Қосу мен азайту 26+30 56 - 30
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы,
Қызылту ауылы, Кішкенетау орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Мансия Ораловна
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту 26+30 56 - 30
Мақсаты: Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін анықтауға машықтандыру, теңдеуді шешудің «сынап көру» тәсілін пысықтау.
I. Ұйымдастыру сәті
II. Тірек білімді еске түсіру
а)- 1 - ден 30 - ға дейін санау(тура және кері)
- Саннан (28, 43, 54) кейін келетін санды ата.
- Санның (30, 55, 79) алдындағы санды ата.
- Санның (50, 76, 94) көршілерін ата.
- Сандар қатары (21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30) берілген.
- Сандардың жаңа қатарын құрыңдар, сонда сандардың ондықтары 3, ал бірліктері алдыңғыдағыдай болсын.
- Не шықты? Сандардың жаңа қатарын атаңдар (31, 32,..., 40).
- Екінші қатардың сандарын неше бірлікке арттырдық?
ә) Зейінділікке есеп.
Үстел үстінде 10 алма жатыр еді. Олардың екеуін кесіп бөлдік. Үстел үстінде неше алма жатыр?
III. Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.
- Бүгінгі біздің сабағымызда қандай санау бірлігі негізгі болып табылады?
Оқулықпен жұмыс
№1 Оқулықтағы суреттер бойынша түсіндіру жұмысы ұйымдастырылады. Оқушылардың өздігінен екі таңбалы санға ондықтарды қосудың және азайтудың ерекшеліктері туралы қорытынды жасауы қажет.
Ондықтарға ондықтарды қосады.
Ондықтарды ондықтардан азайтады.
№2. Тақтада әр амалды түсіндіріп, қадамдап орындайды. Екі таңбалы сан мен ондықтарды ауызша қосу мен азайту алгоритмдерін бекітеді.(53+30, 83 - 30).
Мысалы:
- 53 және 30 сандарының қосындысы;
- Бірліктерге бірліктерді қосу;
- Нәтижені сол жақтан екінші орынға жазу;
- Ондықтарды ондықтарға қосу;
- Нәтижені сол жақтан бірінші орынға жазу;
- Қосындының мәні 83.
№3. Өзіндік жұмыс. Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап, тексергенде кеткен қателерді талдайды.
№4. Оқушылар есептің негізгі белгілерін ажыратады. Жеткіліксіз компоненттерді қалпына келтіріп, бірінші есепті тақтада жазады. Кері есептерді өздігінен құрып орындайды. Қысқаша жазуды сұлба бойынша орындаған қолайлы.
Болғаны -?
Бергені - 2қ.
Қалғаны - 10қ.
10+2=12(қ)
Жауабы: 12 қ болды.
Сергіту сәті
№5. Көрнекілікке сүйеніп, уақытты ауызша анықтайды.
Рефлексия. Шығармашылық жұмыс
Үй тапсырмасы
Қызылту ауылы, Кішкенетау орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Мансия Ораловна
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту 26+30 56 - 30
Мақсаты: Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін анықтауға машықтандыру, теңдеуді шешудің «сынап көру» тәсілін пысықтау.
I. Ұйымдастыру сәті
II. Тірек білімді еске түсіру
а)- 1 - ден 30 - ға дейін санау(тура және кері)
- Саннан (28, 43, 54) кейін келетін санды ата.
- Санның (30, 55, 79) алдындағы санды ата.
- Санның (50, 76, 94) көршілерін ата.
- Сандар қатары (21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30) берілген.
- Сандардың жаңа қатарын құрыңдар, сонда сандардың ондықтары 3, ал бірліктері алдыңғыдағыдай болсын.
- Не шықты? Сандардың жаңа қатарын атаңдар (31, 32,..., 40).
- Екінші қатардың сандарын неше бірлікке арттырдық?
ә) Зейінділікке есеп.
Үстел үстінде 10 алма жатыр еді. Олардың екеуін кесіп бөлдік. Үстел үстінде неше алма жатыр?
III. Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.
- Бүгінгі біздің сабағымызда қандай санау бірлігі негізгі болып табылады?
Оқулықпен жұмыс
№1 Оқулықтағы суреттер бойынша түсіндіру жұмысы ұйымдастырылады. Оқушылардың өздігінен екі таңбалы санға ондықтарды қосудың және азайтудың ерекшеліктері туралы қорытынды жасауы қажет.
Ондықтарға ондықтарды қосады.
Ондықтарды ондықтардан азайтады.
№2. Тақтада әр амалды түсіндіріп, қадамдап орындайды. Екі таңбалы сан мен ондықтарды ауызша қосу мен азайту алгоритмдерін бекітеді.(53+30, 83 - 30).
Мысалы:
- 53 және 30 сандарының қосындысы;
- Бірліктерге бірліктерді қосу;
- Нәтижені сол жақтан екінші орынға жазу;
- Ондықтарды ондықтарға қосу;
- Нәтижені сол жақтан бірінші орынға жазу;
- Қосындының мәні 83.
№3. Өзіндік жұмыс. Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап, тексергенде кеткен қателерді талдайды.
№4. Оқушылар есептің негізгі белгілерін ажыратады. Жеткіліксіз компоненттерді қалпына келтіріп, бірінші есепті тақтада жазады. Кері есептерді өздігінен құрып орындайды. Қысқаша жазуды сұлба бойынша орындаған қолайлы.
Болғаны -?
Бергені - 2қ.
Қалғаны - 10қ.
10+2=12(қ)
Жауабы: 12 қ болды.
Сергіту сәті
№5. Көрнекілікке сүйеніп, уақытты ауызша анықтайды.
Рефлексия. Шығармашылық жұмыс
Үй тапсырмасы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
Екі амалмен шығарылатын есептер
Екі амалмен шығарылатын есеппен және оны шығарудың жолымен алғаш таныстыру, осындай есептің мәнді белгісін тағайындау. 2 - ні қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан
Тура және тура емес теңдіктер
20 көлеміндегі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту/ондықтарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындайды.
Екі санын қосу және азайту
2 санын бөлшектеп қосу және азайту тәсілін қолдану, 2 санын бөлшектеп қосып және азайтуды біледі, ондықтан аттап 2 санын қосу және азайту тәсілдерін біледі.
Қосу және азайту
Қосу мен азайтудың амалдарын және әдіс - тәсілдерін үйрету арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Бірден жүзге дейінгі сандар жиынын санауды және таңбалауды үйрете отырып, білімдерін шыңдай түсу.
4 санын қосу және азайту
ШҚО, Үржар ауданы, Қызылту ауылы, "Кішкенетау орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Мансия Ораловна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.