Тынық мұхит
Ақтөбе облысы,Темір ауданы.
География пәні мұғалімі Даумова Анар
Сабақтың тақырыбы: Тынық мұхит
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға дүние жүзіндегі ең үлкен мұхит – Тынық мұхиттың географиялық орны, зерттелуі, табиғаты, өсімдіктері мен жануарлары туралы тереңірек таныстыру;
Дамытушылық: Өз бетінше жұмыстанып, ізденуге, дүниетанымын кеңейтіп, ой - өрісін дамыту;
Тәрбиелілік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға баулу;
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Талдау, сөзжұмбақ, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, Жак Ив Кустоның мұхит зерттеулері туралы бейнесюжеттер.
Пәнаралық байланысы: Экология, биология
Жаңа сабақ:
- Ұйымдастыру.
Тақтаға мұхит тіршілігі туралы бейнесюжет қою арқылы оқушының көңілін сабаққа аудару;
1. Бұл мұхитта әлемдегі ең көне аралдардың бірі Кауай аралы орналасқан. Оның жасы 6 млн жыл.
2. Бұ мұхитта 25 000 нан астам аралдар бар және әлемде болатын цунамидің 80 пайызы осы мұхитта болады.
Үй жұмысын сұрау;
- Алдарыңызда тұрған қандай құрлық?
- Оның шығыс жағалауында дүние жүзіндегі ең үлкен қандай маржандық құрылым орналасқан?
- Не себепті бұл маржандық құрылым осы мұхитта орналасқан?
- Олай болса балалар біздер бүгін, дүние жүзіндегі ең үлкен, ең ежелгі, ең жылы, ең аралдары көп мұхитпен танысамыз.
Жаңа тақырып түсіндіру. Тынық мұхит.
- Географиялық орны.
- Зерттелуі. (Жак Ив Кустоның бейне сюжеттері). Акваланг. Мариана шұңғымасы.
- 1943 жылы Францияда немістердің қоршауында қалған екі француз офицері Жак Ив Кусто мен Эмиль Ганьян аквалангты ойлап тапты. Акваланг сөзінің мағынасы аква су, ланг - жеңіл деген мағына білдіреді. Бірақ қазіргі уақытта акваланг сөзін заманауи «дайвер» ұғымы ауыстырды.
- Табиғаты. (Отты шеңбер. Гавай аралдары. Тайфундар.) Бейнесюжеттер арқылы көрсету.
- - Өсімдіктері мен жануарлары. (Сөзжұмбақ)
Сөзжұмбақ «Тридакна»
- Экологиясы. (Су сиырларының жоғалуы. Мұхит байлықтарын ретсіз пайдалану)
Жаңа сабақты бекіту.
1. Географиялық диктант.
Тынық мұхит табиғатын зерттеу тек Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін -------------------------- жартысында басталды. Материктік қайраң ----------- мен ------------------ жағалауларында ғана жақсы дамыған. Тынық мұхит ---------------------- полярлық белдеуден басқа барлық климаттық белдеулерді қамтиды. Солтүстік Мұзды мұхиттың суық суларынан құрлық арқылы бөлініп жатқандықтан, судың температурасы мұхиттың ------------------ қарағанда ------------------------ төмен болады. Еуразия жағалауындағы ---------------------- циркуляция күшті байқалады.
2. Ағыстар. (Атлас картамен жұмыс. Картадан Тынық мұхитының ағыстарын дәптерге түсіріп, олардың жағалаудағы материктерге тигізетін әсерін жазыңыздар)
География пәні мұғалімі Даумова Анар
Сабақтың тақырыбы: Тынық мұхит
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға дүние жүзіндегі ең үлкен мұхит – Тынық мұхиттың географиялық орны, зерттелуі, табиғаты, өсімдіктері мен жануарлары туралы тереңірек таныстыру;
Дамытушылық: Өз бетінше жұмыстанып, ізденуге, дүниетанымын кеңейтіп, ой - өрісін дамыту;
Тәрбиелілік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға баулу;
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Талдау, сөзжұмбақ, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, Жак Ив Кустоның мұхит зерттеулері туралы бейнесюжеттер.
Пәнаралық байланысы: Экология, биология
Жаңа сабақ:
- Ұйымдастыру.
Тақтаға мұхит тіршілігі туралы бейнесюжет қою арқылы оқушының көңілін сабаққа аудару;
1. Бұл мұхитта әлемдегі ең көне аралдардың бірі Кауай аралы орналасқан. Оның жасы 6 млн жыл.
2. Бұ мұхитта 25 000 нан астам аралдар бар және әлемде болатын цунамидің 80 пайызы осы мұхитта болады.
Үй жұмысын сұрау;
- Алдарыңызда тұрған қандай құрлық?
- Оның шығыс жағалауында дүние жүзіндегі ең үлкен қандай маржандық құрылым орналасқан?
- Не себепті бұл маржандық құрылым осы мұхитта орналасқан?
- Олай болса балалар біздер бүгін, дүние жүзіндегі ең үлкен, ең ежелгі, ең жылы, ең аралдары көп мұхитпен танысамыз.
Жаңа тақырып түсіндіру. Тынық мұхит.
- Географиялық орны.
- Зерттелуі. (Жак Ив Кустоның бейне сюжеттері). Акваланг. Мариана шұңғымасы.
- 1943 жылы Францияда немістердің қоршауында қалған екі француз офицері Жак Ив Кусто мен Эмиль Ганьян аквалангты ойлап тапты. Акваланг сөзінің мағынасы аква су, ланг - жеңіл деген мағына білдіреді. Бірақ қазіргі уақытта акваланг сөзін заманауи «дайвер» ұғымы ауыстырды.
- Табиғаты. (Отты шеңбер. Гавай аралдары. Тайфундар.) Бейнесюжеттер арқылы көрсету.
- - Өсімдіктері мен жануарлары. (Сөзжұмбақ)
Сөзжұмбақ «Тридакна»
- Экологиясы. (Су сиырларының жоғалуы. Мұхит байлықтарын ретсіз пайдалану)
Жаңа сабақты бекіту.
1. Географиялық диктант.
Тынық мұхит табиғатын зерттеу тек Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін -------------------------- жартысында басталды. Материктік қайраң ----------- мен ------------------ жағалауларында ғана жақсы дамыған. Тынық мұхит ---------------------- полярлық белдеуден басқа барлық климаттық белдеулерді қамтиды. Солтүстік Мұзды мұхиттың суық суларынан құрлық арқылы бөлініп жатқандықтан, судың температурасы мұхиттың ------------------ қарағанда ------------------------ төмен болады. Еуразия жағалауындағы ---------------------- циркуляция күшті байқалады.
2. Ағыстар. (Атлас картамен жұмыс. Картадан Тынық мұхитының ағыстарын дәптерге түсіріп, олардың жағалаудағы материктерге тигізетін әсерін жазыңыздар)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Үнді мұхиты. Тынық мұхиты
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Ганюшкин селосы, Б. Бегалиев атындағы орта мектептің география пәнінің мұғалімі: Баймурзаева Бибігүл Ержанқызы
Дүниежүзілік мұхит
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный поселкесі, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің тарих-география пәні мұғалімі Сманова Гүлназ Сантаевна
Тынық мұхиты
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, С. Сейфуллин атындағы №165 мектептің география пәнінің мұғалімі Жабагиева Гульсара Жұбаназарқызы
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға «дүниежүзілік мұхит», «материк», «арал», «түбек», «теңіз», «шығанақ», «бұғаз» ұғымдарын түсіндіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.