Сандармен амалдар орындау
Математика
Ортақ тақырып: Өзім туралы
А
Ортақ тақырып: Өзім туралы
Сабақ: 1. 2. Сандармен амалдарды орындау. | Мектеп:№25 негізгі мектеп Қордай ауданы | ||||
Күні: 12. 10. 2016 | Мұғалімнің аты: Джолдасбаева Динара Адилхановна | ||||
Сынып: 1 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 1. 1. 2. 5. Ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолдану | ||||
Бағалау критерийлері | 1. Ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды қосу тәсілдерін анықтайды және жазады. | ||||
2. Қосу мен азайту тәсілін қолданады, түсіндіреді | |||||
Дескрипторлар | 1. Ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу тәсілдерін анықтайды. | ||||
2. Қосу мен азайту тәсілін қолдана, түсіндіре алады. | |||||
Тілдік мақсат | Қосу мен азайтудың байланысын түсіндіру. | ||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: қосу, азайту, өрнек | |||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Қосу - плюс - plus Азайту - минус – take away | |||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Бес санға қанша санды қосқанда он шығады? Он саннан қай санды азайтқанда алты қалады? Қай амалды орындаған кезде кему реті орындалады? Қай амалды орындаған кезде өсу реті орындалады? Азайтуға қандай амал кері амал болып табылады? | |||||
Не себепті...... деп ойлайсыз? Не себепті 4 саны 5 санынан кіші? Не себепті 2 саны 3 санның алдында тұрады? | |||||
Ишара: « Бағдаршам» әдісі кері байланыс жүргізу қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша | |||||
Алдынғы оқу: | 1. 1. 2. 1. қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсіну. «Үндемес» ойыны арқылы балалар берілген өрнектердің мәнін стикерге жазып көрсетеді. 2+3+4= 5+3 - 8= 4 - 2+0= 4+5 - 3= 6+3 - 7=2+3+4= 6+1 - 7= 7+2 - 8= Жетіспей тұрған санды тап Ширату жаттығуы «Сәйкестендіру» әдісін қолдану. маркер | ||||
Жоспар | |||||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | ресурстар | |||
Басы | Ұйымдастыру Психологиялық ахуал: Біз оқушы баламыз, Қағаз, қалам аламыз. Ұстазымыз үйреткен, Сандарды ұғып аламыз. Сыныпты топқа бөлу. Фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді. | фигуралар | |||
Ортасы | Ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін қолдануын түсіндіру «Жылжымалы теңгелер» әдісі Теңгелерді пайдаланып қосу және азайтуға өрнектер құрастырады.. Берілген амалға кері амал құрастырады. Сергіту сәті. «Балапандар биі» жаттығуын жасау. Жигсо әдісі: Әр топта, яғни төрт топта 5 оқушы бар, әр топтың 1, 2, 3, 4 нөмерлеріне бірдей сан беріледі, олар өздері мәні осы сан болатын өрнек және кері амалдар құрастырады. Әр топтаға бірдей нөмерлер бір партаға бірігіп өрнектерінтерін бір - біріне көрсетіп, тексереді, \5 оқушы - сарапшы, яғни дарынды 4 оқушым топ басшылары бақылаушы - сарапшы ретінде сайланады. Олар тексерудің нәтижесін сыныпқа жариялайды, бірдей нөмірдегі шығарылған есептердің жауабын айтады. | Плакат Теңгелер АКТ қолдану Сандар жазылған қима қағаздар Топ басшысы бағалау | |||
Соңы | Кері байланыс « Бағдаршам» әдісі қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс – тамаша
« Рефлексия ағашы» Стикер жапсыру. | бағдаршам | |||
Қосымша мәліметтер | |||||
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? 1. Жигсо, әдісі 2. Ширату жаттығулары арқылы. | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу тәсілдерін анықтап, берілген амалға кері амалды сәйкестендіре алады. Топ басшысы бағалау, өзін - өзі бағалау, бағдаршам, рефлексия ағашы. | Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Дүниетану, жаратылыстану. Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Жигсо әдісін пайдалану. 2. Ширату жаттығуларын қолдану. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Тиімді ресустарды пайдалану. 2. Жылжымалы теңгелерді өмірмен байланыстыру. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1. Алға ілгерілеудің ресурстар арқылы жүзеге асатынын білдім. 2. Үдемелі оқудың жүзеге асатынын білдім. |
Сандармен амалдар орындау Ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша қосу тәсілдері қмж математика 1 сынып
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
Жай бөлшектерге амалдар қолдану бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді аралас сандарды салыстыру.
Тура және тура емес теңдіктер
20 көлеміндегі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту/ондықтарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындайды.
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу тәсіл
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу дағдысын жетілдіру.
Қосу мен азайту 26+30 56 - 30
Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін
Қосу мен азайту. 23+7, 30 - 7
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.