Сөйлем, сөйлем түрлері. Нәтиже сабақ
Тақырыбы: Сөйлем, сөйлем түрлері. Нәтиже сабақ
Мақсаты: Сөйлем, сөйлем түрлері, сөйлем мүшелері туралы алған білімдерін пысықтау. Оқушының ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сөздік қорларын байыту.
Ұйымшылдыққа, бірлікке, татулыққа шақыру, бірлесе еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, топпен жұмыс, талдау, ойын, СТОстратегиялары.
Көрнекілік: карточкалар, сөзжұмбақ, интерактивті тақта, смайликтер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыра отырып, сабаққа дайындығын
тексеру., Психологиялық ахуал
Бәріміз бір топпыз
Жалқаулыққа жоқпыз.
Аянбай еңбек етеміз,
Мұратымызға жетеміз.
( Ортада дөңгеленіп тұрып, көзімізді жұмып, қол ұстасып қайталаймыз)
Мен, Қазақстан Республикасының азаматы, өз ана тілімде сөйлеп, құрметтеуге уәде беремін.
( Орындарына жайғасу)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
«Ой шақыру». Сұрақ - жауап.
1. Сөйлем дегеніміз не?
2. Жай сөйлем дегеніміз не?
3. Жай сөйлем айтылу мақсатына қарай қандай түрлерге бөлінеді?
4. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
5. Сөйлем мүшелерін атаңыз.
6. Тұрлаулы мүшелерді атаңыз.
7. Тұрлаусыз мүшелерді атаңыз.
8. Жай сөйлемнің түрлерін атаңыз.
ІІІ. Жаңа сабақ:
Сөзжұмбақ шешу.
Сөзжұмбақ шешу.
1. Аккуратный
2. Устав
3. Малый
4. Выгодный
- Иә, сонымен, ерекше торкөздің ішінен қандай сөз шықты?
Ұжым сөзі бүгінгі біздің сабағымызға қажетті сөз. Тақтадағы мына сөзге назар аударыңыздаршы.
Бірлік жоқ болса, ұйым жоқ,
Ұйым жоқ болса, күнің жоқ.
Осы отырғанда сендер де шағын ұжымды құрайсыңдар. Ұжым болғандықтан ұранға сәйкес ұйымдаса отырып, еңбектенуіміз қажет. Сондықтан бүгінгі еңбек күндеріңе сәттілік тілеймін.
1 - тапсырма. 3топқа 3сөз беріп, дыбыстық талдауды еске түсіру.
Кәсіп, бірлік, еңбек.
2 - тапсырма. Интерактивті тақтамен жұмыс.
Ережені толықтыр, дұрысын тап.
3 - тапсырма. Карточкамен жұмыс. Әр топқа сөйлем бере отырып, синтаксистік талдау жасау.
Бүркітті балық аулауға да үйретеді. Мұхитта жыланбалық деген балық болады. Жыланбалықтың тамағы мыңдаған долларға бағаланады.
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы
Круглоозерный орта жалпы білім беретін мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Әйіп Л. Ш.
Сөйлем, сөйлем түрлері. Нәтиже сабақ. жүктеу
Мақсаты: Сөйлем, сөйлем түрлері, сөйлем мүшелері туралы алған білімдерін пысықтау. Оқушының ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сөздік қорларын байыту.
Ұйымшылдыққа, бірлікке, татулыққа шақыру, бірлесе еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, топпен жұмыс, талдау, ойын, СТОстратегиялары.
Көрнекілік: карточкалар, сөзжұмбақ, интерактивті тақта, смайликтер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыра отырып, сабаққа дайындығын
тексеру., Психологиялық ахуал
Бәріміз бір топпыз
Жалқаулыққа жоқпыз.
Аянбай еңбек етеміз,
Мұратымызға жетеміз.
( Ортада дөңгеленіп тұрып, көзімізді жұмып, қол ұстасып қайталаймыз)
Мен, Қазақстан Республикасының азаматы, өз ана тілімде сөйлеп, құрметтеуге уәде беремін.
( Орындарына жайғасу)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
«Ой шақыру». Сұрақ - жауап.
1. Сөйлем дегеніміз не?
2. Жай сөйлем дегеніміз не?
3. Жай сөйлем айтылу мақсатына қарай қандай түрлерге бөлінеді?
4. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
5. Сөйлем мүшелерін атаңыз.
6. Тұрлаулы мүшелерді атаңыз.
7. Тұрлаусыз мүшелерді атаңыз.
8. Жай сөйлемнің түрлерін атаңыз.
ІІІ. Жаңа сабақ:
Сөзжұмбақ шешу.
Сөзжұмбақ шешу.
1. Аккуратный
2. Устав
3. Малый
4. Выгодный
- Иә, сонымен, ерекше торкөздің ішінен қандай сөз шықты?
Ұжым сөзі бүгінгі біздің сабағымызға қажетті сөз. Тақтадағы мына сөзге назар аударыңыздаршы.
Бірлік жоқ болса, ұйым жоқ,
Ұйым жоқ болса, күнің жоқ.
Осы отырғанда сендер де шағын ұжымды құрайсыңдар. Ұжым болғандықтан ұранға сәйкес ұйымдаса отырып, еңбектенуіміз қажет. Сондықтан бүгінгі еңбек күндеріңе сәттілік тілеймін.
1 - тапсырма. 3топқа 3сөз беріп, дыбыстық талдауды еске түсіру.
Кәсіп, бірлік, еңбек.
2 - тапсырма. Интерактивті тақтамен жұмыс.
Ережені толықтыр, дұрысын тап.
3 - тапсырма. Карточкамен жұмыс. Әр топқа сөйлем бере отырып, синтаксистік талдау жасау.
Бүркітті балық аулауға да үйретеді. Мұхитта жыланбалық деген балық болады. Жыланбалықтың тамағы мыңдаған долларға бағаланады.
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы
Круглоозерный орта жалпы білім беретін мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Әйіп Л. Ш.
Сөйлем, сөйлем түрлері. Нәтиже сабақ. жүктеу
Жаңалықтар
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,
Cөйлем
Сөйлем және оның түрлері жайлы білімдерін еске түсіре отырып толықтыру. Сөйлемді айтылу мақсатына қарай ажырата білуге машықтандыру және сауаттылықтарын арттыру.
Құрмалас сөйлем
Құрмалас сөйлемдерден алған теориялық білімдерін практикада қолдану; ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту;
Хабарлы сөйлем
Атырау облысы, Жылыой ауданы, №1 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Жай сөйлем түрлерін қайталау
Оқушылардың жай сөйлемнің қайсысына қарай бөліну түрлері бойынша алған білімдерін бекіту, еске түсіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.