Липидтер
САБАҚ: Липидтер
10 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:• Липидтердің түрлерін атайды
Оқушылардың басым бөлігі:
• Майдың қызметін сипаттайды
Кейбір оқушылар:
• Майдың құрылысын атайды
Тілдік мақсат: Оқушылар:
• Липидтердің жасушадағы рөлін баяндайды
Негізгі сөздер мен тіркестер: Липид, холестирин, Фосфолипид
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Сіз неліктен......... екенін айта аласыз ба?
Сіз неліктен липидтер организм тіршілігіндегі «энергия көзі» екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Липидтердің молекласының құрамына кіретін атаомдарды жазу
Алдыңғы тақырып
Майлардың құрылысын, қызметін біледі
Жоспар
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
1. Амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
2. Топқа бөлу. Суреттер арқылы топқа бөлінеді.
3.«Ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақ жауап алынады
4. Жаңа сабаққа кіріспе: Бейнежазба көрсетіледі "Липидтер" жайлы оқушылар бейнежазба көре отырып түсінгендері туралы баяндайды
Түрткі сұрақ: Липидтер дегеніміз не??
Сынақтан өткізу: Не себепті олай ойлайсыз?
Қайта бағыттау сұрақтары: Тағы кимнің қосары бар?
Ортасы
5. Топтық жұмыс. Топ мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы, төраға, бақылаушы) өзара анықтап алады.
Топтық жұмыс " Ақпараттар алаңы" әдісімен жүреді.
4 топқа бөліп берілген тақырыпты оқып,.
топта талқылап, постерге түсіреді.
І топ Липидтердің құрылысы
ІІ топ Липидтердің қызметі
5. Бағалау
А бақылау парағы арқылы формативті бағалау
6. Кері байланыс
Топтық жұмыста не ұнады? Неліктен?
7. Жұптық жұмыс. Кестені толтырыңыздар
Мектеп: №50 Абай атындағы орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Молшаева Сандуғаш
Липидтер. жүктеу
10 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:• Липидтердің түрлерін атайды
Оқушылардың басым бөлігі:
• Майдың қызметін сипаттайды
Кейбір оқушылар:
• Майдың құрылысын атайды
Тілдік мақсат: Оқушылар:
• Липидтердің жасушадағы рөлін баяндайды
Негізгі сөздер мен тіркестер: Липид, холестирин, Фосфолипид
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Сіз неліктен......... екенін айта аласыз ба?
Сіз неліктен липидтер организм тіршілігіндегі «энергия көзі» екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Липидтердің молекласының құрамына кіретін атаомдарды жазу
Алдыңғы тақырып
Майлардың құрылысын, қызметін біледі
Жоспар
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
1. Амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
2. Топқа бөлу. Суреттер арқылы топқа бөлінеді.
3.«Ыстық орындық» әдісі арқылы сұрақ жауап алынады
4. Жаңа сабаққа кіріспе: Бейнежазба көрсетіледі "Липидтер" жайлы оқушылар бейнежазба көре отырып түсінгендері туралы баяндайды
Түрткі сұрақ: Липидтер дегеніміз не??
Сынақтан өткізу: Не себепті олай ойлайсыз?
Қайта бағыттау сұрақтары: Тағы кимнің қосары бар?
Ортасы
5. Топтық жұмыс. Топ мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы, төраға, бақылаушы) өзара анықтап алады.
Топтық жұмыс " Ақпараттар алаңы" әдісімен жүреді.
4 топқа бөліп берілген тақырыпты оқып,.
топта талқылап, постерге түсіреді.
І топ Липидтердің құрылысы
ІІ топ Липидтердің қызметі
5. Бағалау
А бақылау парағы арқылы формативті бағалау
6. Кері байланыс
Топтық жұмыста не ұнады? Неліктен?
7. Жұптық жұмыс. Кестені толтырыңыздар
Мектеп: №50 Абай атындағы орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Молшаева Сандуғаш
Липидтер. жүктеу
Жаңалықтар
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлын
Сабақ барысында пән мазмұнының ұғымдарын қолдануға қажетті айтылым - жазылымға сәйкес жұмыс тілі қалыптастырылады (мысалы, топтық, сұрақты дұрыс қоя білу, жағдайды талдау және пікірталас жүргізу үшін қажетті сөздер).
Нейрондардың құрылысы мен қызметі
Жүйке жасушалары (нервные клетки, нейроны, нейроциты); (гр. neuronum, neurocytus; neuron — жүйке, kytos - жасуша) — жүйке ұлпасының негізгі морфологиялық және қызметтік құрылымдық бөлігі.
Өкпе құрылысы мен қызметі
Өкпенің құрылысына, тыныс алу және шығару қозғалыстарына, өкпеде болатын газ алмасу, ұлпа алмасу процесстеріне топтық жұмыс барысында сипаттама беру.
Зеректік. Есімшенің септелуі
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Мәтін мазмұнын түсіндіре отырып қазіргі технология жаңалықтары туралы өз ойларын айтуға үйрету, есімшенің септелуін меңгерту
Программалау тілдері
Оқушылар программалау тілдерін біледі. Программамен жұмыс жасауды біледі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.