Құстар біздің досымыз
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Ақорда» ортаңғы тобы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттің түрі: Жаратылыстану.
Тақырыбы: Құстар біздің досымыз
Мақсаты: Құстар туралы түсініктерін қалыптастырып, жер теліміндегі ағашқа қонған құстарды бақылап, қандай құс екенін ажырата білуге үйретіп, қамқорлыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ – жауап, түсіндіру
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: суреттер қарау.
Қажетті көрнекі құралдар: құстардың суреттері
Билингвальды компонент: құстар - птицы; құстар - bird.
Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбері.
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық,
Таза ауадан салайық,
Достық мейірін салайық,
Жүрек жылуын салайық,
Осы жақсы лебізді
Бір - бірімізге сыйлайық.
Есіктен Құсшы амандасып кіреді
- Амансыңдар ма балаларым, мені танисыңдар ма? Мен құстарды бағып – қағып қорғайтын құсшы боламын
Маған сендердің көмектерің керек еді, жылы жаққа көптеген құстарға жем шашып тұруға келісесіңдер ме?
Іздену ұйымдастырушы
Кіріспе кезеңі.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Ауа – райында қандай өзгерістер бар?
Біздің ауладан қандай құстарды байқадыңдар?
Көктемде құстар қайдан ұшып келеді?
Суретке қарап әңгімелеу.
Балалар мына суреттерден өздеріңе таныс құстарды тауып беріңдерші.
Мынау қандай құс екен?
- Торғайлар біздің аулада бар ма, олар немен қоректенеді?
Ал мынау тоқылдақ балалар, оны орман дәрігері дейді екен. Өйткені ол ағаштардағы құрттарды мына ұшты тұмсығымен тоқылдатып тазалайды.
Ал, мынау қарлығаш ол адамдарға жақын ескі үйлерге ұя салып, салқын түскенше балапандарын өсіреді.
Мынау қарға. Оның да өзіндік ерекшелігі бар құс. Қарға мысалы ауа – райынан хабар беретін қасиеті бар, егер күн салқындатып, жаңбыр не қыста қар жауатын болса қарғалар жол үстіне толып қонады екен.
Көрдіңдер ме балалар құстардың пайдасы қандай екенін. Ендеше біз құсшы сияқты құстарды қорғай аламыз ба?
Құстар туралы тақпақ – өлең білесіңдер ме Құсшыға айтып берейік.
Сергіту сәті
1, 2, 3 қарлығаш боп ұш.
4, 5, 6 қарлығаш боп қалқы.
7, 8, 9, 10 қарлығаш боп қон.
Қимылды ойын: «Торғайлар мен мысық»
Мақсаты: Ойын ережесін бұзбай ойнауға үйрет,. ойын арқылы балаларды жылдамдыққа ұйымшылдыққа баулу.
Құстар біздің досымыз жүктеу
Тобы: «Ақорда» ортаңғы тобы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттің түрі: Жаратылыстану.
Тақырыбы: Құстар біздің досымыз
Мақсаты: Құстар туралы түсініктерін қалыптастырып, жер теліміндегі ағашқа қонған құстарды бақылап, қандай құс екенін ажырата білуге үйретіп, қамқорлыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ – жауап, түсіндіру
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: суреттер қарау.
Қажетті көрнекі құралдар: құстардың суреттері
Билингвальды компонент: құстар - птицы; құстар - bird.
Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбері.
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық,
Таза ауадан салайық,
Достық мейірін салайық,
Жүрек жылуын салайық,
Осы жақсы лебізді
Бір - бірімізге сыйлайық.
Есіктен Құсшы амандасып кіреді
- Амансыңдар ма балаларым, мені танисыңдар ма? Мен құстарды бағып – қағып қорғайтын құсшы боламын
Маған сендердің көмектерің керек еді, жылы жаққа көптеген құстарға жем шашып тұруға келісесіңдер ме?
Іздену ұйымдастырушы
Кіріспе кезеңі.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Ауа – райында қандай өзгерістер бар?
Біздің ауладан қандай құстарды байқадыңдар?
Көктемде құстар қайдан ұшып келеді?
Суретке қарап әңгімелеу.
Балалар мына суреттерден өздеріңе таныс құстарды тауып беріңдерші.
Мынау қандай құс екен?
- Торғайлар біздің аулада бар ма, олар немен қоректенеді?
Ал мынау тоқылдақ балалар, оны орман дәрігері дейді екен. Өйткені ол ағаштардағы құрттарды мына ұшты тұмсығымен тоқылдатып тазалайды.
Ал, мынау қарлығаш ол адамдарға жақын ескі үйлерге ұя салып, салқын түскенше балапандарын өсіреді.
Мынау қарға. Оның да өзіндік ерекшелігі бар құс. Қарға мысалы ауа – райынан хабар беретін қасиеті бар, егер күн салқындатып, жаңбыр не қыста қар жауатын болса қарғалар жол үстіне толып қонады екен.
Көрдіңдер ме балалар құстардың пайдасы қандай екенін. Ендеше біз құсшы сияқты құстарды қорғай аламыз ба?
Құстар туралы тақпақ – өлең білесіңдер ме Құсшыға айтып берейік.
Сергіту сәті
1, 2, 3 қарлығаш боп ұш.
4, 5, 6 қарлығаш боп қалқы.
7, 8, 9, 10 қарлығаш боп қон.
Қимылды ойын: «Торғайлар мен мысық»
Мақсаты: Ойын ережесін бұзбай ойнауға үйрет,. ойын арқылы балаларды жылдамдыққа ұйымшылдыққа баулу.
Құстар біздің досымыз жүктеу
Жаңалықтар
Құстар сайрайды
құстар үнін тыңдау арқылы қуанышты көңіл күй туғызу, оны өз іс – әрекетінде маңайындағыларға бере білуге дағдыландыру; құстарға деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.
Құстарға жем шашамыз
Құстар, соның ішінде жыл құстары туралы түсінік беру, құстардың тіршілігі туралы баяндау.
Қ. Баянбаевтың «Қараторғай ұясы» өлеңін жаттау. Жыл құстары жайлы әңгімелесу
Көктем мезгілінің ерекшелігімен таныстыру, Құстардың негізгі белгілері жайлы түсінік беру, құстардың табиғаттағы тіршілігі, соның ішінде жыл құстарының көктемгі тіршілігі туралы, құстарға қатысты халық болжамдары, пайдасы туралы меңгерту.
Қыс. Құстардың қысқы тіршілігі
Мақсаты: Құстардың қысқы тіршілігі және қыстайтын құстар туралы түсінік беру. Балалардың логикалы ойлауын, тілін, сөздік қорын, есте сақтау қабілетін дамыту. Құстарды қорғауға, ұясын бұзбауға тәрбиелеу.
Құстар - біздің досымыз
Балаларға құстар туралы түсінік беріп, білімдерін жетілдіру, құстарға қамқорлықпен қарауға баулу.
Құстардың қысқы тіршілігі
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №6 орта мектебінің МАД «Б» тобының мұғалімі Қоңырова Нағира Аманқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.