Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
Шығыс Қазақстан облысы,
Шағын жинақталған Октябрь негізгі орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі Тақаш Қазиза
5 сыныпқа арналған
Сабақтың тақырыбы: Компьютер – әмбебап есептеуіш машина
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларды «компьютер» түсінігімен таныстыру, компьютердің құрылымы, қызметі туралы алғашқы түсінік қалыптастыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды тәртіптілікке, жүйелілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикасын дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
1. Оқушыларды ұйымдастыру (1 минут).
2. Үй тапсырмасын тексеру (5 минут).
3. Жаңа сабақ түсіндіру (20 минут).
4. Сабақты бекіту (15 минут).
5. Үй тапсырмасын беру (1 минут).
6. Бағалау (1 минут).
7. Қорытынды (2 минут).
Үй тапсырмасын тексеру
1. Ақпараттың көлемі дегеніміз не?
2. Ақпараттың қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?
Жаңа түсініктер:
Компьютер – күрделі құрылғылардың жиыны. Ол жұмыс жасау үшін программалық жабдықтамалар керек. Компьютердің жұмыс істеуі үшін ең қажетті программа – оның жұмыс қабілеті мен басқаруды қамтамасыз ететін операциялық жүйе.
Алғашқы компьютерлер «компьютер» және «ЭЕМ» атауларына көрініс тапқандай, тек есептеулер үшін жасалып шыққан болатын. Ең қарапайым есептеу машиналары есептеулерді аса жылдамдатып, адамдарға көмекке келді.
Есептеулерден кейін компьютерлер үлкен көлемді ақпаратты электрондық түрде сақтау үшін қолданыла бастады. Ондай ақпаратты арнайы ақпараттық өнімдерде – дерек қорларында орналастырады.
Компьютерлерді қолданудың келесі қадамы – әртүрлі құрылғыларды басқару.
Заманауи суперкомпьютерлер эксперимент жүргізуге болмайтын салаларда модельдер құру үшін қолданылады.
Қазіргі кезде компьютерді өнімділігі мен мөлшеріне қарай әр түрге бөлуге болады.
Компьютер: Суперкомпьютер, үлкен компьютер, Сервер, Дербес компьютер (үстел үсті, алып жүретін, алақан).
Суперкомпьютер арнайы мақсатта немесе нақты тапсырыспен жасалады.
Үлкен компьютерлер (мэйнфреймдер). Олар үлкен көлемді ақпаратты сақтауға арналған.
Компьютерлік желілердің орталық торабы болып табылатын үлкен компьютерлерді серверлер деп атайды.
Дербес компьютер – ол бір адам басқа компьютерден тәуелсіз, жеке қолдана алатын компьютер.
Сабақты бекіту:
Оқулықтағы бақылау сұрақтары мен тапсырмалар орындалады.
Үй тапсырма: өтілген тақырыпты қайталай оқып келу және тест тапсырмаларын орындау.
Бағалау: үй тапсырмасы және сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Қорытынды:
Бүгінгі сабақта не үйрендік. Компьютер және оның түрлері.
Шағын жинақталған Октябрь негізгі орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі Тақаш Қазиза
5 сыныпқа арналған
Сабақтың тақырыбы: Компьютер – әмбебап есептеуіш машина
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларды «компьютер» түсінігімен таныстыру, компьютердің құрылымы, қызметі туралы алғашқы түсінік қалыптастыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды тәртіптілікке, жүйелілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикасын дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
1. Оқушыларды ұйымдастыру (1 минут).
2. Үй тапсырмасын тексеру (5 минут).
3. Жаңа сабақ түсіндіру (20 минут).
4. Сабақты бекіту (15 минут).
5. Үй тапсырмасын беру (1 минут).
6. Бағалау (1 минут).
7. Қорытынды (2 минут).
Үй тапсырмасын тексеру
1. Ақпараттың көлемі дегеніміз не?
2. Ақпараттың қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?
Жаңа түсініктер:
Компьютер – күрделі құрылғылардың жиыны. Ол жұмыс жасау үшін программалық жабдықтамалар керек. Компьютердің жұмыс істеуі үшін ең қажетті программа – оның жұмыс қабілеті мен басқаруды қамтамасыз ететін операциялық жүйе.
Алғашқы компьютерлер «компьютер» және «ЭЕМ» атауларына көрініс тапқандай, тек есептеулер үшін жасалып шыққан болатын. Ең қарапайым есептеу машиналары есептеулерді аса жылдамдатып, адамдарға көмекке келді.
Есептеулерден кейін компьютерлер үлкен көлемді ақпаратты электрондық түрде сақтау үшін қолданыла бастады. Ондай ақпаратты арнайы ақпараттық өнімдерде – дерек қорларында орналастырады.
Компьютерлерді қолданудың келесі қадамы – әртүрлі құрылғыларды басқару.
Заманауи суперкомпьютерлер эксперимент жүргізуге болмайтын салаларда модельдер құру үшін қолданылады.
Қазіргі кезде компьютерді өнімділігі мен мөлшеріне қарай әр түрге бөлуге болады.
Компьютер: Суперкомпьютер, үлкен компьютер, Сервер, Дербес компьютер (үстел үсті, алып жүретін, алақан).
Суперкомпьютер арнайы мақсатта немесе нақты тапсырыспен жасалады.
Үлкен компьютерлер (мэйнфреймдер). Олар үлкен көлемді ақпаратты сақтауға арналған.
Компьютерлік желілердің орталық торабы болып табылатын үлкен компьютерлерді серверлер деп атайды.
Дербес компьютер – ол бір адам басқа компьютерден тәуелсіз, жеке қолдана алатын компьютер.
Сабақты бекіту:
Оқулықтағы бақылау сұрақтары мен тапсырмалар орындалады.
Үй тапсырма: өтілген тақырыпты қайталай оқып келу және тест тапсырмаларын орындау.
Бағалау: үй тапсырмасы және сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Қорытынды:
Бүгінгі сабақта не үйрендік. Компьютер және оның түрлері.
Жаңалықтар
Информатика пәні бойынша 2017 – 2018 жылына арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Информатика пәні бойынша 2017 – 2018 жылына арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар Информатика пәнінен 5 - сыныпқа арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Компьютердің қосымша құрылғылары
Қатты дискі – үлкен көлемдегі деректер мен программаларды ұзақ уақытқа сақтайтын негізгі құрылғы. Дискета – шамалы көлемді деректерді көп қайтара жазып, сақтау үшін қолданылатын тасымалданатын магниттік ақпарат тасығыш.
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Сабақтың мақсаты: Программамен қамтамасыз ету туралы түсінік қалыптастыру, программалық жабдықтаманың түрлері мен қызметін көрсету, операциялық жүйенің қызметі, оның құрылымы, жүктелу тәсілі туралы ұғым қалыптастыру.
Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Жаңарық ауылы, №167 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Нурманова Жаксыкул Аббасовна
Компьютердің көмегімен хабар қабылдау мен жіберу. Жергілікті желі. Электрондық пошта
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің көмегімен хабар қабылдау мен жіберу. Жергілікті желі. Электрондық пошта. Мақсаты: 1. Білімді игеруіне сәйкес, біліктер мен дағдыларды және қабілеттерін шыңдау. 2. Білімді жүйелеу, тиянақтау, жаңа сабақты түсіндіру. 3.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.