Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Тәмпіш қара.
Бөлім:«Адамгершілік - асыл қасиет» | Мектеп: Б. Түлкиев атындағы жом Пәні: қазақ әдебиеті | |||||||||||||||||
Күні: 01. 02. 2023ж. | Мұғалімнің аты - жөні: Дүйсебаев Ә. | |||||||||||||||||
Сынып: 5 «Г» | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Тәмпіш қара. | |||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 5. 2. 3. 1. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау 5. 2. 4. 1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу | |||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: «Менің атым Қожа» хикаятындағы көркем бейнелеулер мен суреттеулерді табу, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап жазу; Көпшілігі: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының қолданысын анықтау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу; Кейбір оқушылар: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) мағынасын анықтау, қолданысын талдау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. | |||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||
Сабақтың басы | І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «Мен досымды.... теңеймін. Себебі....» Не үшін қолдандың? Несімен ұқсаттың? Шығармадан өзіңе қандай әсер алдың? Қызығушылықты ояту «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсетілді. «Сәйкестендіру» стратегиясы. Оқушылар әдеби - теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.
| Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады Оқушылар әдеби - теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. | ҚБ «Түстер» | 5 - сынып Қазақ әдебиеті оқулығы Интерактивті тақта | ||||||||||||||
Сабақтың ортасы | Мағынаны тану. Тапсырма. «Концептуалды кесте» стратегиясы Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.
Дескриптор:
Дескриптор: • хат құрылымын сақтайды; • алған әсерлерін сипаттайды;
«Серпілген сауал» әдісімен оқушылар бір біріне бөлім бойынша сұрақтар қояды. | Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз. «Кейіпкерді таны» әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс - әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады. Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылай ды. | ҚБ «Одағайлар» әдісі | 5 - сынып Қазақ әдебиеті оқулығы Оқулықпен жұмыс А3 парағы, оқу лық, маркер стикер | ||||||||||||||
Сабақтың соңы | Кері байланыс «Қосу, алу, қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алынды. | |||||||||||||||||
Үй жұмысы | Тәмпіш қара бөлімін оқу. |
Жаңалықтар
Қожаның қиялы
Балалар, назарымызды енді фильмге аударайық. «Менің атым Қожа»фильмінен үзіндіні көрсете отырып, «Ой шақыру» стратегиясы бойынша мынадай сұрақтар қоямын.
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Ахмет атаға хат
- Сендер бидай туралы қандай мәлімет білесіңдер? – деп тақырыпты оқушыларға ашқызу. Бидай бүкіл әлемдегі негізгі азық көзі болып табылады. Азық - түлік өнімі ретінде бидайдың көптеген бағалы қасиеті бар.
Керқұла атты Кендебай
Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар 5 - сынып
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар 5 - сынып
Б. Соқпақбаев «Менің атым - Қожа» повесі
Б. Соқпақбаевтың «Менің атым - Қожа» атты повесі бойынша толық мәлімет беру. Оқушылардың өлең бойынша пікірлерін тыңдау, негізгі идеяны ашу. Оқулық бойынша жұмыс атқару, өз ойының айырмашылығын ескере отырып, есте сақтау кестесі арқылы оқушылардың
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.