Информатикадан қысқа мерзімді жоспар
«№5 орта жалпы білім беру мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Информатика пәні мұғалімі
Хасанов Бауыржан Азаматович
Сабақ тақырыптары:
1. Кестелер. Кестелерді құру. Кестелерді редакциялау.
2. Вирусқа қарсы бағдарламалармен және мұрағаттау бағдарламалары. Практикалық жұмыс.
3. Ақпаратты сығу. Мұрағаттау. Вирусқа қарсы бағдарламалар.
Сабақ тақырыбы: Кестелер. Кестелерді құру. Кестелерді редакциялау.
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Оқушыларға кесте құруды, кестемен жұмыс жасауды үйретеді. Кестені редакциялау командаларымен жұмыс жасатып, практикалық білімдерін шыңдайды.
1 - кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Сыныптың сабаққа әзірлігін тексереді. Түгендейді.
Түстер бойынша оқушыларды топтарға топтастырады.
(4 оқушыдан) 3 топ
1 - топ атауы «Жолдар»
2 - топ атауы «Бағандар»
3 - топ атауы «Ұяшықтар»
Оқушылардың таңдаған түстеріне байланысты мінез - құлықтарының жақсы қасиеттерін айтып, сабаққа деген, топпен жұмыс істеуге деген ұмтылыстарын, құлшыныстарын арттыру және баулу мақсатында айтып, түсіндіреді.
Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып, оның критерийін түсіндіреді.
3 мин.
- үй тапсырмасын тексеру;
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
1 - топқа Word терезесі бейнеленген плакатпен жұмыс жасатады. (Терезе элементтерін табу)
2 - топқа бұйрықтарды табу тапсырмасын береді.
3 - топқа постерде батырмалардың атауларын сәйкестендіру тапсырмасын береді. Timer бағдарламасы мен уақытты бақылайды.
8 мин.
Толық нұсқасын жүктеу
Толық нұсқасын жүктеу
Толық нұсқасын жүктеу
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Информатика пәні мұғалімі
Хасанов Бауыржан Азаматович
Сабақ тақырыптары:
1. Кестелер. Кестелерді құру. Кестелерді редакциялау.
2. Вирусқа қарсы бағдарламалармен және мұрағаттау бағдарламалары. Практикалық жұмыс.
3. Ақпаратты сығу. Мұрағаттау. Вирусқа қарсы бағдарламалар.
Сабақ тақырыбы: Кестелер. Кестелерді құру. Кестелерді редакциялау.
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Оқушыларға кесте құруды, кестемен жұмыс жасауды үйретеді. Кестені редакциялау командаларымен жұмыс жасатып, практикалық білімдерін шыңдайды.
1 - кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Сыныптың сабаққа әзірлігін тексереді. Түгендейді.
Түстер бойынша оқушыларды топтарға топтастырады.
(4 оқушыдан) 3 топ
1 - топ атауы «Жолдар»
2 - топ атауы «Бағандар»
3 - топ атауы «Ұяшықтар»
Оқушылардың таңдаған түстеріне байланысты мінез - құлықтарының жақсы қасиеттерін айтып, сабаққа деген, топпен жұмыс істеуге деген ұмтылыстарын, құлшыныстарын арттыру және баулу мақсатында айтып, түсіндіреді.
Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып, оның критерийін түсіндіреді.
3 мин.
- үй тапсырмасын тексеру;
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
1 - топқа Word терезесі бейнеленген плакатпен жұмыс жасатады. (Терезе элементтерін табу)
2 - топқа бұйрықтарды табу тапсырмасын береді.
3 - топқа постерде батырмалардың атауларын сәйкестендіру тапсырмасын береді. Timer бағдарламасы мен уақытты бақылайды.
8 мин.
Толық нұсқасын жүктеу
Толық нұсқасын жүктеу
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар ИНФОРМАТИКА 11 - сынып
Техника қауіпсіздік ережелері және жұмыс орнын ұйымдастыру
Информатика пәнінен 6 - сыныпқа арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Информатика пәні бойынша 2017 – 2018 жылына арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар Информатика пәнінен 6 - сыныпқа арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Кестелерді, бейнелерді және суреттерді кірістіру. 6 - сынып
Сабақтың мақсаты: Білімділік: - Кесте кірістіру командаларын біледі. - Кесте кірістіру жолдарын анықтайды.
Кесте. Кестелер құру, кестелерді редакциялау
Маңғыстау ауданы, Тұщықұдық ауылы, С.Жаңғабылов атындағы орта мектептің информатика пәнім мұғалімі Игишева Римма
Microsoft Word кесте құру. Кестелерді пішімдеу
Оңтүстік Қазақстан, Сарыағаш қаласы. Информатика пәні мұғалімі Жорабеков Елшібек
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.