Рабғузи «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман Хакім» қиссалары
Рабғузи «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман Хакім» қиссалары
Қазақ әдебиеті 8 - сынып
Сілтеме: Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретін мектептің 8 - сыныбына арналған оқулық/
С. Мақпырұлы, А. Қыраубайқызы, К. Құрманбай\ Алматы «Мектеп» 2016, 58 бет.
Интернет ресурстары, слайд.
Жалпы мақсаты: Жазушы өмірінен қысқаша мәлімет беру. Қиссалармен таныстырып, мазмұнындағы негізгі ойды ұғындыру.«Қарлығаштың адамға достығы»
әңгімесін қазақ ертегісімен салыстыру
Оқыту нәтижелері:
- Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасады.
- Рабғузи өмірі туралы түсініктері қалыптасады.
- Рабғузи әңгімелерінің мазмұнын түсініп, түсінгенін жеткізе алады.
- Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін дәлелдей алады.
- Әр топтан талантты балалар байқалады.
- Басқалардың пікірі маңызды екенін түсінеді.
Сабақ кезеңдері:
Кіріспе (3 мин)
Психологиялық ахуал туғызу
- Балалар, бүгін қандай күн? (жұма)
- Жұма қазақ халқы үшін қандай күн? (Қасиетті күн)
- Бүгінгі жұма күні барлығымыз үшін сәтті күн болсын! Сабағымыз сәтті өтсін деп тілеймін.
Топқа бөлу
Өлең жолдары арқылы топқа бөлу.
Бағалау парақшасы таратылады.
Үй тапсырмасын сұрау: (7 мин)
1. Жеке жұмыс
Оқушылар өткен тақырып бойынша берілген сәйкестендіру кестесін орындайды.
Сәйкестіндіру (кесте)«Қызығушылықты ояту»
Мұғалім парасатты диалог әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.
1. Насреддин Рабғузи туралы не білесіңдер?
2. Қисса деген не?
3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?
«инсерт» кестесінің бірінші бағанына жазады.
«Инсерт» әдісі (10 мин)
«Инсерт» әдісі арқылы оқулықтағы жаңа мәтінмен танысады.
+-V?
2. Сыныптық жұмыс
Барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіреді.
Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Мағынаны тану (12 мин)
Ой толғаныс (8 мин)
«Үш жақты күнделік»
1 - топ
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы»
Жоспары:
1. Нұхтың кемесін тышқан тесті
2. Жылан тілегі
3. Масаның тілін жұлған қарлығаш
4. Жылан құрбақа жейтін болды
5. Қарлығаш – адамға дос
2 - топ «Лұқман хакім» қиссасы бірінші әңгіме
- Әр хикаятқа ат қою;
- Жоспарлау;
3 - топ. Екінші әңгіме
4 - топ Үшінші әңгіме
Оқиға кейіпкерлері
Мінездеме
Кейіпкерге өз көзқарасың
Тапсырма.
1 - топ. ВЕНН диаграммасы
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы» қиссасын қазақ ертегісімен салыстыру.
2 - топ «Адамгершілік - ардың ісі» тақырыбына эссе жазу
3 - топ жаңа тақырып бойынша әңгімені сахналау.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазу.
1. Топтық жұмыс
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман хакім» қиссаларын мұқият әрі жылдам оқып шығу керек. Жоспар құрып, баяндайды.
2. Топтық жұмыс
Әңгімені топта талқылайды, идеясын ашады.
3. Мәлімет алмасу
4. Топ идеясын қорғау
1 - топ
«Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» т. б. ертегілермен салыстырады.
2 - топ Эссе жазады.
3 - топ Топ оқушылары әңгіме желісі бойынша сахналық көрініс қояды.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазады.
Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Бағалау: (2 мин) Әр топтан бір оқушы бүгінгі сабақ туралы өз ойларын айтады. Оқушылар сабақты өмірмен байланыстырады. Бағалау парақшасы арқылы өзін - өзі бағалау.
Кері байланыс: (2 мин)
Нақыл сөздер арқылы оқушылардың сабақ туралы пікірін білу. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ғұламалардың нақыл сөздері арқылы білдіреді.
Үй тапсырмасы: (1 мин) Лұқман хакімнің қиссаларын оқу, өз беттерінше ізденіп, өлеңдерімен танысу. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Қазақ әдебиеті 8 - сынып
Сілтеме: Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретін мектептің 8 - сыныбына арналған оқулық/
С. Мақпырұлы, А. Қыраубайқызы, К. Құрманбай\ Алматы «Мектеп» 2016, 58 бет.
Интернет ресурстары, слайд.
Жалпы мақсаты: Жазушы өмірінен қысқаша мәлімет беру. Қиссалармен таныстырып, мазмұнындағы негізгі ойды ұғындыру.«Қарлығаштың адамға достығы»
әңгімесін қазақ ертегісімен салыстыру
Оқыту нәтижелері:
- Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасады.
- Рабғузи өмірі туралы түсініктері қалыптасады.
- Рабғузи әңгімелерінің мазмұнын түсініп, түсінгенін жеткізе алады.
- Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін дәлелдей алады.
- Әр топтан талантты балалар байқалады.
- Басқалардың пікірі маңызды екенін түсінеді.
Сабақ кезеңдері:
Кіріспе (3 мин)
Психологиялық ахуал туғызу
- Балалар, бүгін қандай күн? (жұма)
- Жұма қазақ халқы үшін қандай күн? (Қасиетті күн)
- Бүгінгі жұма күні барлығымыз үшін сәтті күн болсын! Сабағымыз сәтті өтсін деп тілеймін.
Топқа бөлу
Өлең жолдары арқылы топқа бөлу.
Бағалау парақшасы таратылады.
Үй тапсырмасын сұрау: (7 мин)
1. Жеке жұмыс
Оқушылар өткен тақырып бойынша берілген сәйкестендіру кестесін орындайды.
Сәйкестіндіру (кесте)«Қызығушылықты ояту»
Мұғалім парасатты диалог әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.
1. Насреддин Рабғузи туралы не білесіңдер?
2. Қисса деген не?
3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?
«инсерт» кестесінің бірінші бағанына жазады.
«Инсерт» әдісі (10 мин)
«Инсерт» әдісі арқылы оқулықтағы жаңа мәтінмен танысады.
+-V?
2. Сыныптық жұмыс
Барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіреді.
Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Мағынаны тану (12 мин)
Ой толғаныс (8 мин)
«Үш жақты күнделік»
1 - топ
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы»
Жоспары:
1. Нұхтың кемесін тышқан тесті
2. Жылан тілегі
3. Масаның тілін жұлған қарлығаш
4. Жылан құрбақа жейтін болды
5. Қарлығаш – адамға дос
2 - топ «Лұқман хакім» қиссасы бірінші әңгіме
- Әр хикаятқа ат қою;
- Жоспарлау;
3 - топ. Екінші әңгіме
4 - топ Үшінші әңгіме
Оқиға кейіпкерлері
Мінездеме
Кейіпкерге өз көзқарасың
Тапсырма.
1 - топ. ВЕНН диаграммасы
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы» қиссасын қазақ ертегісімен салыстыру.
2 - топ «Адамгершілік - ардың ісі» тақырыбына эссе жазу
3 - топ жаңа тақырып бойынша әңгімені сахналау.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазу.
1. Топтық жұмыс
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман хакім» қиссаларын мұқият әрі жылдам оқып шығу керек. Жоспар құрып, баяндайды.
2. Топтық жұмыс
Әңгімені топта талқылайды, идеясын ашады.
3. Мәлімет алмасу
4. Топ идеясын қорғау
1 - топ
«Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» т. б. ертегілермен салыстырады.
2 - топ Эссе жазады.
3 - топ Топ оқушылары әңгіме желісі бойынша сахналық көрініс қояды.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазады.
Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Бағалау: (2 мин) Әр топтан бір оқушы бүгінгі сабақ туралы өз ойларын айтады. Оқушылар сабақты өмірмен байланыстырады. Бағалау парақшасы арқылы өзін - өзі бағалау.
Кері байланыс: (2 мин)
Нақыл сөздер арқылы оқушылардың сабақ туралы пікірін білу. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ғұламалардың нақыл сөздері арқылы білдіреді.
Үй тапсырмасы: (1 мин) Лұқман хакімнің қиссаларын оқу, өз беттерінше ізденіп, өлеңдерімен танысу. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Жаңалықтар
Әңгімедегі халықтар достығы
Әңгімедегі ұлттар арасындағы қарым - қатынасты түсіне білуге, ұлтына, дініне, салтына қарамастан бір - бірінің арасындағы байланысты ұғына білуге үйрету, өз ойын жүйелі жеткізуге, өзінше ой түйіп, ой - қиялына ерік беру, іздендіру, шығармашылық
Сәйф Сарай “Түркіше Гүлстан”
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, №1 ЖОББМ қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі Абубакирова Тоғжан Манарбекқызы
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді сабақ жоспары (8 сынып)
БҚО, Теректі аудандық лингвистикалық гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Хасанова Алия Салимовна
Рабғузи «Лұқман - Хакім»
Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы, №44 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Асанова Асель Карибаевна
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман Хакім» қиссалары
Астана қаласы, №63 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бигожина Бахина Олжабайқызы
Рабғузи қиссалары
Сабақтың тақырыбы: Рабғузи қиссалары Сабақтың мақсаты: а) Алтын Орда дәуірінде туған, сол кезде өмір сүрген Рабғузи қиссаларының мазмұнын, идеялық мәнін ашу, меңгерту;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.