Құстар сайрайды
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Сурет салу.
Тақырыбы: Құстар сайрайды.
Мақсаты:
а) кеңістікті бағдарлай отырып үзік сызықтарды салу дағдыларын бекіту;
ә) құстар үнін тыңдау арқылы қуанышты көңіл күй туғызу, оны өз іс – әрекетінде маңайындағыларға бере білуге дағдыландыру;
б) құстарға деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: демонстрациялық материалдар.
Қажетті құрал - жабдықтар: әр балаға бір - бірден құстың суреті салынған парақтар, үнтаспа (құстар үні жазылған), фломастер немесе майлы қарындаш.
Алдын ала орындалатын жұмыс: даладағы құстарды бақылату.
Сөздік жұмыс: сайрайды.
Мотивациялық – қозғау шылық
Шаттық шеңбері
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем беріп сіздерге
Бас иеміз біз.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Педагог бірнеше құстардың суретін көрсетіп, олармен жақынырақ таныстырады (көкек, бұлбұл, кептер, бозторғай т. б.).
Балаларға үнтаспаға жазылған құстар үнін тыңдатады.
- Құстардың сайрағаны сендерге ұнай ма? Әнші құс деп қай құстарды айтамыз?
Педагог міндетті түрде балалардың ойларын тыңдайды.
- Құстарда қандай дене мүшелері бар?
- Балалар, құстардың табиғатқа қандай пайдасы бар?
- Көрдіңдер ме, балалар жер шарында қаншама құстар мекендейді. Бәрінде қанат бар, денесі қауырсындармен жабылған оларды бір сөзбен «Құстар» деп атайды екен.
- Енді біз бүгін сурет салу барысында құстардың сайрағанын бейнелеп көрейік. Сендердің алдарыңдағы суретте торғайлар сайрағысы келіп тұмсықтарын ашып тұр, бірақ олардың дыбысы бізге естілмейді. Ол естілу үшін дыбыстарды мына түрде бейнелейміз.
Тақтаға балапанның тұмсығынан бастап үзік сызықтарды солдан оңға қарай тарата сызады. Бұл шиқылдаған дыбыстар екенін түсіндіреді.
Балалар педагогпен бірге ауада үзік сызықтар салып жаттығады.
Балаларға өздерінің алдарындағы суреттегі құстарды сайратуды ұсынады.
Педагог балалар жұмысқа кіріскен кезде үнтаспадағы құстар үнін қосады.
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық.
Сурет салып болған соң балалардың жұмыстарын жинап алып талдау жасайды.
«Ненің даусы?» музыкалық дидактикалық ойыны.
Ескерту: егер үнтаспа немесе күйтабақ болмаса, шиқылдайтын ойыншық құстарды және су құйып үрлегенде дыбыс шығаратын ойыншық құстарды пайдалануға болады.
«Ұшты - ұшты» ойыны.
Орындаған: Г. М. Адылханова
Құстар сайрайды. жүктеу
Бөлімі: Сурет салу.
Тақырыбы: Құстар сайрайды.
Мақсаты:
а) кеңістікті бағдарлай отырып үзік сызықтарды салу дағдыларын бекіту;
ә) құстар үнін тыңдау арқылы қуанышты көңіл күй туғызу, оны өз іс – әрекетінде маңайындағыларға бере білуге дағдыландыру;
б) құстарға деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: демонстрациялық материалдар.
Қажетті құрал - жабдықтар: әр балаға бір - бірден құстың суреті салынған парақтар, үнтаспа (құстар үні жазылған), фломастер немесе майлы қарындаш.
Алдын ала орындалатын жұмыс: даладағы құстарды бақылату.
Сөздік жұмыс: сайрайды.
Мотивациялық – қозғау шылық
Шаттық шеңбері
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем беріп сіздерге
Бас иеміз біз.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Педагог бірнеше құстардың суретін көрсетіп, олармен жақынырақ таныстырады (көкек, бұлбұл, кептер, бозторғай т. б.).
Балаларға үнтаспаға жазылған құстар үнін тыңдатады.
- Құстардың сайрағаны сендерге ұнай ма? Әнші құс деп қай құстарды айтамыз?
Педагог міндетті түрде балалардың ойларын тыңдайды.
- Құстарда қандай дене мүшелері бар?
- Балалар, құстардың табиғатқа қандай пайдасы бар?
- Көрдіңдер ме, балалар жер шарында қаншама құстар мекендейді. Бәрінде қанат бар, денесі қауырсындармен жабылған оларды бір сөзбен «Құстар» деп атайды екен.
- Енді біз бүгін сурет салу барысында құстардың сайрағанын бейнелеп көрейік. Сендердің алдарыңдағы суретте торғайлар сайрағысы келіп тұмсықтарын ашып тұр, бірақ олардың дыбысы бізге естілмейді. Ол естілу үшін дыбыстарды мына түрде бейнелейміз.
Тақтаға балапанның тұмсығынан бастап үзік сызықтарды солдан оңға қарай тарата сызады. Бұл шиқылдаған дыбыстар екенін түсіндіреді.
Балалар педагогпен бірге ауада үзік сызықтар салып жаттығады.
Балаларға өздерінің алдарындағы суреттегі құстарды сайратуды ұсынады.
Педагог балалар жұмысқа кіріскен кезде үнтаспадағы құстар үнін қосады.
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық.
Сурет салып болған соң балалардың жұмыстарын жинап алып талдау жасайды.
«Ненің даусы?» музыкалық дидактикалық ойыны.
Ескерту: егер үнтаспа немесе күйтабақ болмаса, шиқылдайтын ойыншық құстарды және су құйып үрлегенде дыбыс шығаратын ойыншық құстарды пайдалануға болады.
«Ұшты - ұшты» ойыны.
Орындаған: Г. М. Адылханова
Құстар сайрайды. жүктеу
Жаңалықтар
Құстардың ұясы (қағазбен жұмыс)
Құстар туралы түсінік пен олардың адамға деген пайдасы туралы жетілдіру. Іскерліктерін дамыту. Құстардың тіршілігін ажырата отыра, оларға қамқоршы болуға тәрбиелеу
Құстар сайрайды
Құстар үнін тыңдау арқылы қуанышты көңіл күй туғызу, оны өз іс - әрекетінде маңайындағыларға бере білуге дағдыландыру;
Құстар сайрайды
құстар үнін тыңдау арқылы қуанышты көңіл күй туғызу, оны өз іс – әрекетінде маңайындағыларға бере білуге дағдыландыру; құстарға деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.
Құстар
Құс туралы түсінік беру. Құстар күзде қай жаққа ұшып кетеді? Құстардың түрі өте көп.
Құстарға жем шашамыз
Құстар, соның ішінде жыл құстары туралы түсінік беру, құстардың тіршілігі туралы баяндау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.