Менің Отаным - Қазақстан
Жезқазған индустриалдық - гуманитарлық колледжі.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы
Жаркинбекова Сагдат Серикбаевна
Сабақтың тақырыбы: Менің Отаным - Қазақстан
Сабақтың мақсаты:
Aim of the lesson:
Цели урока:
1. Білімділік: Қазақстан мемлекеті туралы алған білімдерін бекіту және толықтыру. Талдау арқылы сөз таптарын жүйелеп қайталау. Білім деңгейлерін, іскерлік дағдыларын тексеру.
Educational: to enrich pupils’ knowledge about Kazakhstan, talking about parts of speech in this lesson.
Позновательная: Закрепление и дополнение по изученным материалам о Республике Казахстан. Систематическое повторение частей речи. Проверка уровня знания и деловых навыков.
2. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Сұраққа дұрыс жауап беруге жаттықтыру. Танымдық қабілеттерін дамыта отырып, ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру. Үш тілде бірдей еркін сөйлеуге бейімдеу.
Developing: to develop pupils’ skills in oral speech and reading, to train pupils’ abilities in grammar, to improve pupils’ skills in independent work with answers.
Развивающие: развитие логического мышления у студентов, развить умение правильно отвечать на вопросы, свободно владеть тремя языками;
3. Тәрбиелік: Патриоттық сезімін оятып, Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру. Оқушыларды саналы ел азаматы болуға тәрбиелеу.
Bringing - up: to bring up pupils to be patriots of their motherland, to love their country
and to make great efforts in the development of the country.
Воспитательные: пробуждение патриотического духа и любви к Родине. Воспитание достойных граждан своей страны.
Сабақтың типі: кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұхбат, топтастыру, баяндау, ой шақыру.
Forms of work: individual, group, collective, work in pairs.
Формы: беседа, сообщение, работа с группой,
Пәнаралық байланыс: ағылшын тілі, әдебиет, география.
Subjects’ connections: Kazakh, Russian, literature, geography.
взаимосвязь: казахский, английский, литература, география
Қолданылған технологиялар: Н. А. Оразақынованың СКТ технологиясы, Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.
Сабақтың көрнекілігі: сабақтың тақырыбына сай презентация
Materials of the lesson: presentation
Сабақтың эпиграфы:
Қазақстан: Туыменен тұғырлы,
Елтаңбасымен еңселі,
Әнұранымен айбатты.
Сабақтың құрылымы:
I - кезең: Кіріспе.
1. Сәлемдесу.
2. Психологиялық даярлық.
II – кезең: Ой шақыру.
III – кезең: Эпиграфпен танысу.
IV – кезең: Мәтіндермен жұмыс.
V – кезең: 5 жолдық тұжырымдама құру.
VI – кезең: Мақал – мәтелдер жарысы.
VII – кезең: Сөзжұмбақ шешу.
VIII – кезең: Сабақты қорытындылау.
IX – кезең: Үй тапсырмасы.
Сабақтың барысы:
The course of the lesson:
I. Кіріспе.
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Психологиялық даярлық.
Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ. Сабағымызға жан – жақтан қонақтар келіп отыр. Сондықтан тақырып бойынша білімдеріңді ортаға салып, әр кезеңдерде болатын тапсырмаларға белсене қатысып отырыңдар. Сәттілік тілеймін!
Good morning, dear boys and girls. Today we have an unusual lesson. We have got a lot of guests. They are teachers from our region. We are very glad to greet you at our school. Today on the lesson we will work about the theme "My Motherland is Kazakhstan”. The lesson is devoted to the 20 - th anniversary of Independence of the country. We will talk about our state symbols, geographical position and our capital Astana. Our grammar today is the revision of the parts of the speech. I wish you success!
Уважаемые студенты, сегодня у нас необычный урок. У нас на уроке присутствуют гости, по этому мы должны показать все свои знания и активно участвовать в выполнении различных задании. Желаю удачи
II. Ой шақыру. Сұрақ – жауап.
- құрметті студенттер, сабағымызды өлең жолдары арқылы бастағалы отырмыз, бұл өлеңді
барлығың білесіңдер, сондықтан мұқият тыңдаңдар.
Бақытым бар үшінші – Отан деген,
Құдай деген кім десе, Отан дер ем!
... Оты сөнген жалғанда жан барсың ба?
Ойланбай – ақ кел дағы от ал менен.
Есть у меня третье счастье - Родина,
и если спросят кто же Бог? я б ответил - Родина!
и если погас огонь жизни в тебе,
я поделюсь с тобой, не раздумывай, приходи ко мне!
I have the third happiness it is Motherland,
If someone ask me who is God? I answered its Motherland!
if there fire of life who found you alive,
Please, don’t think, come to me, share fire with me!
- Бұл өлеңді кім жазды?( Мұқағали Мақатаев)
- Өлең не туралы?( Туған жер, Отан туралы) о чем это стихотворение?
- Отан деген не?( Адамдардың туып - өскен жері) what is Motherland?
- Қазақ елінің Отаны қалай аталады?( Қазақстан)
- Қазақстан Республикасы қашан тәуелсіз ел болды? ( 1991 жылы) Когда Республика Казахстан стала независимым государством?
- Биыл тәуелсіздігімізге неше жыл?( 23 жыл) how old our Independence?
- Тәуелсіздіктің қандай нышандарын білесіңдер?( Ту, елтаңба, әнұран;
Flag, Arms, Anthem or Hymn)
- Қазақстан қандай мемлекет? Казахстан какая страна? Давайте охарактеризуем по кластеру.( Тәуелсіз, дербес, егеменді, экономикасы
дамыған, демократиялық, құқықтық, көпұлтты; independent, sovereign, democratic, legal, multinational, rich, независимая, свободная, демократичная, правовая, многонациональная.) топтастыру
III. Ендеше осыдан шығып сабағымыздың тақырыбын анықтап алайық. (слайд) Әрине, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Менің Отаным - Қазақстан. Сабағымыздың тақырыбын үш тілге аударып көрейік.
Сабағымыздың эпиграфы:
Қазақстан: Туыменен тұғырлы,
Елтаңбасымен еңселі,
Әнұранымен айбатты.
Осы эпиграфты бір сөзбен айтқанда, негізгі ой не туралы?
скажите, в чем главная мысль этого эпиграфа одним словом? (рәміз - state symbol - символ)
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы
Жаркинбекова Сагдат Серикбаевна
Сабақтың тақырыбы: Менің Отаным - Қазақстан
Сабақтың мақсаты:
Aim of the lesson:
Цели урока:
1. Білімділік: Қазақстан мемлекеті туралы алған білімдерін бекіту және толықтыру. Талдау арқылы сөз таптарын жүйелеп қайталау. Білім деңгейлерін, іскерлік дағдыларын тексеру.
Educational: to enrich pupils’ knowledge about Kazakhstan, talking about parts of speech in this lesson.
Позновательная: Закрепление и дополнение по изученным материалам о Республике Казахстан. Систематическое повторение частей речи. Проверка уровня знания и деловых навыков.
2. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Сұраққа дұрыс жауап беруге жаттықтыру. Танымдық қабілеттерін дамыта отырып, ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру. Үш тілде бірдей еркін сөйлеуге бейімдеу.
Developing: to develop pupils’ skills in oral speech and reading, to train pupils’ abilities in grammar, to improve pupils’ skills in independent work with answers.
Развивающие: развитие логического мышления у студентов, развить умение правильно отвечать на вопросы, свободно владеть тремя языками;
3. Тәрбиелік: Патриоттық сезімін оятып, Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру. Оқушыларды саналы ел азаматы болуға тәрбиелеу.
Bringing - up: to bring up pupils to be patriots of their motherland, to love their country
and to make great efforts in the development of the country.
Воспитательные: пробуждение патриотического духа и любви к Родине. Воспитание достойных граждан своей страны.
Сабақтың типі: кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұхбат, топтастыру, баяндау, ой шақыру.
Forms of work: individual, group, collective, work in pairs.
Формы: беседа, сообщение, работа с группой,
Пәнаралық байланыс: ағылшын тілі, әдебиет, география.
Subjects’ connections: Kazakh, Russian, literature, geography.
взаимосвязь: казахский, английский, литература, география
Қолданылған технологиялар: Н. А. Оразақынованың СКТ технологиясы, Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.
Сабақтың көрнекілігі: сабақтың тақырыбына сай презентация
Materials of the lesson: presentation
Сабақтың эпиграфы:
Қазақстан: Туыменен тұғырлы,
Елтаңбасымен еңселі,
Әнұранымен айбатты.
Сабақтың құрылымы:
I - кезең: Кіріспе.
1. Сәлемдесу.
2. Психологиялық даярлық.
II – кезең: Ой шақыру.
III – кезең: Эпиграфпен танысу.
IV – кезең: Мәтіндермен жұмыс.
V – кезең: 5 жолдық тұжырымдама құру.
VI – кезең: Мақал – мәтелдер жарысы.
VII – кезең: Сөзжұмбақ шешу.
VIII – кезең: Сабақты қорытындылау.
IX – кезең: Үй тапсырмасы.
Сабақтың барысы:
The course of the lesson:
I. Кіріспе.
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Психологиялық даярлық.
Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ. Сабағымызға жан – жақтан қонақтар келіп отыр. Сондықтан тақырып бойынша білімдеріңді ортаға салып, әр кезеңдерде болатын тапсырмаларға белсене қатысып отырыңдар. Сәттілік тілеймін!
Good morning, dear boys and girls. Today we have an unusual lesson. We have got a lot of guests. They are teachers from our region. We are very glad to greet you at our school. Today on the lesson we will work about the theme "My Motherland is Kazakhstan”. The lesson is devoted to the 20 - th anniversary of Independence of the country. We will talk about our state symbols, geographical position and our capital Astana. Our grammar today is the revision of the parts of the speech. I wish you success!
Уважаемые студенты, сегодня у нас необычный урок. У нас на уроке присутствуют гости, по этому мы должны показать все свои знания и активно участвовать в выполнении различных задании. Желаю удачи
II. Ой шақыру. Сұрақ – жауап.
- құрметті студенттер, сабағымызды өлең жолдары арқылы бастағалы отырмыз, бұл өлеңді
барлығың білесіңдер, сондықтан мұқият тыңдаңдар.
Бақытым бар үшінші – Отан деген,
Құдай деген кім десе, Отан дер ем!
... Оты сөнген жалғанда жан барсың ба?
Ойланбай – ақ кел дағы от ал менен.
Есть у меня третье счастье - Родина,
и если спросят кто же Бог? я б ответил - Родина!
и если погас огонь жизни в тебе,
я поделюсь с тобой, не раздумывай, приходи ко мне!
I have the third happiness it is Motherland,
If someone ask me who is God? I answered its Motherland!
if there fire of life who found you alive,
Please, don’t think, come to me, share fire with me!
- Бұл өлеңді кім жазды?( Мұқағали Мақатаев)
- Өлең не туралы?( Туған жер, Отан туралы) о чем это стихотворение?
- Отан деген не?( Адамдардың туып - өскен жері) what is Motherland?
- Қазақ елінің Отаны қалай аталады?( Қазақстан)
- Қазақстан Республикасы қашан тәуелсіз ел болды? ( 1991 жылы) Когда Республика Казахстан стала независимым государством?
- Биыл тәуелсіздігімізге неше жыл?( 23 жыл) how old our Independence?
- Тәуелсіздіктің қандай нышандарын білесіңдер?( Ту, елтаңба, әнұран;
Flag, Arms, Anthem or Hymn)
- Қазақстан қандай мемлекет? Казахстан какая страна? Давайте охарактеризуем по кластеру.( Тәуелсіз, дербес, егеменді, экономикасы
дамыған, демократиялық, құқықтық, көпұлтты; independent, sovereign, democratic, legal, multinational, rich, независимая, свободная, демократичная, правовая, многонациональная.) топтастыру
III. Ендеше осыдан шығып сабағымыздың тақырыбын анықтап алайық. (слайд) Әрине, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Менің Отаным - Қазақстан. Сабағымыздың тақырыбын үш тілге аударып көрейік.
Сабағымыздың эпиграфы:
Қазақстан: Туыменен тұғырлы,
Елтаңбасымен еңселі,
Әнұранымен айбатты.
Осы эпиграфты бір сөзбен айтқанда, негізгі ой не туралы?
скажите, в чем главная мысль этого эпиграфа одним словом? (рәміз - state symbol - символ)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Past simple tense. Regular verbs
- to revise up the pupil’s knowledge of the Past simple tense; - to practice oral speech; - to develop skills of grammar;
Adjectives. Degrees of comparison.
Pupils will able to use adjectives in their speech. To develop pupils’ writing, reading, speaking abilities through giving different tasks.
My Motherland — Kazakhstan
to develop the students’ abilities in oral speech and reading; to enlarge listening, understanding and writing skills; to develop the students’ imagination and interest in writing research works; to improve students’ skills in independent work.
At the shop
educational to enrich pupil’s knowledge, to enlarge their interest in learning foreign languages and to introduce the pupils with new words and give them more information
Speaking about Schools in Kazakhstan (слайд)
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Келдімұрат ауылы, "Благодарное орта мектебі" КММ ағылшын тілі пәні мұғалімі Бегимбаева Гульмира Турсынгазиевна
He has got two legs
Атырау қаласы, Жаңаталап селосы, Жамбыл орта мектебінің ағылшын тілі мұғалімі Сарбупиева Айжарқын Шынбатыровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.