Ауылдағы тәрбие көзі
Мақсаты: 1. Ауылдағы тәрбие көзіне түсінік беру. Салт - дәстүр, әдет - ғұрыпты ұғындыру.
2. Қазақтың салт - дәстүрлерін қорғауға, ұмытпауға тәрбиелеу.
3. Оқушыны ізденуге, талаптануға дағдылау
Көрнекілігі: суреттер, оюлар, интер. тақта
Әдісі: сұрақ - жауап
Типі: іскерлік пен дағдыны меңгерту.
Қуаныш мектебіне жиналып, бір - бірімізге жылы тілек айтып, мұғалім рахмет айтып, оюлар сыйлады. Алған оюы бойынша сол топқа отырады.
I - топ Қошқар мүйіз
II - топ тұмарша
III - топ шаршы
IV - топ сұқ саусақ
II. Өткен сабақты пысықтау:
1) Әр топтан бір оқушыдан шығып, мәтінді айтып береді
2) Жасырынған сөзді табу
1) ата - анаң қандай ұжымда еңбек етеді?
2) өзің қандай ұжымда жұмыс істегің келеді?
3) жаңарған еңбек дегенді қалай түсінесің?
4) Ауылды жердегі жұмыс түрлерін ата
Жасырынған сөзді оқиық
III. Жаңа сабақ
Ауылдағы тәрбие көзі дегенді қалай түсінесіңдер? Ортадағы қалам - әдісімен талдау
IV Кітаппен жұмыс
1) Іштей оқу
2) Дауыстап оқу
3) Әр топ жалғастыра түсіндіреді
3 - слайд: Ауыл тұрмыс тіршілігі - сурет
4 - слайд: Қала тіршілігі - сурет
5 - слайд: Әдет - ғұрып - сызба
6 - слайд: Салт - дәстүр - сызба
V. Сергіту сәті: Өлең айту. Қазағымның дәстүрлері.
Екі жақты күнделік
Сөздер ------------------------- Түсініктемесі
Шілдехана -------------------- Жаңа туған нәрестенің
Тоқым қағар ----------------- Жас адам алғаш жолға
Көгентүр (көгендік) -------- Жақын туыс жұрағат
Бастаңғы ----------------------Үйдің үлкендері жол жүріп кеткенде ауыл жастары сол
Ашамай -----------------------Атқа мінгізу дәстүрі
VII. Дәптермен жұмыс
Слайд
I - топ: Ырымдар
II - топ: Тыйым сөздер
III - топ: Әдет - ғұрып
IV - Салт - дәстүр
VIII. Суретпен жұмысы 8 - слайд
Саят туралы.
Сонымен осы салт - дәстүрді, әдет - ғұрыпты, ырым - тыйым сөздерді ауылды жерде көп қолданамыз.
Қалада да кездестіруге жол ашуымыз керек.
IX. Қорыту.
9 слайд
Тақтаға назар аударайық.
Сан жазылған парақшаларды ашу арқылы, жасырынған сөзді табамыз.
1. Ауылда тұрсаң ондағы үй жайлар туралы әңгімеле.
2. Қандай әдет - ғұрып өзіңе ұнайды?
3. Қалада осылардың қайсысын көрдің?
4. Әдет - ғұрып қалай қалыптасады?
5. Қазақ халқының әдет - ғұрпы туралы әңгімеле.
Текемет туралы ой
XX. Үйге; Мәтінді түсініп оқу.
«Ауылдағы тәрбие көзі» эссе жазу.
XI. Бағалау; ою өрнектерді санап бағалау.
2. Қазақтың салт - дәстүрлерін қорғауға, ұмытпауға тәрбиелеу.
3. Оқушыны ізденуге, талаптануға дағдылау
Көрнекілігі: суреттер, оюлар, интер. тақта
Әдісі: сұрақ - жауап
Типі: іскерлік пен дағдыны меңгерту.
Қуаныш мектебіне жиналып, бір - бірімізге жылы тілек айтып, мұғалім рахмет айтып, оюлар сыйлады. Алған оюы бойынша сол топқа отырады.
I - топ Қошқар мүйіз
II - топ тұмарша
III - топ шаршы
IV - топ сұқ саусақ
II. Өткен сабақты пысықтау:
1) Әр топтан бір оқушыдан шығып, мәтінді айтып береді
2) Жасырынған сөзді табу
1) ата - анаң қандай ұжымда еңбек етеді?
2) өзің қандай ұжымда жұмыс істегің келеді?
3) жаңарған еңбек дегенді қалай түсінесің?
4) Ауылды жердегі жұмыс түрлерін ата
Жасырынған сөзді оқиық
III. Жаңа сабақ
Ауылдағы тәрбие көзі дегенді қалай түсінесіңдер? Ортадағы қалам - әдісімен талдау
IV Кітаппен жұмыс
1) Іштей оқу
2) Дауыстап оқу
3) Әр топ жалғастыра түсіндіреді
3 - слайд: Ауыл тұрмыс тіршілігі - сурет
4 - слайд: Қала тіршілігі - сурет
5 - слайд: Әдет - ғұрып - сызба
6 - слайд: Салт - дәстүр - сызба
V. Сергіту сәті: Өлең айту. Қазағымның дәстүрлері.
Екі жақты күнделік
Сөздер ------------------------- Түсініктемесі
Шілдехана -------------------- Жаңа туған нәрестенің
Тоқым қағар ----------------- Жас адам алғаш жолға
Көгентүр (көгендік) -------- Жақын туыс жұрағат
Бастаңғы ----------------------Үйдің үлкендері жол жүріп кеткенде ауыл жастары сол
Ашамай -----------------------Атқа мінгізу дәстүрі
VII. Дәптермен жұмыс
Слайд
I - топ: Ырымдар
II - топ: Тыйым сөздер
III - топ: Әдет - ғұрып
IV - Салт - дәстүр
VIII. Суретпен жұмысы 8 - слайд
Саят туралы.
Сонымен осы салт - дәстүрді, әдет - ғұрыпты, ырым - тыйым сөздерді ауылды жерде көп қолданамыз.
Қалада да кездестіруге жол ашуымыз керек.
IX. Қорыту.
9 слайд
Тақтаға назар аударайық.
Сан жазылған парақшаларды ашу арқылы, жасырынған сөзді табамыз.
1. Ауылда тұрсаң ондағы үй жайлар туралы әңгімеле.
2. Қандай әдет - ғұрып өзіңе ұнайды?
3. Қалада осылардың қайсысын көрдің?
4. Әдет - ғұрып қалай қалыптасады?
5. Қазақ халқының әдет - ғұрпы туралы әңгімеле.
Текемет туралы ой
XX. Үйге; Мәтінді түсініп оқу.
«Ауылдағы тәрбие көзі» эссе жазу.
XI. Бағалау; ою өрнектерді санап бағалау.
Жаңалықтар
Екі дос
Достық туралы түсінік беру. Достықтың маңыздылығын ұғындыру. Достықты қадірлей, қастерлей білуге, адал дос болуға тәрбиелеу.
Біздің ауыл және қала. Ауыл еңбегі
Қазақстан халқының көбі ауылды жерлерде тұрады. Егін егу, мал бағу, жеміс - жидек өсіру – осының бәрінде де ауыл адамдары істейді. Ауылда мектеп, мәдениет үйі, бала тәрбиесі мекемелері, дәрігерлік мекемелері бар.
Қазақ халқының әдет - ғұрыптары. Материалдық ерекшеліктері
Есік гуманитарлық – экономикалық колледжі. Оқытушы: Айтбекова Алия
Халық ауыз әдебиеті. Тұрмыс-салт жырлары, түрлері, олардың ерешеліктері
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Б. Аманшин атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Махамбетова Сандуғаш Сағынғалиқызы
Салтым – асыл қазынам
Атырау қаласы, Жаңаталап селосы, Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Иманғалиева Ботагөз
Халықтық әдеп-ғұрыптар
Қызылорда қаласы, № 178 орта мектебінің І санатты бастауыш сынып мұғалімі А. Керейбаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.