Мыс, мырыш және олардың қосылыстары
Алматы қаласы, Әуезов ауданы
«№133 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Химия, биология пәндерінің жоғары санатты мұғалімі
Оразбекова Сабыркуль Тулькибаевна
Тақырыбы: Мыс, мырыш және олардың қосылыстары
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, дарынды және талантты балалармен жұмыс. Топпен, жұппен, жекелей жұмыс
Сабақтың типі: Интербелсенді сабақ
Көрнекілігі: слайд, тірек - сызба, суреттер, реактивтер, сынауықтар, бекіткіш
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Жаңа сабақты түсіндіру
4. Бекіту кезеңі
5. Бағалау
6. Үйге тапсырма
Ұйымдастыру кезеңі: 2мин
Амандасу, оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру. Түрлі - түсті маркер арқылы топқа бөлу. (4 топ) Бағалау парағымен таныстыру.
Қызығушылығын ояту.
Оқушыларға «Данышпан мен адам» атты аңызды әңгімелеп беру.
«Данышпан мен адам»
Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып, данышпаннан «- Айтшы данышпаным, менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме? өлі ме?» - деп сұрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе - мыжып жіберемін, ал егер өлі десе - онда қоя беремін.» деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып «бәрі сенің қолыңда» депті.
Аңызда айтылғандай сіздердің бүгінгі сабақта қандай білім көрсететіндектерің өздеріңнің қолдарыңда.
Толық нұсқасын жүктеу
«№133 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Химия, биология пәндерінің жоғары санатты мұғалімі
Оразбекова Сабыркуль Тулькибаевна
Тақырыбы: Мыс, мырыш және олардың қосылыстары
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, дарынды және талантты балалармен жұмыс. Топпен, жұппен, жекелей жұмыс
Сабақтың типі: Интербелсенді сабақ
Көрнекілігі: слайд, тірек - сызба, суреттер, реактивтер, сынауықтар, бекіткіш
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Жаңа сабақты түсіндіру
4. Бекіту кезеңі
5. Бағалау
6. Үйге тапсырма
Ұйымдастыру кезеңі: 2мин
Амандасу, оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру. Түрлі - түсті маркер арқылы топқа бөлу. (4 топ) Бағалау парағымен таныстыру.
Қызығушылығын ояту.
Оқушыларға «Данышпан мен адам» атты аңызды әңгімелеп беру.
«Данышпан мен адам»
Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып, данышпаннан «- Айтшы данышпаным, менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме? өлі ме?» - деп сұрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе - мыжып жіберемін, ал егер өлі десе - онда қоя беремін.» деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып «бәрі сенің қолыңда» депті.
Аңызда айтылғандай сіздердің бүгінгі сабақта қандай білім көрсететіндектерің өздеріңнің қолдарыңда.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Құмырсқаның қанағаты (Ертегі)
Ертеде бір данышпан кісі болыпты. Ол кісі жан - жануарлардың, құрт - құмырсқаның тілін біледі екен.
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Сыни тұрғыдан ойлау, дарынды және талантты балалармен жұмыс, оқытудағы жаңа тәсілдер, диалог, оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау, көшбасшы, жас ерекшеліктеріне сай білім беру.
Карбон қышқылдары
АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, дарынды және талантты балалармен жұмыс. Топпен, жұппен, жекелей жұмыс
Химиядан сабақ жоспарлары
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №10 орта мектептің химия пәні мұғалімі Жаксыгулова Гүлназ Маннаповна
Мыс және мырыш қосылыстары
Ақтөбе облысы, №3 Хромтау орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Мусина Гүлжанат Абдісадыққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.