Ғарыш. Адамдар ғарышты қалай зерттеді?
Жаратылыстану 1 сынып
Бөлімше тақырыбы: Ғарыш. Адамдар ғарышты қалай зерттеді?
Оқу мақсаттары (ОМ) ұзақ мерзімді жоспардан
1. 4. 2. 1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;
1. 4. 2. 2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;
1. 4. 2. 3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: адамдардың ғарышты қалай зерттегені туралы түсінік алады
Оқушылардың көпшілігі: ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшатын аппараттарды суреттейді, астрономия туралы түсінік алады;
Кейбір оқушылар: қоршаған әлемнің құбылыстарына бақылау жүргізеді.
Бағалау критерийі:
Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттайды.
Суреттер арқылы жердің жасанды серіктерін сипаттайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік сөздік қор және терминдер: Күнтізбе, рет, жаңалық
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
- Адамдар ең алғашқы рет қандай астрономиялық жаңалықтар ашты
- Адамдар ай мен Күнді бақылай отырып қандай жаңалықтар ашты деп ойлайсыңдар??
- Адамдар аспан денелерін қалай зерттеген?
Сабақтың басы 3 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Кезеңнің мақсаты: Балаларды қарсы алып, сабаққа дайындығын тексеру, Психологиялық ахуал орнату үшін «Сен маған, мен саған» ойынын ойнату.
Өтке тақырыпты пысықтау 5 минут
Өткен тақырыпты пысықтау.«Пікірлер себеті» әдісі арқылы.
– Жер шары қандай пішінде? (Шар пішінді)
– Ай дегеніміз не? (Жердің жасанды серігі)
– Жасанды серік дегенді қалай түсінесіңдер? (Табиғат жасаған)
– Қазір менің досымды тыңдап көрейік. (Оқушылар сабаққа алдын ала хабарлама дайындап келеді )
- Қандай тақырыппен танысамыз деп ойлайсыңдар?
ОМ анықтап алу.
Мұғалім: Баймаканова Рыскелды Иманбековна
Ғарыш. Адамдар ғарышты қалай зерттеді? жүктеу
Бөлімше тақырыбы: Ғарыш. Адамдар ғарышты қалай зерттеді?
Оқу мақсаттары (ОМ) ұзақ мерзімді жоспардан
1. 4. 2. 1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;
1. 4. 2. 2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;
1. 4. 2. 3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: адамдардың ғарышты қалай зерттегені туралы түсінік алады
Оқушылардың көпшілігі: ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшатын аппараттарды суреттейді, астрономия туралы түсінік алады;
Кейбір оқушылар: қоршаған әлемнің құбылыстарына бақылау жүргізеді.
Бағалау критерийі:
Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттайды.
Суреттер арқылы жердің жасанды серіктерін сипаттайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік сөздік қор және терминдер: Күнтізбе, рет, жаңалық
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
- Адамдар ең алғашқы рет қандай астрономиялық жаңалықтар ашты
- Адамдар ай мен Күнді бақылай отырып қандай жаңалықтар ашты деп ойлайсыңдар??
- Адамдар аспан денелерін қалай зерттеген?
Сабақтың басы 3 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Кезеңнің мақсаты: Балаларды қарсы алып, сабаққа дайындығын тексеру, Психологиялық ахуал орнату үшін «Сен маған, мен саған» ойынын ойнату.
Өтке тақырыпты пысықтау 5 минут
Өткен тақырыпты пысықтау.«Пікірлер себеті» әдісі арқылы.
– Жер шары қандай пішінде? (Шар пішінді)
– Ай дегеніміз не? (Жердің жасанды серігі)
– Жасанды серік дегенді қалай түсінесіңдер? (Табиғат жасаған)
– Қазір менің досымды тыңдап көрейік. (Оқушылар сабаққа алдын ала хабарлама дайындап келеді )
- Қандай тақырыппен танысамыз деп ойлайсыңдар?
ОМ анықтап алу.
Мұғалім: Баймаканова Рыскелды Иманбековна
Ғарыш. Адамдар ғарышты қалай зерттеді? жүктеу
Жаңалықтар
Ғарыш дегеніміз не?
Астрономия ғылымының ерекшеліктерін анықтайды. Астрономия ғылымы туралы әңгімелейді Қоршаған ортаны танып - білу үшін орындалатын әрекеттерді атайды.
Ғарыш туралы алғашқы түсінік
Күн жүйесінің құрамына кіретін аспан денелері мен Галактика неден тұратыны жайлы білімдері қалыптастыру; Күн жүйесінің құрамына кіретін аспан денелерін атайды.
Адамдар ғарышты қалай зерттеді?
астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау; ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;
Ғарышты игеру
Ғарыш, кеңістік, космос туралы ақпарат беру. Қазақ ғарышкерлерінің дүниеге, келген ғарышқа ұшқан жылдарын ажырата білуге үйрету.
Ғарышқа ұшу. Ғарышты игеру
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный кенті, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Хожамбергенова Амина
Жер кіндігі-Байқоңыр
Қызылорда облысы, Арал қаласы №2 Облыстық арнаулы санаториялық мектеп интернатының тәрбиешісі Қалыбаева Нұрсулу Әлижанқызы.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.