Үй құстары
Сыныбы: 2
Қазақ тілі
І. Сабақтың тақырыбы: Үй құстары
ІІ. Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: үй құстары туралы толық мәлімет беру; оқушыларды өлеңді шапшаң, мәнерлеп оқуға төселдіру; жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білуге үйрету; пәнге қызығушылығын арттыру; әдемі, таза, сауатты жазуға дағдыландыру.
ә) Дамытушылық: сөйлеу тілін, ой - өрісін дамыту; берілген сұраққа тиянақты жауап беру, тіл байлығын, сөздік қорын молайту, танымдық қабілетін дамыту.
б) Тәрбиелік: үй құстарының пайдасын түсіндіру, құстарды аялауға баулу.
ІІІ. Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ (журнал сабақ)
ІV. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, ойын, әңгімелесу
V. Сабақтың көрнекілігі: «Үй құстары» журналы, суреттер, бағалау кестесі, сөзжұмбақ, слайд, т. б.
VІ. Пәнаралық байланыс: математика, орыс тілі, ән - күй
VІІ. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Кезекші арқылы оқушыларды түгендеу
3. Сабаққа қажетті құрал - жабдықтарының, оқулықтарының болуын қадағалау.
Тіл дамыту:
- Бүгін қазанның нешесі?
- Аптаның нешінші күні?
- Аптаның төртінші күні қалай аталады?
- Қазір нешінші сабақ?
- Қазақ тілі сабағында біз не істейміз?
- Балалар, олай болса, бізге қонаққа бүгін «Қазақ тілі» оқулығы келді.
Қазақ тілі
І. Сабақтың тақырыбы: Үй құстары
ІІ. Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: үй құстары туралы толық мәлімет беру; оқушыларды өлеңді шапшаң, мәнерлеп оқуға төселдіру; жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білуге үйрету; пәнге қызығушылығын арттыру; әдемі, таза, сауатты жазуға дағдыландыру.
ә) Дамытушылық: сөйлеу тілін, ой - өрісін дамыту; берілген сұраққа тиянақты жауап беру, тіл байлығын, сөздік қорын молайту, танымдық қабілетін дамыту.
б) Тәрбиелік: үй құстарының пайдасын түсіндіру, құстарды аялауға баулу.
ІІІ. Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ (журнал сабақ)
ІV. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, ойын, әңгімелесу
V. Сабақтың көрнекілігі: «Үй құстары» журналы, суреттер, бағалау кестесі, сөзжұмбақ, слайд, т. б.
VІ. Пәнаралық байланыс: математика, орыс тілі, ән - күй
VІІ. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Кезекші арқылы оқушыларды түгендеу
3. Сабаққа қажетті құрал - жабдықтарының, оқулықтарының болуын қадағалау.
Тіл дамыту:
- Бүгін қазанның нешесі?
- Аптаның нешінші күні?
- Аптаның төртінші күні қалай аталады?
- Қазір нешінші сабақ?
- Қазақ тілі сабағында біз не істейміз?
- Балалар, олай болса, бізге қонаққа бүгін «Қазақ тілі» оқулығы келді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Үй құстары және дала құстары
Ұй құстары туралы және дала құстары туралы түсініктерін бекіту. Оларға қамқорлық жасауға, аттарын толық білуге үйрету. Ұй құстары мен дала құстарын ажырата білуге үйрету.
Менің атам мен әжем
Дауысты, дауыссыз дыбыстарды және буын түрлерін ажырата білуге үйрету.
«Ақ бұзау» Жуан дауыстылар: а, о, ы, ұ
Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы, «Н. Нысанбайұлы атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бастауыш сынып мұғалімі Олжабай Әсия Құсанқызы
Үй құстары
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, Ататүрік атындағы №17 мектеп гимназиясы Бастауыш сынып мұғалімі Абдырахманова Дана Қасымхановна
Ақсақалдың ақ батасы
Қызылорда қаласы, №172 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Искакова Үміт
Жуан дауысты дыбыстар
Жуан дауысты дыбыстарды меңгертіп, ажырата білуге үйрету; оқушыларды өлеңді шапшаң, мәнерлеп оқуға төселдіру; әдемі, таза, сауатты жазуға үйрете түсу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.