Үштаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Математика
Тақырыбы: Үштаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Сабақтың мақсаттары: 1. Үш таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілін үйрету, өрнектер құрастыру, мәнін табу, есептер шығарту, геометриялық фигуралардың ауданын табуға есептер шығарту арқылы білімдерін тиянақтау, бекіту.
2. Ауызша, жазбаша есептеу қабілетін, логикалық ойлауын дамыту.
3. Пәнге қызығушылығын арттыру, ата - баба мұраларын құрметтеуге тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже:
1. Үштаңбалы санға жазбаша бөле алады.
2. Берілген тапсырмаларды орындайды.
3. Топпен жұмыс жасайды.
Көрнекілік: Моноблок, оқулық, А3 формат қағаз, суреттер, маркер, стикер
Әдіс - тәсілдер: Ой қозғау, түсіндіру, сұрақ - жауап, топтық жұмыс, жеке жұмыс, ойындар
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: Спорт
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
- топқа бөлінген, алтын ережені еске түсіру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
-"Сұрақ - жауап" әдісі: өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою
1. Бөлудің компоненттерін ата
2. Кез - келген санды 0 - ге көбейтсең қанша шығады
3. Көлемді қалай табамыз
4. Кез - келген санды 1 - ге көбейтсең қанша шығады.
5. Нөлмен аяқталатын сандарды қалай көбейтеміз.
6. Қандай жағдайда екі толымсыз көбейткіш болады
- Балалар, теледидардан қандай жаңалықтар айтылып жатыр?
Қысқы олимпиада туралы қысқаша сұрау.
- Олай болса, балалар, біз бүгінгі сабағымызды жарыс түрінде өткіземіз. Үш топқа арналған жүлделер бар. Ең алғашқы ойынымыз "Ұшқырлар"ойыны қай топтың оқушылары ұшқырлық танытады.
№1 есеп. Ауызша орындау
4600+2400: 7·5+3560=8560
3689+1311: 5·4+5321=9321
1150+1250: 6·8+6347=9547
№2.
Жаңа сабақтың тақырыбын айту және түсіндіру.
а) 3918: 653=6
13 752: 573 = 24
- 3 топқа бөліп беремін, 1 қатардағы есепті тақтаға орындатамын.
б) 4167: 463=9 --- 5256: 584=9 ------ 11584: 362=32 ----- 65076: 986=66
5274: 586=9 ------ 6183: 687=9 ------ 36512: 652=56 ------ 93765: 987=95
1539: 171=9 ------ 1358: 194=7 ------ 12152: 124=98 ------ 13533: 347=39
Байзақ ауданы, №1 мектеп – гимназиясы мұғалімі Жанжумаева А.
Үштаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері. жүктеу
Тақырыбы: Үштаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Сабақтың мақсаттары: 1. Үш таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілін үйрету, өрнектер құрастыру, мәнін табу, есептер шығарту, геометриялық фигуралардың ауданын табуға есептер шығарту арқылы білімдерін тиянақтау, бекіту.
2. Ауызша, жазбаша есептеу қабілетін, логикалық ойлауын дамыту.
3. Пәнге қызығушылығын арттыру, ата - баба мұраларын құрметтеуге тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже:
1. Үштаңбалы санға жазбаша бөле алады.
2. Берілген тапсырмаларды орындайды.
3. Топпен жұмыс жасайды.
Көрнекілік: Моноблок, оқулық, А3 формат қағаз, суреттер, маркер, стикер
Әдіс - тәсілдер: Ой қозғау, түсіндіру, сұрақ - жауап, топтық жұмыс, жеке жұмыс, ойындар
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: Спорт
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
- топқа бөлінген, алтын ережені еске түсіру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
-"Сұрақ - жауап" әдісі: өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою
1. Бөлудің компоненттерін ата
2. Кез - келген санды 0 - ге көбейтсең қанша шығады
3. Көлемді қалай табамыз
4. Кез - келген санды 1 - ге көбейтсең қанша шығады.
5. Нөлмен аяқталатын сандарды қалай көбейтеміз.
6. Қандай жағдайда екі толымсыз көбейткіш болады
- Балалар, теледидардан қандай жаңалықтар айтылып жатыр?
Қысқы олимпиада туралы қысқаша сұрау.
- Олай болса, балалар, біз бүгінгі сабағымызды жарыс түрінде өткіземіз. Үш топқа арналған жүлделер бар. Ең алғашқы ойынымыз "Ұшқырлар"ойыны қай топтың оқушылары ұшқырлық танытады.
№1 есеп. Ауызша орындау
4600+2400: 7·5+3560=8560
3689+1311: 5·4+5321=9321
1150+1250: 6·8+6347=9547
№2.
Жаңа сабақтың тақырыбын айту және түсіндіру.
а) 3918: 653=6
13 752: 573 = 24
- 3 топқа бөліп беремін, 1 қатардағы есепті тақтаға орындатамын.
б) 4167: 463=9 --- 5256: 584=9 ------ 11584: 362=32 ----- 65076: 986=66
5274: 586=9 ------ 6183: 687=9 ------ 36512: 652=56 ------ 93765: 987=95
1539: 171=9 ------ 1358: 194=7 ------ 12152: 124=98 ------ 13533: 347=39
Байзақ ауданы, №1 мектеп – гимназиясы мұғалімі Жанжумаева А.
Үштаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері. жүктеу
Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Не білу керек: бөлінді, көбейткіш пен бөлінгіште нөл болған жағдайда екі таңбалы санға бөлуді және көбейтуді білу; Не істей білу керек: есептеуде жазбаша тәсілдерді қолдана білу;
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; 2) есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту;
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.