Альдегидтер
Тақырыбы: Альдегидтер
Басталуы
1. Топқа бөлу: қызыл, жасыл, сары түстер арқылы топқа бөлу
2. Психологиялық ахуал: «Сіздің көңіл күйіңіз қандай?»
Мақсаты: оқушылар көңіл күйін білу.
Қажетті заттар: түрлі - түсті қағаздан жасалған фигуралар, маркер.
1а) Интерпритация
Қызыл - қуанышты көңіл күй,
Алқызыл - ұнамды көңіл күй,
Сары - жағымды көңіл күй,
Көк - суық көңіл күй,
Қоңыр - қиналған көңіл күй,
Күлгін - алаңдаушы көңіл күй,
Қара - күш қуаттың төмендеуі,
Ақ - анықталмаған көңіл күй.
2а) Әр қатысушы өзіне ұнаған түрлі түсті фигураның біреуін таңдайды. Қағаздың артына жазылған сол түске байланысты жазылған интерпритацияны оқиды.
№1 тапсырма: №9, 10, 11 есеп шығарылуын тексеру, ол үшін үш топқа бір есептен беріп жауабын оқушылардан сұрау. Дұрыстығына көз жеткізу.
1 топ
№9 есеп: 4, 6г этил спирті металл натриймен әрекеттескенде (қ. ж) сутектің қандай көлемі түзіледі?
2 топ
№10 есеп: 16 г метил спиртін жаққанда, оттектің қандай көлемі жұмсалады?
3 топ
№11есеп: 23г этанолды мыс (ІІ) оксидімен тотықтырғанда түзілетін мыстың массасы қанша?
Ортасы
Өткен тақырыптағы зертханалық жұмысты еске түсіре отырып, этанолды мыс (ІІ) оксидімен тотықтырғанда түзілетін жаңа альдегидті еске түсіріп, бүгінгі сабақта біздің жаңа тақырыбымыз қандай болмақ деп сұрау арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашу.
№2 тапсырма:
оқушылар түс бойынша бөлінген соны ескеріп, әр топ берілген 6 сұрақ жауабын өз қалам түсімен жазып шығады. Оны келесі топ толықтырып кетеді қайта айналып орындарына барғанда өз қателерін ескеріп отырады.
1. Альдегидтердің гомологтық қатарының жалпы формуласы?
2. Құмырсқа альдегиді немесе формальдегид формуласы, қолданылуы?
3. Сірке альдегиді немесе ацетальдегид формуласы, физикалық қасиеттері және қолданылуы?
4. Формалин -?
5. Сірке альдегидін алудың ең көп тараған әдісі -?
6. Альдегидтердің өздеріне тән сапалық реакциясы -?
№3 Тапсырма: Cәйкестендіру.
Мектеп: «№8 жалпы білім беру орта мектебі»
Комунналдық Мемлекеттік Мекемесі
Мұғалімнің есімі: Нурсултанова Ы. А.
Альдегидтер. жүктеу
Басталуы
1. Топқа бөлу: қызыл, жасыл, сары түстер арқылы топқа бөлу
2. Психологиялық ахуал: «Сіздің көңіл күйіңіз қандай?»
Мақсаты: оқушылар көңіл күйін білу.
Қажетті заттар: түрлі - түсті қағаздан жасалған фигуралар, маркер.
1а) Интерпритация
Қызыл - қуанышты көңіл күй,
Алқызыл - ұнамды көңіл күй,
Сары - жағымды көңіл күй,
Көк - суық көңіл күй,
Қоңыр - қиналған көңіл күй,
Күлгін - алаңдаушы көңіл күй,
Қара - күш қуаттың төмендеуі,
Ақ - анықталмаған көңіл күй.
2а) Әр қатысушы өзіне ұнаған түрлі түсті фигураның біреуін таңдайды. Қағаздың артына жазылған сол түске байланысты жазылған интерпритацияны оқиды.
№1 тапсырма: №9, 10, 11 есеп шығарылуын тексеру, ол үшін үш топқа бір есептен беріп жауабын оқушылардан сұрау. Дұрыстығына көз жеткізу.
1 топ
№9 есеп: 4, 6г этил спирті металл натриймен әрекеттескенде (қ. ж) сутектің қандай көлемі түзіледі?
2 топ
№10 есеп: 16 г метил спиртін жаққанда, оттектің қандай көлемі жұмсалады?
3 топ
№11есеп: 23г этанолды мыс (ІІ) оксидімен тотықтырғанда түзілетін мыстың массасы қанша?
Ортасы
Өткен тақырыптағы зертханалық жұмысты еске түсіре отырып, этанолды мыс (ІІ) оксидімен тотықтырғанда түзілетін жаңа альдегидті еске түсіріп, бүгінгі сабақта біздің жаңа тақырыбымыз қандай болмақ деп сұрау арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашу.
№2 тапсырма:
оқушылар түс бойынша бөлінген соны ескеріп, әр топ берілген 6 сұрақ жауабын өз қалам түсімен жазып шығады. Оны келесі топ толықтырып кетеді қайта айналып орындарына барғанда өз қателерін ескеріп отырады.
1. Альдегидтердің гомологтық қатарының жалпы формуласы?
2. Құмырсқа альдегиді немесе формальдегид формуласы, қолданылуы?
3. Сірке альдегиді немесе ацетальдегид формуласы, физикалық қасиеттері және қолданылуы?
4. Формалин -?
5. Сірке альдегидін алудың ең көп тараған әдісі -?
6. Альдегидтердің өздеріне тән сапалық реакциясы -?
№3 Тапсырма: Cәйкестендіру.
Мектеп: «№8 жалпы білім беру орта мектебі»
Комунналдық Мемлекеттік Мекемесі
Мұғалімнің есімі: Нурсултанова Ы. А.
Альдегидтер. жүктеу
Жаңалықтар
Ар - ұждан деген не?
Ар - ұждан деген не? Көптеген адамдар бұл сөздің не екенін түсінбейді. Ар - ұждан - сіздің әрекеттеріңіз, күмәніңіз, көңіл - күйіңіз туралы ойлануыңыз. Әр адамның ар - ожданы бар, ол түнде ұйқының жиілеуіне жол бермейді.
Күнделікті сабақ жоспары Бейнелеу өнері 3 - сынып
Күнделікті сабақ жоспары, Бейнелеу өнері 3 - сынып. Бояу түстері жайлы терең мағлұмат беру, оқушылардың білімдерін қалыптастыру. Түстерді бір - бірінен ажырата білуге жаттықтыру. Сурет салғанда бояуды дұрыс қолдана білуге үйрету.
Бала бақытын ұлықтаған – жан!
Шығыс Қазақстан облыстық дарынды балаларға арналған Мамандандырылған қазақ - түрік лицейі» КММ педагог - психолог Жұмағалиева Ақбота Талғатбекқызы
Түстер және көңіл - күй
Атырау қаласы, Абай атындағы орта мектептің бейнелеу пәнінің мұғалімі Дүйсенғалиева Гүлзада
Өмірді тану - өзіңді танудан басталады
Қармақшы ауданы, Қызылорда облысы, А. Жанпейісов атындағы № 105 орта мектептің өзін - өзі тану пән мұғалімі Ерманова Сымбат
Бояулар бізде қонақта
Балалар назарын негізгі түстерге көңіл бөлуге, түстерді ажырата білуге үйрету; Негізгі бояуларды бір-бірімен қосу арқылы әр түрлі түстердің алу жолдарын үйрету. Жылы және суық түстерді меңгеру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.