Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Себеп бағыныңқылы сабақтас

13 сәуір 2018, Жұма
Қазақ тілі 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Себеп бағыныңқылы сабақтас.
Сабақтың мақсаты: Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолы мен ерекшелігінен алған білімдерін сабақ барысында берілген тапсырмаларды орындау арқылы көрсете білу. Өтілген материалдарды қайталай отырып, оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, бекіту, алған білімдерін еске түсіру.
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Ынта қойып тыңдау, жазу, талдау машықтарын қалыптастыру, сөздік қорын, сөз байлығын дамыту, талдау және салыстыра білу дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: ана тілін қадірлеуге тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: интерактивті оқыту әдісі, сұрақ – жауап, венн диаграмма, топтастыру, сәйкестіру, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: интерактивті тақта, слайд, үлестірмелі парақшалар.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезі. Амандасу, түгендеу, сабаққа назарын аудару.
Үй жұмысын тексеру.

Жаңа сабақ: сабақтың мақсатын айту, тақырыпты ашу.
1. ВЕНН ДИАГРАММА әдісімен өткен тақырыптарды салыстыра отырып, ерекшелігі мен ортақ қасиеттерін ұғыну.
Мезгіл сабақтас ортақ қасиет себеп сабақтас

2. Берілген сызба бойынша сөйлем құрастырып, сөйлем түрлерін анықтаңдар.
1. (+ғандықтан), [...]
2. (+ғаны үшін), [...]
3. (+ған соң), [...]

3. Берілген сөйлемдерді толықтырып, сипаттама беріңдер, сөйлем мүшесіне талдау жасаңдар.

1. Бұрын көрмегендіктен,....
2. Күз келсе де,...
3. Ұлжан сөйлеген сәтте,...
4. Күн жылы болған соң,...

Бекіту: Үлестірмелі парақшамен жұмыс.
1 - Парақша
Берілген сөздерді құрамына талдаңдар.

Ішіндегілер, ертеңіне, әңгімесін, түйіліп.
Іш - көмекші есім сөз, - нде - жатыс септік жалғауы, - гі - сын есім тудырушы жұрнақ, - лер - көптік жалғау.
Ертең - мезгіл үстеу,- і - тәуелдік жалғау үшінші жағы жекеше түрі,- не - барыс септік жалғауы.
Әңгіме - зат есім, - сі - тәуелдік жалғау үшінші жағы жекеше түрі, - н - барыс септік жалғауы.
Түй - етістік, - іл - ырықсыз етіс жұрнағы, - іп - көсемше жұрнағы.

2 - парақша
Берілген сөйлемдерге сипаттама беріп, байланысу тәсілін анықтаңдар.

Олар бұл мәселеге біраз ойланды. ( жақты, жайылма, толымды)
1. Олар ойланды қиысу
2. бұл мәселеге қабысу
3. мәселеге ойланды меңгеру
4. біраз ойланды жанасу
Қалың қардың үстінде іздер жатыр.(жақты, жайылма, толымды)
1. Іздер жатыр қиысу
2. қалың қардың қабысу
3. қардың үстінде жанасу

Себеп бағыныңқылы сабақтас. жүктеу
3 610
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақтас сөйлем туралы түсініктерін кеңейту, себеп бағыныңқы сабақтас сөйлемнің жасалу жолдарын жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
Қарсылықты салалас сөйлем
Қарсылықты салалас сөйлем
Салалас құрмалас сөйлем және оның түрлері туралы білімдерін нығайту, құрмалас сөйлемдердің басты белгілерін білу, құрылысын, құрамын ажырату, тыныс белгілерін дұрыс қойып жаза білуге үйрету, жаңа тақырыпты өткен тақырыппен ұштастыра білу;
Мезгіл бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолы
Мезгіл бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолы
Оқушының өзінше ойлау қабілетін дамыту, қорытынды жасауға үйрету, үйренген сөздерін ұтымды пайдаланып, сөйлеуге, өзгенің пікірімен санасуға, бұйыру шартымен емес, дәлелмен сөйлеуге үйрету.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлері. Шартты бағыныңқылы сабақтас
Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлері. Шартты бағыныңқылы сабақтас
Атырау қаласы, №32 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бернияшова Мөлдір Жұмабайқызы
Себеп бағыныңқы сабақтас
Себеп бағыныңқы сабақтас
Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жұмағалиева Нүргүл Қайыржанқызы
Сабақтас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолдары
Сабақтас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолдары
Ақтөбе қаласындағы №34 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Туребаева Гүлмира Құспанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×