З. Шүкіров «Арпалыс»
Сабақ тақырыбы: З. Шүкіров «Арпалыс»
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Оқыту мақсаттары: Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
Кейбір оқушылар: Мәтінге сүйеніп қысқы шопан еңбегі туралы айта алады.
Басталуы
Психологиялық ахуал. Сергіту сәті.
Топқа бөледі. «Жыл мезгілдері» бойынша
1-топ көктем
2-топ жаз
3-топ күз
4-топ қыс
Үй тапсырмасы «Сұрақты қағып ал» стратегиясы бойыншатексеріледі. «Басбармақ» арқылы бағалау.
Жұмбақ жасырады.
Қанаты жоқ ұшады,
Аяғы жоқ желеді
Аузы жоқ ұлиды.( боран). Боранның дауысын естиді.
Сабақ тақырыбын ашады, мақсатын хабарлайды.
Ортасы
Мәтінді тізбектеле оқыту.
Сөздік жұмыс: арпалыс - табиғаттағы қиындықпен күресу, ықтау - боран тимейтін жерге паналау. ақтүтек - қарды оңды - солды ұшырған қатты боран.
Мәтінді талдауға арналған сұрақтар:
- Әңгіме неге «Арпалыс» деп аталады?
- Тағы қалай атауға болады?
- Ағалы - інілі балалар неліктен боранда қалда?
- Әңгімеден қандай ой түйдің?
1-топ Мәтіндегі қатты бораған суық күн мен жел басылған кезді «Т кестесіне толтыр»
2-топ «Свод» кестесін толтыр.
3-топ жақтау. даттау» әдісі бойынша қыс мезгілін жақтау
4-топ «жақтау. даттау» әдісі бойынша қыс мезгілін даттау
А оқушы: Мәтінге сүйеніп қысқы шопан еңбегі туралы айт
В оқушы: Сурет бойынша қысқаша әңгіме құра.
С оқушы: Мәтіннен Бақтыбайдың сөзін тауып оқы.
«Бағдаршам» арқылы бағалау.
Қазіргі кезде осындай жоғалған адамдарды іздеу үшін ерікті іздеушілер тобы құрылған. Олар өздерінің іздеу жұмыстары арқылы адамдарға көмектеседі.
Аяқталуы
Мәтін кейіпкеріне хат жаз.
Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлем»
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы
Аягөз аудандық білім бөлімінің
«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Оразаева Шынар Женисовна
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Оқыту мақсаттары: Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
Кейбір оқушылар: Мәтінге сүйеніп қысқы шопан еңбегі туралы айта алады.
Басталуы
Психологиялық ахуал. Сергіту сәті.
Топқа бөледі. «Жыл мезгілдері» бойынша
1-топ көктем
2-топ жаз
3-топ күз
4-топ қыс
Үй тапсырмасы «Сұрақты қағып ал» стратегиясы бойыншатексеріледі. «Басбармақ» арқылы бағалау.
Жұмбақ жасырады.
Қанаты жоқ ұшады,
Аяғы жоқ желеді
Аузы жоқ ұлиды.( боран). Боранның дауысын естиді.
Сабақ тақырыбын ашады, мақсатын хабарлайды.
Ортасы
Мәтінді тізбектеле оқыту.
Сөздік жұмыс: арпалыс - табиғаттағы қиындықпен күресу, ықтау - боран тимейтін жерге паналау. ақтүтек - қарды оңды - солды ұшырған қатты боран.
Мәтінді талдауға арналған сұрақтар:
- Әңгіме неге «Арпалыс» деп аталады?
- Тағы қалай атауға болады?
- Ағалы - інілі балалар неліктен боранда қалда?
- Әңгімеден қандай ой түйдің?
1-топ Мәтіндегі қатты бораған суық күн мен жел басылған кезді «Т кестесіне толтыр»
2-топ «Свод» кестесін толтыр.
3-топ жақтау. даттау» әдісі бойынша қыс мезгілін жақтау
4-топ «жақтау. даттау» әдісі бойынша қыс мезгілін даттау
А оқушы: Мәтінге сүйеніп қысқы шопан еңбегі туралы айт
В оқушы: Сурет бойынша қысқаша әңгіме құра.
С оқушы: Мәтіннен Бақтыбайдың сөзін тауып оқы.
«Бағдаршам» арқылы бағалау.
Қазіргі кезде осындай жоғалған адамдарды іздеу үшін ерікті іздеушілер тобы құрылған. Олар өздерінің іздеу жұмыстары арқылы адамдарға көмектеседі.
Аяқталуы
Мәтін кейіпкеріне хат жаз.
Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлем»
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы
Аягөз аудандық білім бөлімінің
«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Оразаева Шынар Женисовна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Қар астындағы ұялар
Шіл - үй кептерінен сәл үлкендеу сұр түсті құс. Үсті басында қара, қоңыр қызғылт, ақшыл дақтар мен жолақтары көп. Құйрығы қысқа әрі дөңгелене біткен. Төбесінде қозғалып тұратын қауырсын айдары бар.
Арпалыс З. Шүкіров
Мәтін мазмұнымен таныстыру. Жүйелі сөйлеуге, өз ойын ашық айтуға, топта жұмыс жасауға қалыптастыру. Шыдамдылыққа, жауапкершілікке, қамқор болуға тәрбиелеу
Ақ боран. Ж. Жұмаханов
Жекен Жұмахановтың өмірбаянымен, «Ақ боран» мәтінімен таныстыру. Мәтінге талдау жүргізе отырып, автордың негізгі ойын ашу. Оқушыларға бағыт, бағдар бере отырып, өздіктерімен жұмыс істеу. Ой - өрісін дамыту, білім іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
Зейнолла Шүкіров. Ақша қар
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный поселкесі. Бастауыш сынып мұғалімі: Базарова Ақмарал Қайыржанқызы
Ақ боран
Атырау облысы, Ақжар селосы, Сырым Датұлы атындағы 26 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Ақтөриева Баян Бисеналықызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.