Тригонометриялық функциялардың туындылары
Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: «Тригонометриялық функциялардың туындылары»
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Оқушыларда тригонометриялық функциялардың туындыларын табудағы білім - білік дағдыларын қалыптастыру;
ә) дамытушылығы: Өз бетімен шешім қабылдауға, өзіндік ойын қорытындылай білуге дағдыландыру;
в) тәрбиелілігі: Сыныпта ойлау және біреумен бірлесіп жұмыс істеу әрекеттерін қалыптастыру.
Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап, проблемалық, интерактивті әдіс;
Көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, жазылған карточкалар, суреттер, кесте, слайдтар;
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу;
ә) Оқушыларды түгендеу;
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
Сыныпты екі топпен таныстыру
1. Синустар тобы
2. Косинустар тобы
Сынып ұраны:
Ақылдассаң шешерсің,
Ақылдаспасаң кем түсерсің.
Синустар тобының ұраны: «Білімдіге дүние жарық,
Білімсіздің күні қаріп».
Косинустар тобының ұраны: «Тіліңмен жүгірме,
Біліміңмен жүгір».
а) Сәлемдесу;
ә) Оқушыларды түгендеу;
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
II. Үйге тапсырманы тексеру кезеңі
1 – деңгей. Берілген функцияның туындысын табыңдар: y=(2х+5) ³ Жауабы: у/=6(2х+5) ²
Сабақтың тақырыбы: «Тригонометриялық функциялардың туындылары»
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Оқушыларда тригонометриялық функциялардың туындыларын табудағы білім - білік дағдыларын қалыптастыру;
ә) дамытушылығы: Өз бетімен шешім қабылдауға, өзіндік ойын қорытындылай білуге дағдыландыру;
в) тәрбиелілігі: Сыныпта ойлау және біреумен бірлесіп жұмыс істеу әрекеттерін қалыптастыру.
Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап, проблемалық, интерактивті әдіс;
Көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, жазылған карточкалар, суреттер, кесте, слайдтар;
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу;
ә) Оқушыларды түгендеу;
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
Сыныпты екі топпен таныстыру
1. Синустар тобы
2. Косинустар тобы
Сынып ұраны:
Ақылдассаң шешерсің,
Ақылдаспасаң кем түсерсің.
Синустар тобының ұраны: «Білімдіге дүние жарық,
Білімсіздің күні қаріп».
Косинустар тобының ұраны: «Тіліңмен жүгірме,
Біліміңмен жүгір».
а) Сәлемдесу;
ә) Оқушыларды түгендеу;
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
II. Үйге тапсырманы тексеру кезеңі
1 – деңгей. Берілген функцияның туындысын табыңдар: y=(2х+5) ³ Жауабы: у/=6(2х+5) ²
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тригонометриялық функциялардың туындылары
Тригонометриялық функциялардың туындыларының формулаларын пайдаланып есептер шығару, өз білімдерін толықтыруға үйрету. Өз ойын жеткізе білуге, математикалық шешендік тілін қалыптастыруға тәрбиелеу.
Кері тригонометриялық функциялар
Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктер
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктердің шығу жолымен таныстыру. Бір тригонометриялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін табуға есептер шығаруды үйрету.
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Майтөбе ОМ МДШО – ның математика пәнінің мұғалімі Бескенова Бибігүл Амангелдіқызы
Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері мен графиктері
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері туралы оқушылардың білімін бекіту
Косинустар теоремасы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы, № 24 орта мектептің математика пәні мұғалімі Нургабылова Абзал Магиева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.