Жай сөйлем түрлерін қайталау
Қазақ тілі 8 – сынып
Сабақтың тақырыбы: Жай сөйлем түрлерін қайталау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың жай сөйлемнің қайсысына қарай бөліну түрлері бойынша алған білімдерін бекіту, еске түсіру.
Дамытушылығы: Қызығушылығын арттыру, талдау жұмыстарына дағдыландыру, шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Қамқор бола білуге, еңбекке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, СТО әдіс – тәсілдері.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта , үлестірмелі кеспе.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру
«Ой шақыру» әдісі
Тұрлаулы мүшелерден тұратын сөйлем.
Ойға қатысты сөйлем мүшелері түгел сөйлем.
Бастауыш болмайтын баяндауышы негіз болатын сөйлем.
Келесі сөйлемдегі ойдың мезгіл, мекенін көрсететін сөйлем.
Сөйлем мүшелерінің қатысына қарай бөлінетін сөйлем.
Ойға қатысты мүшелердің бірі түсіріліп айтылған сөйлем.
Бастауышы бар, жасырын тұратын сөйлем.
Тұрлаусыз мүшелер қатысқан сөйлем.
Бір ғана интонациямен айтылып, бір ғана ойды білдіретін сөйлем.
«Мағынаны тану» кезеңі
88 – жаттығу.
Мәтінді оқып , мазмұндау. Жай сөйлемдерді түрлеріне ажырату.
Мәтіндегі тұрақты сөз тіркестерін табу, мағынасын ашу. Тұрақты тіркестер дегеніміз не?
«Талдау – табыс кілті»
Берілген сөйлемге сатылай кешенді талдау жүргізу.
Ердің атын еңбек шығарады.
«Болжау стратегиясы»
89 – жаттығу.
Берілген жыр үзіндісінің мазмұнын жай сөйлем түрлерімен жазып шығу.
Жазылған үзіндінің мазмұнын әр оқушы өз бетімен ізденіп, өз ойымен аяқтау.
Қорытынды. «Қайталау – оқу анасы»
Сәйкестендіру тест
Сабақтың тақырыбы: Жай сөйлем түрлерін қайталау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың жай сөйлемнің қайсысына қарай бөліну түрлері бойынша алған білімдерін бекіту, еске түсіру.
Дамытушылығы: Қызығушылығын арттыру, талдау жұмыстарына дағдыландыру, шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Қамқор бола білуге, еңбекке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, СТО әдіс – тәсілдері.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта , үлестірмелі кеспе.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру
«Ой шақыру» әдісі
Тұрлаулы мүшелерден тұратын сөйлем.
Ойға қатысты сөйлем мүшелері түгел сөйлем.
Бастауыш болмайтын баяндауышы негіз болатын сөйлем.
Келесі сөйлемдегі ойдың мезгіл, мекенін көрсететін сөйлем.
Сөйлем мүшелерінің қатысына қарай бөлінетін сөйлем.
Ойға қатысты мүшелердің бірі түсіріліп айтылған сөйлем.
Бастауышы бар, жасырын тұратын сөйлем.
Тұрлаусыз мүшелер қатысқан сөйлем.
Бір ғана интонациямен айтылып, бір ғана ойды білдіретін сөйлем.
«Мағынаны тану» кезеңі
88 – жаттығу.
Мәтінді оқып , мазмұндау. Жай сөйлемдерді түрлеріне ажырату.
Мәтіндегі тұрақты сөз тіркестерін табу, мағынасын ашу. Тұрақты тіркестер дегеніміз не?
«Талдау – табыс кілті»
Берілген сөйлемге сатылай кешенді талдау жүргізу.
Ердің атын еңбек шығарады.
«Болжау стратегиясы»
89 – жаттығу.
Берілген жыр үзіндісінің мазмұнын жай сөйлем түрлерімен жазып шығу.
Жазылған үзіндінің мазмұнын әр оқушы өз бетімен ізденіп, өз ойымен аяқтау.
Қорытынды. «Қайталау – оқу анасы»
Сәйкестендіру тест
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сөйлем мүшелері
Сөйлем мүшелері – сөйлем құрауға қатысқан толық мағыналы, белгілі бір сұраққа жауап беретін және сөйлемдегі басқа сөздермен байланысып тұратын сөздер.
Сөйлем, сөйлем түрлері. Нәтиже сабақ
Сөйлем, сөйлем түрлері, сөйлем мүшелері туралы алған білімдерін пысықтау. Оқушының ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сөздік қорларын байыту.
Атаулы сөйлем
Жай сөйлемнің құрамдық түрлерінен сөздердің білімдерін жетілдіру, жай сөйлемнің бір түрі атаулы сөйлем және оның жасалу жолдарын түсіндіру, атаулы сөйлемнің ерекшеліктерін меңгерту. үйрету
Хабарлы сөйлем
Атырау облысы, Жылыой ауданы, №1 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Жалаң және жайылма сөйлемдер
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, Қарақобда ауылы, Қарақобда орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Анаргүл Есенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.