Программалау тілдері
Информатика 7 сынып
Тақырып: Программалау тілдері
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушылар программалау тілдерін біледі.
Программамен жұмыс жасауды біледі
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Программа ұғымын біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
Программаның міндеттерін біледі
Кейбір оқушылар:
Программаның жіктелуін біледі
Тілдік мақсат Оқушылар: Программамен жұмыс жасай алады
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Компиляция, оператор
Сыныптағы диалог \ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Программа бөліктері неден тұрады?
Сіз неліктен........ екенін айта аласыз ба?
Сіз неліктен программаның маңызды екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу
2. Оқушылар 3 топқа жаңаша топтастырылады.
IІІ. Топтық жұмыс ұйымдастырылады.
Топ мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы, төраға, бақылаушы) өзара анықтап алады.
Оқушыларға концептуалды кесте беріледі.
Программалау тілдері Тілдің алфавиті мүмкіндіктері
Әр топтың баяндамашысы постер қорғайды.
Топтар өзара ФБ жүзеге асырады.
Бағалау (Екі жұлдыз, бір ұсыныс)
Кері байланыс (ауызша түрде жүргізіледі)
1. Жұмыс барысында топтағы қарым - қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?
2. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?
ІV. Жеке жұмыс.
Оқушылар берілген сөйлемнің анықтамасын жазады
Идентификатор -
Оператор -
Компиляция -
CTRL+K+Y
CTRL+K+B
CTRL+K+K
CTRL+K+P
V. Кері байланыс (жазбаша түрде жүргізіледі) Шолиер табақшалары (білу, түсіну, қолдану)
Үйге тапсырма: §8 тақырыпты оқып келу
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
№249 мектеп – лицей
Мұғалім есімі: Жалиева Нургуль Ангисиновна
Тақырып: Программалау тілдері
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушылар программалау тілдерін біледі.
Программамен жұмыс жасауды біледі
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Программа ұғымын біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
Программаның міндеттерін біледі
Кейбір оқушылар:
Программаның жіктелуін біледі
Тілдік мақсат Оқушылар: Программамен жұмыс жасай алады
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Компиляция, оператор
Сыныптағы диалог \ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Программа бөліктері неден тұрады?
Сіз неліктен........ екенін айта аласыз ба?
Сіз неліктен программаның маңызды екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу
2. Оқушылар 3 топқа жаңаша топтастырылады.
IІІ. Топтық жұмыс ұйымдастырылады.
Топ мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы, төраға, бақылаушы) өзара анықтап алады.
Оқушыларға концептуалды кесте беріледі.
Программалау тілдері Тілдің алфавиті мүмкіндіктері
Әр топтың баяндамашысы постер қорғайды.
Топтар өзара ФБ жүзеге асырады.
Бағалау (Екі жұлдыз, бір ұсыныс)
Кері байланыс (ауызша түрде жүргізіледі)
1. Жұмыс барысында топтағы қарым - қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?
2. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?
ІV. Жеке жұмыс.
Оқушылар берілген сөйлемнің анықтамасын жазады
Идентификатор -
Оператор -
Компиляция -
CTRL+K+Y
CTRL+K+B
CTRL+K+K
CTRL+K+P
V. Кері байланыс (жазбаша түрде жүргізіледі) Шолиер табақшалары (білу, түсіну, қолдану)
Үйге тапсырма: §8 тақырыпты оқып келу
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
№249 мектеп – лицей
Мұғалім есімі: Жалиева Нургуль Ангисиновна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Квадраттық функция графигін сала білуге есептер шығару
Квадраттық функцияларды айыра алады, графигін сала алады
Қағаздан гүл жасау
Қазақтың көрнекті жазушысы, ұлы ғалым, ағартушы ұстаз Ы. Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру, автордың айтайын деген негізгі идеялық ой - мұратын ашу.
Өкпе құрылысы мен қызметі
Өкпенің құрылысына, тыныс алу және шығару қозғалыстарына, өкпеде болатын газ алмасу, ұлпа алмасу процесстеріне топтық жұмыс барысында сипаттама беру.
Баяндауыш
Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
Математикадан сабақтар
Теңсіздікті қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды және өрнектің мәнін тиімді тәсілмен шығарыңыз.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.