Энергия ағымы және қоректік тізбектер Экожүйелердің өнімдері мен қасиеттері. Өздігінен реттелу
Генерал С. Қ. Нұрмағамбетов атындағы
«Жас ұлан» республикалық мектебі
Биология пәнінің мұғалімі
Байтуова Тұрсынай Төлегетайқызы
САБАҚ: Энергия ағымы және қоректік тізбектер. Экожүйелердің өнімдері мен қасиеттері. Өздігінен реттелу.
9 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Энергия ағымы және қоректік тізбектер ұғымын игереді. Агроценоздар жайлы толық түсінік қалыптасады. Экожүйелердің негізгі сипаты, ерекшеліктерімен танысады.
Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сәлемдесу, ұландарды ортаға шақыру.
Тренинг өткізу. «Суретші» ұландардың екі адамнан жұптасуын сұрау.
Сабаққа психологиялық дайындық.
Олар құшақтасқан күйі бірінің арқасына бірі ақ парақты қойып сурет салады. (Не салып жатқанын өздері көре алмайды) Енді осы суретті бір - біріне сыйға тартады.
ә) Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу. Тоғыз ұланнан топқа бөлінеді
Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру
Үй тапсырмасын сұрау.
«Ой қозғау».
Жаңа сабақтың мазмұны:
АКТ Мұғалім интерактивті тақтаға тапсырманы көрсетеді. Мәтіннің мазмұнын оқып, талдау, топ мүшелері өзара бір - біріне түсінік жұмысын жүргізу. Оқулықтан қарастыру.
Диалогтік оқыту тәсілі.
1. Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
* Биоценология ғылымы нені зерттейді?__________
Блиц турнир сұрақтары.
2. Сіз неліктен біртекті биоценоздардың қандай табиғат белдеулеріне тән екенін айта аласыз ба?
3. Негізгі сөздер мен тіркестер:
сөздіктермен жұмыс жасаймыз
*Бірлестік -
*Экожүйе -
*Биогеоценоз -
*Қоректік тізбек
*Автотрофты -
*Гетеротрофты -
*Эдификатор -
*Фитофаг -
[285 - 290бет ] 9 сынып биология оқулығынан
СТО модулі
Ой толғаныс:
Мәтін соңындағы А. В, С деңгейлік жаттығуларды орындау. Экожүйенің маңызын қарастыру. Ойлауға мүмкіндік бере отырып, шығармашылық қабілеттерін бағалау.
Талқылауға арналған тармақтар:
*Биоценоздың құрылымын талда және сипатта
↓
Түрлік
кеңістіктік
Сергіту сәтін орындату.
Видио роликтен үзінді көрсету
Эколог Ю. Одумның көзқарасын талдау
Топтық жұмыс
«Экожүйе» ұғымына
Кластер құрастыр. Талда. Сызба – суреттер арқылы әңгімеле
Сабақ барысында ұландардың көзқарасы «Бағдаршам»
Толық нұсқасын жүктеу
«Жас ұлан» республикалық мектебі
Биология пәнінің мұғалімі
Байтуова Тұрсынай Төлегетайқызы
САБАҚ: Энергия ағымы және қоректік тізбектер. Экожүйелердің өнімдері мен қасиеттері. Өздігінен реттелу.
9 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Энергия ағымы және қоректік тізбектер ұғымын игереді. Агроценоздар жайлы толық түсінік қалыптасады. Экожүйелердің негізгі сипаты, ерекшеліктерімен танысады.
Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сәлемдесу, ұландарды ортаға шақыру.
Тренинг өткізу. «Суретші» ұландардың екі адамнан жұптасуын сұрау.
Сабаққа психологиялық дайындық.
Олар құшақтасқан күйі бірінің арқасына бірі ақ парақты қойып сурет салады. (Не салып жатқанын өздері көре алмайды) Енді осы суретті бір - біріне сыйға тартады.
ә) Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу. Тоғыз ұланнан топқа бөлінеді
Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру
Үй тапсырмасын сұрау.
«Ой қозғау».
Жаңа сабақтың мазмұны:
АКТ Мұғалім интерактивті тақтаға тапсырманы көрсетеді. Мәтіннің мазмұнын оқып, талдау, топ мүшелері өзара бір - біріне түсінік жұмысын жүргізу. Оқулықтан қарастыру.
Диалогтік оқыту тәсілі.
1. Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
* Биоценология ғылымы нені зерттейді?__________
Блиц турнир сұрақтары.
2. Сіз неліктен біртекті биоценоздардың қандай табиғат белдеулеріне тән екенін айта аласыз ба?
3. Негізгі сөздер мен тіркестер:
сөздіктермен жұмыс жасаймыз
*Бірлестік -
*Экожүйе -
*Биогеоценоз -
*Қоректік тізбек
*Автотрофты -
*Гетеротрофты -
*Эдификатор -
*Фитофаг -
[285 - 290бет ] 9 сынып биология оқулығынан
СТО модулі
Ой толғаныс:
Мәтін соңындағы А. В, С деңгейлік жаттығуларды орындау. Экожүйенің маңызын қарастыру. Ойлауға мүмкіндік бере отырып, шығармашылық қабілеттерін бағалау.
Талқылауға арналған тармақтар:
*Биоценоздың құрылымын талда және сипатта
↓
Түрлік
кеңістіктік
Сергіту сәтін орындату.
Видио роликтен үзінді көрсету
Эколог Ю. Одумның көзқарасын талдау
Топтық жұмыс
«Экожүйе» ұғымына
Кластер құрастыр. Талда. Сызба – суреттер арқылы әңгімеле
Сабақ барысында ұландардың көзқарасы «Бағдаршам»
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Энергия. Кинетикалық және потенциалдық энергия
Механикалық энергия ұғымын біледі, энергия түрлерін ажыратады.
Энергия. Энергияның сақталу және айналу заңы
Энергияның бір түрден екінші түрге айналуын түсіну және мысалдар келтіру арқылы механикалық энергияның сақталу заңын білу және пайдалану.
Биология пәнінен оқу бағдарламасы 9 сынып
Биология пәнінен оқу бағдарламасы 9 сынып Биология 9-сынып (барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
Биологиялық жүйелердегі зат алмасу және өздігінен реттелуі. Фотосинтез
Қостанай облысы, Амангелді жалпы білім беретін орта мектебінің химия-биология пәнінің мұғалімі Абдикова Камшат Шөптібайқызы
Экожүйелер құрылымы және қызметі
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, Қызылтөбе лицейінің биология пән мұғалімі Байназарова Мәншүк
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.