Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері

22 қыркүйек 2017, Жұма
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау. 184 - бет 2 - тапсырма мәтіннің мазмұнын сұрау

III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу:
қолжуғыш - умывальник
Сүлгі - полотенце
Надан - невежа
Ашулану - разозлиться
Қақпақ - крышка
Ісіп - кеуіп - важничать
Жуыну - умываться
Сабын - мыло
Қарап жата алмады - не смог молча лежать
Кір - грязь
Айтыс - спор
Қалу - отстать
Жеңілу - быть побежденным
Жолаған жоқ - не подходил
Таусылу - закончиться

А) сөздерді дұрыс айту;
Ә) сөз тіркестерін құрап айту
3. Мәтінді оқу, түсіну.

IV. Жаңа сабақты бекіту: Жазылым - 2 - тапсырмадағы қос сөздерді тізіп жазу. Үлгі: беті - қолын - қосарлама қос сөз
4 - тапсырмадағы тірек сөздерді пайдалана отырып, сөйлемдер құрап жазу.
Мыс: жуыну - Таңертең тұрған соң жуыну керек.

V. Сабақты қорыту: Пысықтау сұрақтарына жауап беру:
- Адам қолжуғышқа не құйды?
- Адам жуынғаннан кейін не істеді?
- Сүлгі не деді?
- Ашуланған қолжуғыш не айтты?
- Сабын өзінің қандай қасиеттерін айтты?
- Олардың қасында кешке дейін неге ешкім жоламады? Т. б.

VI. Үй тапсырмасын беру: сөздік жаттау
VII. Бағалау.
Рефлексия - Т кестесі
Нені білемін?
Нені білдім?
Нені білгім келеді?

Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
2 660
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Судың емдік қасиеттері. Сұрау есімдігі
Судың емдік қасиеттері. Сұрау есімдігі
Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ұлттық киімдер
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Мектепке немен барасың?
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×