Дара және күрделі сан есімдер
Сабақ тақырыбы: Дара және күрделі сан есімдер.
Сабақтың мақсаты:
Сөз таптарын оқыту барысында логикалық ойлау қабілетін дамыту;
Білімділік: сан есімнен алған білім дағдыларын кеңейте отырып, сан есімнің құрамдық түрлерін меңгерту және мәтіннен дара, күрделі сан есімдерді таба білу;
б) Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ынтымақтастыққа, тіл тазалығын сақтауға тәрбиелеу:
Дамытушылық: есте сақтау және ойлау қабілетін, танымдық қызығушылық дамыту;
Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, қима қағаздар, оқулық, дәптерлері;
Сабақтың түрлері; Аралас сабақ.
Пән аралық байланыс; математика, география, әдебиет.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын пысықтау
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңберін құру арқылы оқушылардың көңіл - күйлерін қалыптастырып, тілек айтады. Сынып ұлттық аспаптар құрамасын құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау
Өткен сабақтағы тапсырманы пысықтау үшін үш топқа үш түрлі тапсырма беремін.
І топ. Сын есімнің емлесі және сын есім қатысқан мақал - мәтел.
ІІ топ. Сын есімнің мағыналық түрі және жұмбақ.
ІІІ топ. Сан есім және сан есімге байланысты жаңылтпаш жазып келу керек болатын. Ол ауыз ауыз әдебиетінің үлгісінде сан есім болуы тиіс.
Жауапты таңдау, топ басшысы бағалап отырады.
ІІІ. Жаңа сабаққа психологиялық дайындық.
1 минут ішінде І топ қатаң дыбыстан басталатын сан есім, II топ ұяң дауыссыздан басталатын сан есімді, ІІІ топ үндіден басталатын сан есімді жазып шығады. Кім көп сан есім жазса, сол оқушы – жеңімпаз, әрі жауабын оқып шығады.
VІ кезең. Жаңа сабақ.
Тақтаға күн реті және тақырып жазылады.
Тірек сызба арқылы жаңа сабақты өзім түсіндіремін.
Сабақтың мақсаты:
Сөз таптарын оқыту барысында логикалық ойлау қабілетін дамыту;
Білімділік: сан есімнен алған білім дағдыларын кеңейте отырып, сан есімнің құрамдық түрлерін меңгерту және мәтіннен дара, күрделі сан есімдерді таба білу;
б) Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ынтымақтастыққа, тіл тазалығын сақтауға тәрбиелеу:
Дамытушылық: есте сақтау және ойлау қабілетін, танымдық қызығушылық дамыту;
Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, қима қағаздар, оқулық, дәптерлері;
Сабақтың түрлері; Аралас сабақ.
Пән аралық байланыс; математика, география, әдебиет.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын пысықтау
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңберін құру арқылы оқушылардың көңіл - күйлерін қалыптастырып, тілек айтады. Сынып ұлттық аспаптар құрамасын құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау
Өткен сабақтағы тапсырманы пысықтау үшін үш топқа үш түрлі тапсырма беремін.
І топ. Сын есімнің емлесі және сын есім қатысқан мақал - мәтел.
ІІ топ. Сын есімнің мағыналық түрі және жұмбақ.
ІІІ топ. Сан есім және сан есімге байланысты жаңылтпаш жазып келу керек болатын. Ол ауыз ауыз әдебиетінің үлгісінде сан есім болуы тиіс.
Жауапты таңдау, топ басшысы бағалап отырады.
ІІІ. Жаңа сабаққа психологиялық дайындық.
1 минут ішінде І топ қатаң дыбыстан басталатын сан есім, II топ ұяң дауыссыздан басталатын сан есімді, ІІІ топ үндіден басталатын сан есімді жазып шығады. Кім көп сан есім жазса, сол оқушы – жеңімпаз, әрі жауабын оқып шығады.
VІ кезең. Жаңа сабақ.
Тақтаға күн реті және тақырып жазылады.
Тірек сызба арқылы жаңа сабақты өзім түсіндіремін.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дара және күрделі сан есімдер, емлесі
Сөйлем ішіндегі дара, күрделі сан есімдерді ажырата білу. Дара, күрделі сан есімдерге мысалдар келтіру. Оларды қатыстырып сөйлем құрау.
Дара және күрделі сын есім
Дара және күрделі сын есімнің өзіне тән қасиеттерін толығырақ игерту барысында сөздің лексикалық және грамматикалық жақтарына көңіл бөл отырып, оқушылардың сөйлеу дағдыларын жетілдіру.
Дара және күрделі сын есім
Дара және күрделі сын есім. Оқушылардың сын есім жайлы алған мағлұматтарына сүйене отырып, ұғымдарын кеңейте түсу, сын есімнің дара және күрделі түрлерімен таныстыру, сөйлем ішінен дара және күрделі сын есімдерді табуға, сұрақ қоюға, бір - бірінен
Дара және күрделі сан есім
Сан есімнен алған білім дағдыларын кеңейту, сан есімнің құрамдық түрлерін меңгерту, мәтіннен дара, күрделі сан есімдерді таба білуге үйрету; Оқушылардың тілін және ойлау қабілетін дамыту, талдай білу дағдыларын қалыптастыру
Сан есім. Дара және күрделі сан есімдер
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ойыл қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Семгалиевна Баршагул
Сан есімдер
Өскемен қаласы, №36 орта мектептің қазақ тілі мұғалімі Алимханова Дина Жиенбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.