Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Тәмпіш қара.

09 наурыз 2023, Бейсенбі
Бөлім:«Адамгершілік - асыл қасиет»Мектеп: Б. Түлкиев атындағы жом Пәні: қазақ әдебиеті
Күні: 01. 02. 2023ж.Мұғалімнің аты - жөні: Дүйсебаев Ә.
Сынып: 5 «Г»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыБердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Тәмпіш қара.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары5. 2. 3. 1. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
5. 2. 4. 1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: «Менің атым Қожа» хикаятындағы көркем бейнелеулер мен суреттеулерді табу, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап жазу;
Көпшілігі: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының қолданысын анықтау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;
Кейбір оқушылар: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) мағынасын анықтау, қолданысын талдау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақытПедагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басыІ. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:
Тренинг «Мен досымды.... теңеймін. Себебі....»
Не үшін қолдандың? Несімен ұқсаттың?
Шығармадан өзіңе қандай әсер алдың?
Қызығушылықты ояту
«Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсетілді.
«Сәйкестендіру» стратегиясы. Оқушылар әдеби - теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.
Көркемдегіш құралдың атыАнықтамасы
ТеңеуЗаттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр - сипатын бейнелі түрде айрықша белгісін айқындаушы сөз.
ПортретТура мағынадан туылатын туынды мағына.
Тура мағынаКөркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.
ЭпитетКөркем шығармадағы кейіпкердің болмыс - бітімі, кескін - келбеті.
КейіпкерЗаттың не құбылысты атап білдіретін бастапқы мағына.
Ауыспалы мағынаЗатты, нәрсені, құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, екінші бір затқа немесе құбылысқа теңеу. 
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады
Оқушылар әдеби - теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
 ҚБ
«Түстер»
5 - сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы
Интерактивті тақта
Сабақтың ортасыМағынаны тану.
Тапсырма. «Концептуалды кесте» стратегиясы
Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.
Бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін сөйлемдерҚай кейіпкер
ге тән
Көркемдегіш құрал түріМағынасы








Дескриптор:
  • Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін
3 сөйлемді табады;
  • Олардың қай кейіпкерге қатысты екенін жазады;
  • Анықталған суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды;
  • Әр суреттеу құралының мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.
Тапсырма. «Кейіпкерді таны» әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс - әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады.
Дескриптор:
  • кейіпкердің қасиеттері мен іс - әрекеттерін сипаттайды;
  • сипатталған қасиеттер мен іс - әрекеттер қай кейіпкерге тән екенін анықтайды.
Тапсырма. «Кейіпкерге хат». Оқушылар шығармадан алған әсерлерін бөлісе отырып, өздері қалаған кейіпкерлеріне хат жазады.
Дескриптор:
• хат құрылымын сақтайды;
• алған әсерлерін сипаттайды;
  • қалаған кейіпкеріне хат жазады.
Ой қорыту.
«Серпілген сауал» әдісімен оқушылар бір біріне бөлім бойынша сұрақтар қояды.
Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.
«Кейіпкерді таны» әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс - әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылай
ды.
ҚБ «Одағайлар» әдісі5 - сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы, оқу
лық, маркер
стикер
Сабақтың соңыКері байланыс
«Қосу, алу, қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алынды.

Үй жұмысыТәмпіш қара бөлімін оқу.
980
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қожаның қиялы
Қожаның қиялы
Балалар, назарымызды енді фильмге аударайық. «Менің атым Қожа»фильмінен үзіндіні көрсете отырып, «Ой шақыру» стратегиясы бойынша мынадай сұрақтар қоямын.
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Ахмет атаға хат
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Ахмет атаға хат
- Сендер бидай туралы қандай мәлімет білесіңдер? – деп тақырыпты оқушыларға ашқызу. Бидай бүкіл әлемдегі негізгі азық көзі болып табылады. Азық - түлік өнімі ретінде бидайдың көптеген бағалы қасиеті бар.
Керқұла атты Кендебай
Керқұла атты Кендебай
Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар 5 - сынып
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар 5 - сынып
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар 5 - сынып
Б. Соқпақбаев «Менің атым - Қожа» повесі
Б. Соқпақбаев «Менің атым - Қожа» повесі
Б. Соқпақбаевтың «Менің атым - Қожа» атты повесі бойынша толық мәлімет беру. Оқушылардың өлең бойынша пікірлерін тыңдау, негізгі идеяны ашу. Оқулық бойынша жұмыс атқару, өз ойының айырмашылығын ескере отырып, есте сақтау кестесі арқылы оқушылардың
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×