Мыс және мырыш қосылыстары
Тақырыбы: Мыс және мырыштың маңызды қосылыстары
Сабақтың мақсаты:
1. Мыс және мырыштың табиғатта кездесуі, негізгі қасиеттері, алынуы, қолданылуы және олардың маңызды қосылыстары туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың зейінін, танымдық белсенділігін, өзіндік пікірін қалыптастыру, тұлғалық қасиеттерін дамыту. 3. Оқушыларды сабақтың мазмұны бойынша алғырттыққа, өз бетінше жұмыс істеуге, ізденімпаздыққа және өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: жаңа материалды зерттеу және білімді бекіту.
Сабақтың әдісі: ақпаратты - комплексті, практикалық - логикалық, түсіндірмелі - эвристикалық, талдау, сұрақ - жауап, топтық
Сабақтың көрнекілігі: тақырыптық слайд, интерактивті тақта, электрондық оқулық Қажетті құралдар: мыс сульфаты, натрий гидроксиді, мырыш хлориді, сынауықша, тамшуыр
Сабақтың барысы:
I кезең “Ой шақыру
II кезең “Ұғыну”
III кезең “Мағынаны тану”
IV кезең “Білімді тиянақтау”
I кезең “Ой шақыру 1. Графикалық диктант / дұрыс —, қате ^/
1. Мыс ІІ топтың негізгі топшасында орналасқан.
2. Мырыштың сыртқы энергетикалық деңгейінде 2 е бар.
3. Мырыш жай заттармен әрекеттескенде тотықтырғыш қасиет көрсетеді:
4. Мыс қиын балқитын металл.
5. Мырыш екідайлы қасиет көрсетеді.
6. Zn атомы ядросының құрамында 30 р +, 35 n 0 бар.
7. Мыс электр тоғын жақсы өткізеді.
8. Сумен және кәдімгі қышқылдардың ерітінділерімен жеке мыс әрекеттеседі.
9. Мырыш темірден жасалған бұйымдарға қорғаныш, қаптамалар жасау үшін қолданылады.
10. Адам организмінде мыс жетіспесе, қаназдық (анемия) ауруы пайда болады.
Сабақтың мақсаты:
1. Мыс және мырыштың табиғатта кездесуі, негізгі қасиеттері, алынуы, қолданылуы және олардың маңызды қосылыстары туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың зейінін, танымдық белсенділігін, өзіндік пікірін қалыптастыру, тұлғалық қасиеттерін дамыту. 3. Оқушыларды сабақтың мазмұны бойынша алғырттыққа, өз бетінше жұмыс істеуге, ізденімпаздыққа және өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: жаңа материалды зерттеу және білімді бекіту.
Сабақтың әдісі: ақпаратты - комплексті, практикалық - логикалық, түсіндірмелі - эвристикалық, талдау, сұрақ - жауап, топтық
Сабақтың көрнекілігі: тақырыптық слайд, интерактивті тақта, электрондық оқулық Қажетті құралдар: мыс сульфаты, натрий гидроксиді, мырыш хлориді, сынауықша, тамшуыр
Сабақтың барысы:
I кезең “Ой шақыру
II кезең “Ұғыну”
III кезең “Мағынаны тану”
IV кезең “Білімді тиянақтау”
I кезең “Ой шақыру 1. Графикалық диктант / дұрыс —, қате ^/
1. Мыс ІІ топтың негізгі топшасында орналасқан.
2. Мырыштың сыртқы энергетикалық деңгейінде 2 е бар.
3. Мырыш жай заттармен әрекеттескенде тотықтырғыш қасиет көрсетеді:
4. Мыс қиын балқитын металл.
5. Мырыш екідайлы қасиет көрсетеді.
6. Zn атомы ядросының құрамында 30 р +, 35 n 0 бар.
7. Мыс электр тоғын жақсы өткізеді.
8. Сумен және кәдімгі қышқылдардың ерітінділерімен жеке мыс әрекеттеседі.
9. Мырыш темірден жасалған бұйымдарға қорғаныш, қаптамалар жасау үшін қолданылады.
10. Адам организмінде мыс жетіспесе, қаназдық (анемия) ауруы пайда болады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Химиядан сабақ жоспарлары
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №10 орта мектептің химия пәні мұғалімі Жаксыгулова Гүлназ Маннаповна
Кальций және оның қосылыстары
Ақтөбе облысы, №3 Хромтау орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Мусина Г. А
Ион алмасу реакциялары
Ақтөбе облысы, №3 Хромтау орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Мусина Гүлжанат Абдісадыққызы
Қышқылдардың химиялық қасиеттері
Ақтөбе облысы №3 Хромтау орта мектебінің химия пәні мұғалімі Мусина Г. А
Тұз қышқылы және оның тұздары
Мусина Гүлжанат Абдісадыққызы № 3 Хромтау орта мектебі, Ақтөбе облысы
Алюминий және оның қосылыстары
№ 3 Хромтау орта мектебі Химия пәні мұғалімі Мусина Гүлжанат Абдісадыққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.