Үй жануарларының төлдері
ҮЙ ЖАНУАРЛАРЫНЫҢ ТӨЛДЕРІ
2 - сынып
Сабақтың мақсаты:
білімділік: үй жануарларының төлдерімен таныстыру, білімдерін тереңдету;
дамытушылық: сөздерді және сөйлемдерді дұрыс оқып, мағынасын ұғына білуге дағдыландыру;
тәрбиелік үй жануарлары тақырыбында тәрбиелік мәні бар әңгіме жүргізу;
Сабақтың көрнекілігі: көрнекі құралдар топтамасы;
Сабақтың құрал - жабдығы: мультимедиялық кабинет;
Сабақтың түрі: заманауи сабақ;
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сөз әдісі, логикалық, көрнекілік әдісі;
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: сыныптағы оқушыларды түгендеп, бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу:
Мотивация кезеңі
Басымызды сипаймыз жақсы ойлау үшін, құлағымызды сипаймыз жақсы есту үшін, көзімізді сипаймыз жақсы көру үшін, алақанымызды сипаймыз жақсы баға алу үшін. Ал, балалар сендерге бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отыра, сабағымызды бастаймыз.
Бүгін біздің сабақтың қонағы бар. Ол Тазша бала. Тазша бала бізді ауылға апарып үй жануарларының төлдерімен таныстырады. Біз автобуспен барамыз. Автобусқа билет алу үшін 1 тапсырманы орындайық.
1тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқу, тән дыбыстарды айту
Фонетикалық жаттығу
Түйе - малдың үлкені,
Жылқы - малдың үркегі,
Сиыр - малдың сүттісі,
Қой - түліктің құттысы.
Миға шабуыл: Үй жануарларын білесіз бе? Айту
Өлеңде үй жануарлардың қандай түрлері кездесті.
Билет алынды, ал автобусқа отырайық. Жол ұзақ, сонымен автобуста қонақ баламен танысайық.
Сөйлесу кезеңі
Сұхбат Танысу
Бірінші ауыл Шотан атаның ауылы, ол бізді төрт түлік малменен таныстырады. Біз Шотан атаның тапсырмасын орындайық. Суретке қарап үй жануарларды ата. Сөздермен байланысты сөз тіркестерді құрастыр, малдың қандай пайдасы бар.
Мысалы; Сиыр – үлкен, қоңыр. Сиыр сүт береді. Сүттен айран, май, ірімшік жасайды. Мен сүт ішемін.
Екінші ауыл Ойсылқара атаның ауылы. Ол бізді жаңа сөздермен таныстырады.
Жаңа сөздермен танысу
Төрт түлік мал - четыре вида домашнего скота
Бұзау - теленок
Құлын - жеребенок
Бота - верблюжонок
Қозы - ягненок
Лақ - козленок
Төл - детеныш домашнего животного
Сөздермен танысу, дұрыс айту, дәптерге жазу, сөз тіркестерді құрастыру
Мысалы Бұзау кішкентай, қоңыр. Бұзау сиырдың төлі. Ол сүт, шөп жейді.
Сергіту сәті
Қане қанат жазайық,
Қарлығаш боп ұшайық.
Ұшып - ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.
Үшінші ауыл Зеңгі бабаның ауылы. Ол бізге тапсырма дайындады.
Сәйкестерін тап
1 Сиыр ----- 1 Бота
2 Жылқы --- 2 Қозы
3 Түйе ------ 3 Лақ
4 Қой ------- 4 Бұзау
5 Ешкі ------ 5 Құлын
Дұрыс жауап; 1 - 4, 2 - 5, 3 - 1, 4 - 2, 5 — 3
Сұрақтарға жауап беріңдер.
• - Бұл сиыр ма?
• - Сиырдың төлі құлын ба?
• Бұл жылқы ма?
• Жоқ, бұл – түйе.
• Бұл қой ма?
• Иә, бұл – қой.
• Қойды төлі не?
• Қойдың төлі......
Төртінші ауыл Шекшек атаның ауылы, кітапта 111 бетте 5 тапсырма
Сөз тіркестерін құра, сандарды сөзбен жаз. /Жазылым/.
Рефлексия кезеңі
5 - тапсырма. Төртінші артықты тап, сөйле: /Сөйлесім/.
Бағалау: Оқушыларды мадақтау, бағалау.
Үйге тапсырма: 1. 115 бет 1 - тапсырма. Адасқан төлдерді тауып айту
2. «Біздің жануарларымыз» тақырыбына диалог құрастыру
2 - сынып
Сабақтың мақсаты:
білімділік: үй жануарларының төлдерімен таныстыру, білімдерін тереңдету;
дамытушылық: сөздерді және сөйлемдерді дұрыс оқып, мағынасын ұғына білуге дағдыландыру;
тәрбиелік үй жануарлары тақырыбында тәрбиелік мәні бар әңгіме жүргізу;
Сабақтың көрнекілігі: көрнекі құралдар топтамасы;
Сабақтың құрал - жабдығы: мультимедиялық кабинет;
Сабақтың түрі: заманауи сабақ;
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сөз әдісі, логикалық, көрнекілік әдісі;
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: сыныптағы оқушыларды түгендеп, бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу:
Мотивация кезеңі
Басымызды сипаймыз жақсы ойлау үшін, құлағымызды сипаймыз жақсы есту үшін, көзімізді сипаймыз жақсы көру үшін, алақанымызды сипаймыз жақсы баға алу үшін. Ал, балалар сендерге бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отыра, сабағымызды бастаймыз.
Бүгін біздің сабақтың қонағы бар. Ол Тазша бала. Тазша бала бізді ауылға апарып үй жануарларының төлдерімен таныстырады. Біз автобуспен барамыз. Автобусқа билет алу үшін 1 тапсырманы орындайық.
1тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқу, тән дыбыстарды айту
Фонетикалық жаттығу
Түйе - малдың үлкені,
Жылқы - малдың үркегі,
Сиыр - малдың сүттісі,
Қой - түліктің құттысы.
Миға шабуыл: Үй жануарларын білесіз бе? Айту
Өлеңде үй жануарлардың қандай түрлері кездесті.
Билет алынды, ал автобусқа отырайық. Жол ұзақ, сонымен автобуста қонақ баламен танысайық.
Сөйлесу кезеңі
Сұхбат Танысу
Бірінші ауыл Шотан атаның ауылы, ол бізді төрт түлік малменен таныстырады. Біз Шотан атаның тапсырмасын орындайық. Суретке қарап үй жануарларды ата. Сөздермен байланысты сөз тіркестерді құрастыр, малдың қандай пайдасы бар.
Мысалы; Сиыр – үлкен, қоңыр. Сиыр сүт береді. Сүттен айран, май, ірімшік жасайды. Мен сүт ішемін.
Екінші ауыл Ойсылқара атаның ауылы. Ол бізді жаңа сөздермен таныстырады.
Жаңа сөздермен танысу
Төрт түлік мал - четыре вида домашнего скота
Бұзау - теленок
Құлын - жеребенок
Бота - верблюжонок
Қозы - ягненок
Лақ - козленок
Төл - детеныш домашнего животного
Сөздермен танысу, дұрыс айту, дәптерге жазу, сөз тіркестерді құрастыру
Мысалы Бұзау кішкентай, қоңыр. Бұзау сиырдың төлі. Ол сүт, шөп жейді.
Сергіту сәті
Қане қанат жазайық,
Қарлығаш боп ұшайық.
Ұшып - ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.
Үшінші ауыл Зеңгі бабаның ауылы. Ол бізге тапсырма дайындады.
Сәйкестерін тап
1 Сиыр ----- 1 Бота
2 Жылқы --- 2 Қозы
3 Түйе ------ 3 Лақ
4 Қой ------- 4 Бұзау
5 Ешкі ------ 5 Құлын
Дұрыс жауап; 1 - 4, 2 - 5, 3 - 1, 4 - 2, 5 — 3
Сұрақтарға жауап беріңдер.
• - Бұл сиыр ма?
• - Сиырдың төлі құлын ба?
• Бұл жылқы ма?
• Жоқ, бұл – түйе.
• Бұл қой ма?
• Иә, бұл – қой.
• Қойды төлі не?
• Қойдың төлі......
Төртінші ауыл Шекшек атаның ауылы, кітапта 111 бетте 5 тапсырма
Сөз тіркестерін құра, сандарды сөзбен жаз. /Жазылым/.
Рефлексия кезеңі
5 - тапсырма. Төртінші артықты тап, сөйле: /Сөйлесім/.
Бағалау: Оқушыларды мадақтау, бағалау.
Үйге тапсырма: 1. 115 бет 1 - тапсырма. Адасқан төлдерді тауып айту
2. «Біздің жануарларымыз» тақырыбына диалог құрастыру
Жаңалықтар
Ауылға саяхат
Балалардың үй жануарлар және олардың төлдері туралы білімдерін бекіту, оларды бір - бірінен ажырата білуді және дұрыс атауды бекіту.
Үй жануарларлары және төлдері
Үй жануарлары мен таныстыру. Жануарлардың дауыстары жазылған үнтаспаны тыңдату арқылы үй жануарларының төлдерін ата сұрағына жауап беруге үйрету. Жануарларға қамқорлық жасау керектігін түсіндіру.
Үй жануарлары мен төлдері
Үй жануарлары және төлдері туралы түсінік бере отырып, білімдерін кеңейту, және аттарын дұрыс айтуға үйрету.
Үй жануарлары «Домашние животные»
Балаларға үй жануарларының орысша атауларын үйрету. Үй жануарларының қандай пайдасы бар екенін түсіндіру. Жануарларға қамқорлық жасауға үйрет
Төлдермен танысу
№52 Бастауыш мектеп - шағын орталығы тәрбиешісі Шыңғысбекова Құндызай Сейтқадырқызы
Менің досым
Шығыс Қазақстан облысы, Бесқарағай ауданы, Сосновка орта мектебі. Губайдуллина Галия Акпаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.