Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері мен графиктері
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері мен графиктері
Сабақтың мақсаты:
• Тригонометриялық функциялардың қасиеттері туралы оқушылардың білімін бекіту;
• Оқушылардың алған білімі мен қалыптасқан білік, дағдыларын практикада қолдана білуге үйрету.
Ескерту:
• Оқушы тригонометриялық өрнектерді түрлендіруді және формулаларды нақты білуі тиіс;
• Тригонометриялық формулалардың [00; 900] аралықтарындағы сандық мәндерін жатқа білу керек;
• Қарапайым тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін және графигін салуды меңгеруі тиіс;
• Тригонометриялық функциялардың графиктерін салуда: осьтер бойымен жылжыту тағы басқа түрлендірудің барлық түрлерін еске түсіруі тиіс;
• Нәтижеге жетуі үшін сабаққа керекті материалдар және сызбалық құралдар керек, себебі тригонометриялық функциялардың графиктерін салу көп уақыт алады.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
2. Қайталау сұрақтары, ауызша есептер.
1 есеп: Сандардың қайсысы үлкен: sin 10 немесе sin 1
Жауабы: sin 1
2 есеп: Берілген сандарды өсу реті бойынша орналастыр:
sin 750 sin 100 sin 200 sin 890
а) sin 750 sin 890 sin 100 sin 200
б) sin 100 sin 200 sin 750 sin 890
в) sin 890 sin 750 sin 200 sin 100
г) sin 100 sin 890 sin 750 sin 200
Жауабы: б
3есеп:
sin (- 1) sin 1 sin 2 sin 3 sin 4 сандарды өсу ретімен орналастыру керек.
а) sin 4 sin 1 sin 2 sin 3 sin (- 1)
б) sin 1 sin 2 sin (- 1) sin 3 sin 4
в) sin (- 1) sin 4 sin 3 sin 1 sin 2
г) sin 2 sin 3 sin (- 1) sin 1 sin 4
Дайындаған математика пәні мұғалімі
Боқаева Дария Тумақызы
Сабақтың мақсаты:
• Тригонометриялық функциялардың қасиеттері туралы оқушылардың білімін бекіту;
• Оқушылардың алған білімі мен қалыптасқан білік, дағдыларын практикада қолдана білуге үйрету.
Ескерту:
• Оқушы тригонометриялық өрнектерді түрлендіруді және формулаларды нақты білуі тиіс;
• Тригонометриялық формулалардың [00; 900] аралықтарындағы сандық мәндерін жатқа білу керек;
• Қарапайым тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін және графигін салуды меңгеруі тиіс;
• Тригонометриялық функциялардың графиктерін салуда: осьтер бойымен жылжыту тағы басқа түрлендірудің барлық түрлерін еске түсіруі тиіс;
• Нәтижеге жетуі үшін сабаққа керекті материалдар және сызбалық құралдар керек, себебі тригонометриялық функциялардың графиктерін салу көп уақыт алады.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
2. Қайталау сұрақтары, ауызша есептер.
1 есеп: Сандардың қайсысы үлкен: sin 10 немесе sin 1
Жауабы: sin 1
2 есеп: Берілген сандарды өсу реті бойынша орналастыр:
sin 750 sin 100 sin 200 sin 890
а) sin 750 sin 890 sin 100 sin 200
б) sin 100 sin 200 sin 750 sin 890
в) sin 890 sin 750 sin 200 sin 100
г) sin 100 sin 890 sin 750 sin 200
Жауабы: б
3есеп:
sin (- 1) sin 1 sin 2 sin 3 sin 4 сандарды өсу ретімен орналастыру керек.
а) sin 4 sin 1 sin 2 sin 3 sin (- 1)
б) sin 1 sin 2 sin (- 1) sin 3 sin 4
в) sin (- 1) sin 4 sin 3 sin 1 sin 2
г) sin 2 sin 3 sin (- 1) sin 1 sin 4
Дайындаған математика пәні мұғалімі
Боқаева Дария Тумақызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері мен графиктері
Негізгі тригонометриялық функциялардың қасиеттерін меңгерту; Қарапайым түрлендірудің көмегімен тригонометриялық функциялардың графигін сала білуге үйрету.
Тригонометриялық функциялардың туындылары
Тригонометриялық функциялардың туындыларының формулаларын пайдаланып есептер шығару, өз білімдерін толықтыруға үйрету. Өз ойын жеткізе білуге, математикалық шешендік тілін қалыптастыруға тәрбиелеу.
Кері тригонометриялық функциялар
Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Календарлық - тақырыптық жоспар алгебра және анализ бастамалары
Календарлық - тақырыптық жоспар
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Майтөбе ОМ МДШО – ның математика пәнінің мұғалімі Бескенова Бибігүл Амангелдіқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.