Өткенді пысықтау (Математика 4 сынып)
Математика 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, дәптермен жұмыс жасау барысында ұқыптылыққа, тазалыққа баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру Әр тапсырмаға 0 - 3 баллдан қойып отырады.
18 - 21 балл - «5»; 13 - 17 балл - «4»; 9 - 12 балл - «3»; 3 - 8 балл –«2».
Топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру
«Сандар әлемі» жаттығуы арқылы оқушыларды топқа бөлу. (оқушыларды бір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы сандар арқылы үш топқа бөлемін)
Ынтымақтастық атмосферасы
«Сұрақтар бұрқасыны» жаттығуы. Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында сұрақтар беру.
Параққа тек жауаптарын ғана жазу.
1. 35 пен 5 - тің көбейтіндісі. (175)
2. 100 саны 25 – тен неше есе артық (4 есе)
3. 2т 612 кг неше килограмм бар? (2612)
4. 1 дм неше мм? (10000 мм2)
5. 360 секунд неше минут құрайды? (6 минут)
6. Ауданды қалай табамыз? (ұзындығы мен енін көбейтеміз)
7. 300 теңгеден 4 көйлек сатып алдық. Құнын тап. (1200 теңге)
8. Сұйық затты немен өлшейді? (литр)
9. Бөлменің төрт бұрышында бір мысықтан отыр, әр мысыққа үш мысық қарап отыр. Бөлмеде неше мысық бар? (4)
10. Тіктөртбұрыштың ауданын бөлумен табамыз. Дұрыс па, әлде қате ме? (қате)
Мұғалім: Бияшева Г. И.
Өткенді пысықтау (Математика 4 сынып). жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, дәптермен жұмыс жасау барысында ұқыптылыққа, тазалыққа баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру Әр тапсырмаға 0 - 3 баллдан қойып отырады.
18 - 21 балл - «5»; 13 - 17 балл - «4»; 9 - 12 балл - «3»; 3 - 8 балл –«2».
Топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру
«Сандар әлемі» жаттығуы арқылы оқушыларды топқа бөлу. (оқушыларды бір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы сандар арқылы үш топқа бөлемін)
Ынтымақтастық атмосферасы
«Сұрақтар бұрқасыны» жаттығуы. Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында сұрақтар беру.
Параққа тек жауаптарын ғана жазу.
1. 35 пен 5 - тің көбейтіндісі. (175)
2. 100 саны 25 – тен неше есе артық (4 есе)
3. 2т 612 кг неше килограмм бар? (2612)
4. 1 дм неше мм? (10000 мм2)
5. 360 секунд неше минут құрайды? (6 минут)
6. Ауданды қалай табамыз? (ұзындығы мен енін көбейтеміз)
7. 300 теңгеден 4 көйлек сатып алдық. Құнын тап. (1200 теңге)
8. Сұйық затты немен өлшейді? (литр)
9. Бөлменің төрт бұрышында бір мысықтан отыр, әр мысыққа үш мысық қарап отыр. Бөлмеде неше мысық бар? (4)
10. Тіктөртбұрыштың ауданын бөлумен табамыз. Дұрыс па, әлде қате ме? (қате)
Мұғалім: Бияшева Г. И.
Өткенді пысықтау (Математика 4 сынып). жүктеу
Жаңалықтар
Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілін үйрету; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білуін дамыту;
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс жасау барысында тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; 2) есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту;
Екітаңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; Балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Ж. Қалдығараев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қожбанова Бағила
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.