Керқұла атты Кендебай
Сабақ: №3 «Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы»
5 сынып
Сабақ тақырыбы: Керқұла атты Кендебай
Сабақ негізделген оқу
Мақсаты (мақсаттары) 5. А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
5. А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Ертегідегі жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді атап береді, оларды іс - әрекеттеріне қарай сипаттайды, өз сөзімен ертегі мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады.
Оқушылардың басым көпшілігі:
Тілдік құралдарды ажырата алады және сәйкестендіреді, кейіпкер образын ашуда тірек сөздерді пайдаланады.
Басы 5 минут
Есіктің сарт етіп жабылған және құлыптың салынған дыбыстарын ойнату.
Мұғалім: Бізді зұлым хан зынданға тастады. Зынданнан шығу үшін бірнеше шарт қойылды. Қане, шартпен танысайық. Бұрышта бір хат жатыр ғой. Соны оқиық. Мүмкін, құпия хат шығар.
Хатты бір оқушыға оқыту.
Мәтін:
Әп, бәлем, қолыма түстіңдер ме? Енді Мергенбайдың күнін кешесіңдер!
Бұл зынданнан шығу үшін менің шартымды орындауға тиіссіңдер. Ол үшін жасырылған сөздер және сілтемелерді тауып, онда жазылған тапсырмаларды орындайсыңдар. Орындай алмасаңдар, осы зынданда өмір бойы қаласыңдар.
Шартты жылдам орындау үшін біз екі топқа бөліну керекпіз. Сыныпты ертегі кейіпкерлерінің суретімен екі топқа бөлу. Кендебай, Керқұла, қойшы, арыстан, қасқыр, дәу. Әр суреттің астында 1, 2 сандары жазылған. Осы сандар бойынша 2 топқа бөлінеді.
№83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Мұғалімнің аты: Төлбасиева Ә.
Керқұла атты Кендебай. жүктеу
5 сынып
Сабақ тақырыбы: Керқұла атты Кендебай
Сабақ негізделген оқу
Мақсаты (мақсаттары) 5. А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
5. А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Ертегідегі жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді атап береді, оларды іс - әрекеттеріне қарай сипаттайды, өз сөзімен ертегі мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады.
Оқушылардың басым көпшілігі:
Тілдік құралдарды ажырата алады және сәйкестендіреді, кейіпкер образын ашуда тірек сөздерді пайдаланады.
Басы 5 минут
Есіктің сарт етіп жабылған және құлыптың салынған дыбыстарын ойнату.
Мұғалім: Бізді зұлым хан зынданға тастады. Зынданнан шығу үшін бірнеше шарт қойылды. Қане, шартпен танысайық. Бұрышта бір хат жатыр ғой. Соны оқиық. Мүмкін, құпия хат шығар.
Хатты бір оқушыға оқыту.
Мәтін:
Әп, бәлем, қолыма түстіңдер ме? Енді Мергенбайдың күнін кешесіңдер!
Бұл зынданнан шығу үшін менің шартымды орындауға тиіссіңдер. Ол үшін жасырылған сөздер және сілтемелерді тауып, онда жазылған тапсырмаларды орындайсыңдар. Орындай алмасаңдар, осы зынданда өмір бойы қаласыңдар.
Шартты жылдам орындау үшін біз екі топқа бөліну керекпіз. Сыныпты ертегі кейіпкерлерінің суретімен екі топқа бөлу. Кендебай, Керқұла, қойшы, арыстан, қасқыр, дәу. Әр суреттің астында 1, 2 сандары жазылған. Осы сандар бойынша 2 топқа бөлінеді.
№83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Мұғалімнің аты: Төлбасиева Ә.
Керқұла атты Кендебай. жүктеу
Жаңалықтар
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 3-сабақ
Бөлім Әңгімедегі образдар жүйесі. Оқу мақсаты 5. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу. Оқушы мақсаты Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді
«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
Ы. Алтынсарин “Атымтай жомарт” Жомарттық пен Сараңдық.
Әдеби шығармадағы байлық пен кедейлік, жомарттық пен сараңдық секілді ұғымдарды ажыратады, қорытынды пікірлерін дәлелдейді.
Ы. Алтынсарин "Атымтай жомарт"
Салыстыра суреттеу дегеніміз - ұқсату арқылы адамның ішкі және сыртқы әрекеттерін байланыстыруға мүмкіндік беретіндіктен, заттар мен құбылыстарды салыстыра суреттеу. Қарама - қарсы суреттеу дегеніміз - антонимдес суреттеулер.
Керқұла атты Кендебай ертегісін оқыту
Ертегінің мазмұнын меңгерте отырып, оның негізіндегі идеяны түсіндіру. Оқушылардың ой қорыту. пікір айту, өз беттерімен ертегіні талдау, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын жетілдіру.
Су мен Балық
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.