Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сый, тый сөздерінің жазылуы

14 қаңтар 2013, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Ақтөбе облысы,
Ақтөбе қаласы,«Сымбат» жеке мектебі
Курмалова Асель Агисовна
Сабақтың тақырыбы: «Сый, тый» сөздерінің жазылуы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға сый, тый және бұлардан тараған сөздерге (ый) жазылатынын түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, түсіндіру, салыстыру, көрнекілікпен жұмыс.
Көрнекілігі: Магнитті тақта, мақал-мәтел.

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
- Балалар, сендердің үйлеріңе қонақ келе ме?
- Сендер қонаққа бардыңдар ма?
- Қонақты қалай күту керек?
Оларға сый-сияпат, құрмет көрсетуіміз керек.
Ендеше, біз бүгінгі қонағымызға қандай сый-сияпат көрсетеміз. Бұл кісілерді жақсылап күтуіміз керек.
- Ол үшін сендер не істеулерің керек?
- Сабаққа жақсы қатысып, жақсы оқуымыз керек.
- Жарайсыңдар.
«Сыйласаң сыйлы боларсың» деген сөздің мағынасын сұрау.

ІІ. Жаңа сабақ.
Бүгінгі тақырыбымыз: «Сый – тый және бұлардан тараған сөздерге тек ый жазылады.
лық
лы
ым
ла
- Қане, ендеше қандай тыйым сөздерді білеміз?
«Жалғыстыр» ойынын ойнаймыз.
Не істеуге болмайды?
1. Үлкендердің алдынан кесіп өтуге болмайды.
2. Кішкене баланы жылатуға болмайды.
3. Құстарды атуға болмайды.
4. Сабақтан кешігуге болмайды
5. Сыныпта айғайлауға болмайды.
Не істеу керек?
1. Үлкен кісіні сыйлау керек.
2. Үлкеннің тілін алу керек.
3. Үлкендерге сәлем беру керек.
4. Аналарды, апаларды сыйлау керек.
5. Оқу құралдарын күтіп ұстау керек.

ІІІ. Кітаппен жұмыс.
80 – жаттығу. «Сыйға – сый» өлеңін оқу, қарамен жазылған сыйлайды, жинайды сөздерін салыстыру.
Дүниетанумен байланыстыру. Сыйға – сый дегенді қалай түсінесің?

ІV. Өз бетімен жұмыс.
81 – жаттығу. Көшіріп жазу, жазылуын есте сақтау.
Сый, сыйлық, сыйла, сыйды.
Тый, тыйым, тыйылды.
82 – жаттығу. Жұмбақты шешу.
Сыйымды дегенді түсіндіру.

V. Шығармашылық жұмыс.
Сурет бойынша әңгіме құрау.
Сатылай комплексті талдау технологиясы.
Мектеп ------------------------------Шаңғы ----------------------Айна
Жіңішке -----------------------------жуан -------------------------жуан
Мек – теп--------------------------- шаң – ғы -------------------ай – на
екеу де бітеу буын -------------- бітеу б. ашық -------------тұйық б. ашық б

VІ. Сабақты пысықтау.
83 – жаттығуды орындау.

VІІ. Бағалау
VІІІ. Үйге тапсырма.
«Менің сыйлығым» тақырыбына шығарма жазу.
6 211
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сый, тый және бұлардан тараған сөздердің жазылуы
Сый, тый және бұлардан тараған сөздердің жазылуы
Жаңаөзен қаласы, №6 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Берікова Ғалия Ғалымжанқызы
Сан есім
Сан есім
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебі Курмалова Асель Агисовна
Зат есімнің мағынасы туралы түсінік
Зат есімнің мағынасы туралы түсінік
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебі Курмалова Асель Агисовна
2 – ні қосу және азайту тәсілдері
2 – ні қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебі Курмалова Асель Агисовна
Қайталау – білім анасы
Қайталау – білім анасы
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебі Курмалова Асель Агисовна
Н дыбысы мен әрпі
Н дыбысы мен әрпі
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, "Сымбат" жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сагинбаева Жанар Жайбергенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×