Тотығу дәрежесі. Тотығу – тотықсыздану реакциясы
Сабақтың тақырыбы: Тотығу дәрежесі. Тотығу – тотықсыздану реакциясы
Сабақтың мақсаты:
А) Тотығу – тотықсыздану реакциясын
жазып үйрену.
Тотығу дәрежелерін анықтап, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты, тотығу және тотықсыздану процестерін ажырата білуге үйрету.
Б) Оқушылардың сана сезімін, ойлау қабілетін,
білімі мен біліктілігін, таным қабілетін
дамыту.
В) Сабақ барысында оқушыларды ұқыптылыққа, жинақтылыққа, жауапкершілікке қорытындылай білуге үйретіп, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Сабақ көрнекілігі: Менделеевтің периодтық жүйесі.
Схемалар. Кеспелер.
Сабақ жоспары:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Еске түсіру жаттығулары (миға шабуыл)
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV. Бекіту
V. Үйге тапсырма
VІ. Бағалау
Сабақтың барысы:
ІІ. Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Тотығу дәрежесі. Тотығу – тотықсыздану реакциясы». Тақырыпқа көшпес бұрын кәне біз ойымызды жинақтап алайық.
Мына бір суретке көз салайықшы. Табиғат көріністері тамаша суреттелген Ортада үлкен тау. Таудың басы шың. Бүгінгі біздің мақсатымыз осы шыңға жету. Ол үшін қазір біз көп еңбек етуіміз керек екенін сіздер түсініп отырсыздар. Олай болса сабағымызды басталық. Үш топқа 5 сұрақтан. Шапшаң жауап бересіздер.
І – топ.
1. Электртерістілік дегеніміз не?
2. Электртерістілік ең жоғары элементті атаңыз.
3. Электртерістілігі ең төмен элементті ата.
4. (- орбито) химиялық байланыс дегеніміз не?
5. Химиялық байланыс түрлерін атаңдар.
ІІ – топ.
1. Периодтық жүйеде периодтарда элементтердің қасиеттері солдан оңға қарай қалай өзгереді?
2. элементтердің металдық және бейметалдық қасиет көрсетуі неге байланысты?
3. Преиодтарда элементтердің электртерістігі қалай өзгереді?
4. ковалентті полюссіз байланыс дегеніміз не?
5. ковалентті полюсті байланыс дегеніміз.
ІІІ – топ.
1. Иондық байланыс деп қандай байланысты атаймыз?
2. Иондар дегеніміз ен?
3. АІ сыртқы қабатындағы электрон саны нешеу?
4. КСІ қосылысында химиялық байланыстың қандай түрі, неге екенін дәлелде.
5. Қосылыстарда отақ электрон жұбының екі атомға отақ болуы және бір атомға қарай ығыса орналасуын қалай түсіндіреміз.
ІІІ. Жаңа сабақ
- Балалар, Қазір мен сендерге (3 - топқа да бірдей) мәтін таратып беремін. Оқып шығыңдар да
- І – топ – осы мәтіннен осыған дейін білетіндерін теріп жазады.
- ІІ топ – нені білгісі келеді, қандай заттар, таныс есімді жазады.
- ІІІ топ – осы мәтіннен қандай жаңалық көріп отырғанын жазады.
- Яғни, мына таблица бойынша жұмыс жасаймыз. (5 мин уақыт болады.)
Білемін
Білгім келеді
Мен үшін жаңалық
- (оқушыларға осы стратегия бойынша жазғандарын оқытамын)
- Ал енді оқушылар, осы мәтіннен біз не біледі екенбіз нені білгіміз келеді, қандай жаңалықтарға кездестіңдер тездетіп айтып шығайық.
- Жақсы олай болса тақтаға қараймыз.
- Жаңағының бәрін реакция арқылы жазып көрейік.
- Мысалы: реакция теңдеулерін жаза білеміз, натрий оксидінің түзілу теңдеуін мысалға алайық. Кәне, кім тақтаға осы реакцияны жазып теңестіріп береді.
4Na ⁰ + O ₂ ⁰ = Na ⁺ ²O ⁻ ²
0. 9 2. 5
4Na0 + 4e = 4 Na ⁺ ¹ тс ------------ О ₂ + 4е =2О ⁻ ²
Тотығу процесі -------------------- тотықсыздану процесі
Сабақтың мақсаты:
А) Тотығу – тотықсыздану реакциясын
жазып үйрену.
Тотығу дәрежелерін анықтап, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты, тотығу және тотықсыздану процестерін ажырата білуге үйрету.
Б) Оқушылардың сана сезімін, ойлау қабілетін,
білімі мен біліктілігін, таным қабілетін
дамыту.
В) Сабақ барысында оқушыларды ұқыптылыққа, жинақтылыққа, жауапкершілікке қорытындылай білуге үйретіп, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Сабақ көрнекілігі: Менделеевтің периодтық жүйесі.
Схемалар. Кеспелер.
Сабақ жоспары:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Еске түсіру жаттығулары (миға шабуыл)
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV. Бекіту
V. Үйге тапсырма
VІ. Бағалау
Сабақтың барысы:
ІІ. Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Тотығу дәрежесі. Тотығу – тотықсыздану реакциясы». Тақырыпқа көшпес бұрын кәне біз ойымызды жинақтап алайық.
Мына бір суретке көз салайықшы. Табиғат көріністері тамаша суреттелген Ортада үлкен тау. Таудың басы шың. Бүгінгі біздің мақсатымыз осы шыңға жету. Ол үшін қазір біз көп еңбек етуіміз керек екенін сіздер түсініп отырсыздар. Олай болса сабағымызды басталық. Үш топқа 5 сұрақтан. Шапшаң жауап бересіздер.
І – топ.
1. Электртерістілік дегеніміз не?
2. Электртерістілік ең жоғары элементті атаңыз.
3. Электртерістілігі ең төмен элементті ата.
4. (- орбито) химиялық байланыс дегеніміз не?
5. Химиялық байланыс түрлерін атаңдар.
ІІ – топ.
1. Периодтық жүйеде периодтарда элементтердің қасиеттері солдан оңға қарай қалай өзгереді?
2. элементтердің металдық және бейметалдық қасиет көрсетуі неге байланысты?
3. Преиодтарда элементтердің электртерістігі қалай өзгереді?
4. ковалентті полюссіз байланыс дегеніміз не?
5. ковалентті полюсті байланыс дегеніміз.
ІІІ – топ.
1. Иондық байланыс деп қандай байланысты атаймыз?
2. Иондар дегеніміз ен?
3. АІ сыртқы қабатындағы электрон саны нешеу?
4. КСІ қосылысында химиялық байланыстың қандай түрі, неге екенін дәлелде.
5. Қосылыстарда отақ электрон жұбының екі атомға отақ болуы және бір атомға қарай ығыса орналасуын қалай түсіндіреміз.
ІІІ. Жаңа сабақ
- Балалар, Қазір мен сендерге (3 - топқа да бірдей) мәтін таратып беремін. Оқып шығыңдар да
- І – топ – осы мәтіннен осыған дейін білетіндерін теріп жазады.
- ІІ топ – нені білгісі келеді, қандай заттар, таныс есімді жазады.
- ІІІ топ – осы мәтіннен қандай жаңалық көріп отырғанын жазады.
- Яғни, мына таблица бойынша жұмыс жасаймыз. (5 мин уақыт болады.)
Білемін
Білгім келеді
Мен үшін жаңалық
- (оқушыларға осы стратегия бойынша жазғандарын оқытамын)
- Ал енді оқушылар, осы мәтіннен біз не біледі екенбіз нені білгіміз келеді, қандай жаңалықтарға кездестіңдер тездетіп айтып шығайық.
- Жақсы олай болса тақтаға қараймыз.
- Жаңағының бәрін реакция арқылы жазып көрейік.
- Мысалы: реакция теңдеулерін жаза білеміз, натрий оксидінің түзілу теңдеуін мысалға алайық. Кәне, кім тақтаға осы реакцияны жазып теңестіріп береді.
4Na ⁰ + O ₂ ⁰ = Na ⁺ ²O ⁻ ²
0. 9 2. 5
4Na0 + 4e = 4 Na ⁺ ¹ тс ------------ О ₂ + 4е =2О ⁻ ²
Тотығу процесі -------------------- тотықсыздану процесі
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Азот. Азоттың периодтық жүйедегі орны және қасиеттері
Азот атомының сипаттамасын Д. И. Менделеев жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі атом құрылысы тұрғысынан түсіндіру. Азоттың тотығу дәрежесі, валенттілігі туралы; азоттың қосылыстары туралы оқушылардың білімін тереңдетіп кеңейте түсу.
Тотығу - тотықсыздану реакциялары. Ерітінділер мен балқымалардың электролизі
Тотығу дәрежесі ұғымын, тотығу - тотықсыздану реакциясын электрон - баланс әдісін түсіндіру, электролиз туралы білімді қалыптастыру
Тотығу – тотықсыздану реакциясы
Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Қарасу ауылы, Қарасу ОЖББМ - нің химия пәні мұғалімі Досатова Құралай Қыдырқызы
Тотығу – тотықсыздану реакциялары
Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп Химия пәні мұғалімі Байбураева Бақытхан Қабышқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.