) қолдану; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту | тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды, ұнамайды); | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту | берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту; | |
1. 9 Дыбыстарды, сөздерді орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | - сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау; - сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Оқылым бөлімі | ||
2. 1 Оқу түрлерін қолдану | - оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу) қолдану; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 2 Оқыған мәтіннің мазмұнын түсіну | мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну; | |
2. 4 Мәтіндегі сөздердің мағынасын түсіну | мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы/мәндес/көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу | мәтін, иллюстрация бойынша (мұғалімнің көмегімен) сұрақтар қоя білу және қойылған сұраққа жауап беру; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 6 Мәтіннің түрлері мен жанрын, стилін анықтау | мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін, ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 7 Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты алу | мұғалімнің көмегімен дереккөздерден ақпараттарды табу; - әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату; | мұғалімнің көмегімен дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну (ь, ъ таңбалары, Ұ, ю, я қосарлы дыбыстары) және дұрыс оқу | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Жазылым бөлімі | ||
3. 5 Мәтінді түрлі формада құрау | тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерді қолдана отырып, мұғалімнің көмегімен үлгі бойынша шағын мәтін құрап жазу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 6 Түрлі жанрда шығармашылық мәтін жазу | мұғалімнің көмегімен әр түрлі жанр бойынша (хат, құттықтау хат, хабарлама, нұсқаулық) шағын мәтін құрап жазу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 7 Қатені табу және түзету | мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру және қателерін түзету; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау | мұғалімнің көмегімен жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 9 Орфографиялық нормаларды сақтау | - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді көшіріп жазу; - мұғалім көмегімен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 10 Грамматикалық нормаларды сақтау | - мұғалімнің көмегімен заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу; -- тәуелдік және жіктік жалғауларының қарапайым формаларын қолдана алу (терминсіз) | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Әліппеден кейінгі кезең 4 - тоқсан Тыңдалым және айтылым бөлімі | ||
1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау | - мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 3. Тыңдалған материалды мазмұндау | - мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 4 Оқиғаны болжау | - мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұнын тақырыбы, иллюстрация бойынша болжау | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 5 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану | түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 6 Тыңдаушының назарын аудару | сөйлеу барысында сипаттау, салыстыруға қажетті сөздерді, вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл) қолдану; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту | тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды, ұнамайды); | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту | мұғалімнің көмегімен берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Оқылым бөлімі | ||
2. 1 Оқу түрлерін қолдану | оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу) қолдану; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 2 Оқылған мәтіннің мазмұнын түсіну | мұғалімнің көмегімен мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 3 Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажырату | мұғалімнің көмегімен оқыған мәтіннің тақырыбын, басын, ортасын анықтау; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 4 Мәтіндегі сөздердің мағынасын түсіну | мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы/мәндес/көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу | мәтін, иллюстрация бойынша (мұғалімнің көмегімен) сұрақтар қоя білу және қойылған сұраққа жауап беру; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 6 Мәтіннің түрлері мен жанрын, стилін анықтау | 1. 2. 6. 1* мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін, ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 7 Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты алу | мұғалімнің көмегімен дереккөздерден ақпараттарды табу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
2. 8 Мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау | мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы (ертегі, әңгіме, өлең) мәтіндерді салыстыру | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Жазылым бөлімі | ||
3. 3 Жоспар құру | мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 4 Оқыған, тыңдаған материалдың мазмұнын жазу | мұғалім көмегімен оқыған, тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып, жай сөйлеммен жеткізу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 5 Мәтінді түрлі формада құрау | мұғалімнің көмегімен тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерді қолдана отырып, үлгі бойынша шағын мәтін құрап жазу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 6 Түрлі жанрда шығармашылық мәтін жазу | мұғалімнің көмегімен әртүрлі жанр бойынша (хат, құттықтау хат, хабарлама, нұсқаулық) шағын мәтін құрап жазу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 7 Қатені табу және түзету | мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру және қателерін түзету; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау | жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 9 Орфографиялық нормаларды сақтау | айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді тыңдау арқылы жазу - мұғалім көмегімен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату - бас әріппен жазылатын сөздерді (адамның аты - жөні, тегі, жер - су атаулары, үй жануарларына берілген аттары) анықтау; | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
3. 10 Грамматикалық нормаларды сақтау | мұғалімнің көмегімен заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
Жаңалықтар
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Мен шырын ішемін
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды. Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Сыныптағы танысу. Сөйлем
Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту.
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды. Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Әдептілікке үйренейік. Сөз
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.