Мектепке немен барасың?
Қазақ тілі 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Мектепке немен барасың? (б/ж) №5
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: бақылау сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру:
1. «Киімдерге қатысты тыйымдар» мәтінімен танысу;
2. «Киімді күту» тақырыбына байланысты өз білетіндерін ортаға салу;
3. Жазылым - 3 - тапсырманы жазбаша орындау. Мысалы: Тақия – моншақ, асыл тастармен безендіріледі. Тақияны бір түсті матадан дөңгелек төбелі етіп тігеді. Т. б.
4. «Тымақ» мәтінін 2 - тапсырманы оқу, жазбаша сұрақтар дайындау.
Үлгі: Ол қандай бас киім? Оны айырбастайды ма? Қазақта тымақпен байланысты қандай дәстүр бар? Т. б.
IV. Жаңа сабақты бекіту. «Киім күту» постерін дайындау
V. Сабақты қорыту:
- Қасиетті бас киім саналатын не?
- Аяқ киімге қатысты қандай тыйым бар?
- Тонды қалай күтуге болады?
- Бас киімді қалай күту керек? Т. б.
VI. Үй тапсырмасын беру: мәтінді әңгімелеу (111 - бет 4 - тапсырма)
VII. Бағалау.
Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау
Сабақтың тақырыбы: Мектепке немен барасың? (б/ж) №5
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: бақылау сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру:
1. «Киімдерге қатысты тыйымдар» мәтінімен танысу;
2. «Киімді күту» тақырыбына байланысты өз білетіндерін ортаға салу;
3. Жазылым - 3 - тапсырманы жазбаша орындау. Мысалы: Тақия – моншақ, асыл тастармен безендіріледі. Тақияны бір түсті матадан дөңгелек төбелі етіп тігеді. Т. б.
4. «Тымақ» мәтінін 2 - тапсырманы оқу, жазбаша сұрақтар дайындау.
Үлгі: Ол қандай бас киім? Оны айырбастайды ма? Қазақта тымақпен байланысты қандай дәстүр бар? Т. б.
IV. Жаңа сабақты бекіту. «Киім күту» постерін дайындау
V. Сабақты қорыту:
- Қасиетті бас киім саналатын не?
- Аяқ киімге қатысты қандай тыйым бар?
- Тонды қалай күтуге болады?
- Бас киімді қалай күту керек? Т. б.
VI. Үй тапсырмасын беру: мәтінді әңгімелеу (111 - бет 4 - тапсырма)
VII. Бағалау.
Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау
Жаңалықтар
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Ғаламтор құрамының элементтері
«Ғаламтор құрамының элементтері» тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Денсаулыққа зиянды әдеттер. Жинақтық сан есім
Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту. Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.