43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Сабақтың тақырыбы: 43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Сабақтың мақсаты:
1. Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
2. Ұлттық ойындар ойнату арқылы өз салт - дәстүрін, әдет - ғұрыпын, білімін шыңдап, ойлау қабілетін, ой - өрісін, математикалық тілін дамыту;
3. Ұлттық сезімін бойына сіңіре отырып, адамгершілікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, дамыта оқыту тәсілін пайдалану, ойын.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Ой қозғау.
№1. Ауызша
IV. Жаңа сабақ.
Сандарда қанша бірліктер бар? Қанша ондықтар бар? Қанша жүздіктер бар?
500 709 460 244 803 120 87 623
Ережені жатқа меңгерту.
Екі және үш таңбалы сандарды көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы. Бұл жағдайда «х» таңбасы қолданылады.
Көбейту кезінде бірліктер бірліктердің астына, ондықтар ондықтардың астына, жүздіктер жүздіктердің астына жазылады. Бірліктен бастап көбейтіледі.
Сабақтың мақсаты:
1. Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
2. Ұлттық ойындар ойнату арқылы өз салт - дәстүрін, әдет - ғұрыпын, білімін шыңдап, ойлау қабілетін, ой - өрісін, математикалық тілін дамыту;
3. Ұлттық сезімін бойына сіңіре отырып, адамгершілікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, дамыта оқыту тәсілін пайдалану, ойын.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Ой қозғау.
№1. Ауызша
IV. Жаңа сабақ.
Сандарда қанша бірліктер бар? Қанша ондықтар бар? Қанша жүздіктер бар?
500 709 460 244 803 120 87 623
Ережені жатқа меңгерту.
Екі және үш таңбалы сандарды көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы. Бұл жағдайда «х» таңбасы қолданылады.
Көбейту кезінде бірліктер бірліктердің астына, ондықтар ондықтардың астына, жүздіктер жүздіктердің астына жазылады. Бірліктен бастап көбейтіледі.
Жазбаша көбейту тәсілі екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту
Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.