Ш дыбысы және әрпі
Бұл оқу қызметі әртүрлі әдіс - тәсілдерді пайдалана отырып, балалардың қызығушылығын арттырып олардың жаңа дыбыс пен әріпті есте ақтауларына көмектеседі.
Бөлім: Сауат ашу
Тақырыбы: Ш дыбысы және әрпі
Мақсаты: Өткен сабақты пысықтай отырып,«Ш» дыбысы және әрпімен таныстыру; сөздегі дыбыстарды екпін түсіріп айту арқылы тауып, түрлерін ажырата білу дағдыларын арттыру.
Сөз, сөйлемдер құратқызу арқылы сөздік қорларын толықтыру, ойын тиянақты жеткізе білуге жаттықтыру;
Ой өрістерін дамыта отырып байқағыштыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық»
Әдіс - тәсіл: «Веер» әдісі, диалогтық әдіс, «Феш - боун», «Құм терапиясы» элементі.
Көрнекіліктер: әріп таңбалары, текшелер, қиылған суреттер, шырша, құм салынған қорап, жұмыс дәптері.
Мотивациялық қозғаушы
- Балалар, әдептілік белгісі не?
Армысың, асыл күн,
Армысың, асыл жер.
Армысың көк аспан,
Армысың, жан досым!
Жылуыма жылу қос,
Міне менің қолым.
ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ІЗДЕНІС
Өткен сабақты пысықтау.
«Веер» әдісі.
- Дыбыс дегеніміз не?
Балалардың жауабын бақылап, біреуінен жау абын сұрайды.
- Дұрыс па, балалар?
- Әріп дегеніміз не?
Балалардың жауабын бақылап, біреуінен жауабын сұрап, қалған балалардан дұрыс, бұрысын сұрайды.
- Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? Соны алдарыңдағы қағазға жазып беріңдер.
Әр баланы бақылап, белгілеп отырамын.
Тосын сый.
- Балалар, өткен «У» әрпіне оқып үйренген сөздерді кім оқып береді?
Екі үш балаға оқытқызған соң:
- Сендер жақсы оқып бердіңдер, ендеше менің де сендерге сыйлығым бар.
Жаңа тақырып.
- Балалар, шаршадыңдар ма? Ендеше тұрып бой жазып, парталарыңның астына қараңдаршы!?
- Ол ненің суреті, балалар?
- Ия, сендерде шырша болса, менде де шырша бар. Шыршаны көрсету
- Балалар, бүгін жаңа жыл ғой, солай ма?
- Солай ма, енді не істесем екен!? Шыршаны ерте алып шығыппын ғой. Таптым, бүгін біз «шырша» деген сөздің басында естілетін дыбыспен танысайық! Және кім оқу қызметі - не белсене қатысса, сол бала мынадай шыршаларды алып отырады.
- Ал, «шырша» дегенде қандай дыбыс естіледі?
Кишкентаева Венера Ерсаиновна
Қызметі: Мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі.
Мекен жайы: СҚО Петропавл қаласы
Жұмыс орны: «№7 орта мектеп» КММ
Бөлім: Сауат ашу
Тақырыбы: Ш дыбысы және әрпі
Мақсаты: Өткен сабақты пысықтай отырып,«Ш» дыбысы және әрпімен таныстыру; сөздегі дыбыстарды екпін түсіріп айту арқылы тауып, түрлерін ажырата білу дағдыларын арттыру.
Сөз, сөйлемдер құратқызу арқылы сөздік қорларын толықтыру, ойын тиянақты жеткізе білуге жаттықтыру;
Ой өрістерін дамыта отырып байқағыштыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық»
Әдіс - тәсіл: «Веер» әдісі, диалогтық әдіс, «Феш - боун», «Құм терапиясы» элементі.
Көрнекіліктер: әріп таңбалары, текшелер, қиылған суреттер, шырша, құм салынған қорап, жұмыс дәптері.
Мотивациялық қозғаушы
- Балалар, әдептілік белгісі не?
Армысың, асыл күн,
Армысың, асыл жер.
Армысың көк аспан,
Армысың, жан досым!
Жылуыма жылу қос,
Міне менің қолым.
ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ІЗДЕНІС
Өткен сабақты пысықтау.
«Веер» әдісі.
- Дыбыс дегеніміз не?
Балалардың жауабын бақылап, біреуінен жау абын сұрайды.
- Дұрыс па, балалар?
- Әріп дегеніміз не?
Балалардың жауабын бақылап, біреуінен жауабын сұрап, қалған балалардан дұрыс, бұрысын сұрайды.
- Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? Соны алдарыңдағы қағазға жазып беріңдер.
Әр баланы бақылап, белгілеп отырамын.
Тосын сый.
- Балалар, өткен «У» әрпіне оқып үйренген сөздерді кім оқып береді?
Екі үш балаға оқытқызған соң:
- Сендер жақсы оқып бердіңдер, ендеше менің де сендерге сыйлығым бар.
Жаңа тақырып.
- Балалар, шаршадыңдар ма? Ендеше тұрып бой жазып, парталарыңның астына қараңдаршы!?
- Ол ненің суреті, балалар?
- Ия, сендерде шырша болса, менде де шырша бар. Шыршаны көрсету
- Балалар, бүгін жаңа жыл ғой, солай ма?
- Солай ма, енді не істесем екен!? Шыршаны ерте алып шығыппын ғой. Таптым, бүгін біз «шырша» деген сөздің басында естілетін дыбыспен танысайық! Және кім оқу қызметі - не белсене қатысса, сол бала мынадай шыршаларды алып отырады.
- Ал, «шырша» дегенде қандай дыбыс естіледі?
Кишкентаева Венера Ерсаиновна
Қызметі: Мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі.
Мекен жайы: СҚО Петропавл қаласы
Жұмыс орны: «№7 орта мектеп» КММ
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Т дыбысы мен әрпі
Өткен дыбыстарды қайталау, зейінін бақылау, дыбыс пен әріпті ажырата білуге үйрету. Кеспе әріптерден буын, сөз, сөйлем құрату. Т дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
Жабайы аңдар
Балалардың жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Олардың түрлерін бір-бірінен ажыратуға, дене мүшелерін дұрыс атай білуге үйрету.
Б дыбысы және әрпі
Б дыбысының дауыссыз дыбыс екенін, оның сөздердегі орнын анықтату.
С дыбысы және әрпі
Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің мектепалды даярлық тәрбиешісі Қошимова Айгүл Сарсенбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.