Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тынық мұхит

05 қараша 2015, Бейсенбі
Категориясы: География
Ақтөбе облысы,Темір ауданы.
География пәні мұғалімі Даумова Анар

Сабақтың тақырыбы: Тынық мұхит
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға дүние жүзіндегі ең үлкен мұхит – Тынық мұхиттың географиялық орны, зерттелуі, табиғаты, өсімдіктері мен жануарлары туралы тереңірек таныстыру;
Дамытушылық: Өз бетінше жұмыстанып, ізденуге, дүниетанымын кеңейтіп, ой - өрісін дамыту;
Тәрбиелілік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға баулу;
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Талдау, сөзжұмбақ, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, Жак Ив Кустоның мұхит зерттеулері туралы бейнесюжеттер.
Пәнаралық байланысы: Экология, биология

Жаңа сабақ:
- Ұйымдастыру.
Тақтаға мұхит тіршілігі туралы бейнесюжет қою арқылы оқушының көңілін сабаққа аудару;
1. Бұл мұхитта әлемдегі ең көне аралдардың бірі Кауай аралы орналасқан. Оның жасы 6 млн жыл.
2. Бұ мұхитта 25 000 нан астам аралдар бар және әлемде болатын цунамидің 80 пайызы осы мұхитта болады.
Үй жұмысын сұрау;
- Алдарыңызда тұрған қандай құрлық?
- Оның шығыс жағалауында дүние жүзіндегі ең үлкен қандай маржандық құрылым орналасқан?
- Не себепті бұл маржандық құрылым осы мұхитта орналасқан?
- Олай болса балалар біздер бүгін, дүние жүзіндегі ең үлкен, ең ежелгі, ең жылы, ең аралдары көп мұхитпен танысамыз.
Жаңа тақырып түсіндіру. Тынық мұхит.
- Географиялық орны.
- Зерттелуі. (Жак Ив Кустоның бейне сюжеттері). Акваланг. Мариана шұңғымасы.
- 1943 жылы Францияда немістердің қоршауында қалған екі француз офицері Жак Ив Кусто мен Эмиль Ганьян аквалангты ойлап тапты. Акваланг сөзінің мағынасы аква су, ланг - жеңіл деген мағына білдіреді. Бірақ қазіргі уақытта акваланг сөзін заманауи «дайвер» ұғымы ауыстырды.
- Табиғаты. (Отты шеңбер. Гавай аралдары. Тайфундар.) Бейнесюжеттер арқылы көрсету.
- - Өсімдіктері мен жануарлары. (Сөзжұмбақ)
Сөзжұмбақ «Тридакна»
- Экологиясы. (Су сиырларының жоғалуы. Мұхит байлықтарын ретсіз пайдалану)

Жаңа сабақты бекіту.
1. Географиялық диктант.
Тынық мұхит табиғатын зерттеу тек Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін -------------------------- жартысында басталды. Материктік қайраң ----------- мен ------------------ жағалауларында ғана жақсы дамыған. Тынық мұхит ---------------------- полярлық белдеуден басқа барлық климаттық белдеулерді қамтиды. Солтүстік Мұзды мұхиттың суық суларынан құрлық арқылы бөлініп жатқандықтан, судың температурасы мұхиттың ------------------ қарағанда ------------------------ төмен болады. Еуразия жағалауындағы ---------------------- циркуляция күшті байқалады.
2. Ағыстар. (Атлас картамен жұмыс. Картадан Тынық мұхитының ағыстарын дәптерге түсіріп, олардың жағалаудағы материктерге тигізетін әсерін жазыңыздар)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 831
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Үнді мұхиты. Тынық мұхиты
Үнді мұхиты. Тынық мұхиты
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Ганюшкин селосы, Б. Бегалиев атындағы орта мектептің география пәнінің мұғалімі: Баймурзаева Бибігүл Ержанқызы
Үнді мұхиты, Тынық мұхиты
Үнді мұхиты, Тынық мұхиты
География пәні мұғалімі: Оразалиева Асель
Дүниежүзілік мұхит
Дүниежүзілік мұхит
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный поселкесі, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің тарих-география пәні мұғалімі Сманова Гүлназ Сантаевна
Тынық мұхиты
Тынық мұхиты
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, С. Сейфуллин атындағы №165 мектептің география пәнінің мұғалімі Жабагиева Гульсара Жұбаназарқызы
Мұхиттар
Мұхиттар
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Ә.Молдағұлова атындағы №38 мектеп-лицейі география пәні мұғалімі Сағынғалиева Гүлжанат
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға «дүниежүзілік мұхит», «материк», «арал», «түбек», «теңіз», «шығанақ», «бұғаз» ұғымдарын түсіндіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×