Кембридж тәсілі
Орыс тілі пәнінен рефлексивті есеп
Қ. Жұбанов айтпақшы: «Егер мұғалім пәнді жақсы білсе, онда дұрыс әдісті де табады». Сондықтан түрлі әдіс - тәсілдерді саралай отырып, тиімдісін өзіндік ой еңбегімен ұштастыра отырып, сабақ жоспарын жасауды ұйғардым....
Натурал сандардың бөлгіші. Натурал санның еселігі
Натурал сандардың бөлгіші. Натурал санның еселігі Берілген натурал санның бөлгіші мен еселігі туралы түсінік беру...
Тұйық етістік
Тұйық етістік қимылдың атын білдіретіндігі, шақпен, жақпен байланысы болмайтындығы туралы айту, топтық жұмыстар арқылы білімдерін кеңейту....
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы өздігінен білім ала отырып, өзара білім алмастыру. Өлеңдерінің тақырыбы мен автор идеясын ашу, әдеби теориялық тұрғыдан талдау жасау дағдыларын қалыптастыру....
В дыбысы және әрпі
Оқушыларға в дыбысы бар сөздерге дыбыстық және буындық талдау жасауға үйрету. Оқушылардың сөйлеу мәнерін, байланыстыра сөйлеу дағдыларын, сөздік қорларын, өз беттерінше жұмыс жасау қабілеттерінің дамуына ықпал ету. Оқушыларды адамгершілікке,...
Ең үлкен ортақ бөлгіш
Ең үлкен ортақ бөлгіш тақырыбы бойынша есептер шығарту. Дағды мен білікті машықтандыру....
Ең кіші ортақ еселік
Берілген санды жай көбейткіштерге жіктеп, берілген санның ең кіші ортақ еселіктерін табуды үйренеді....
Сабаққа қатысу кітапшасы
Қазіргі сабаққа қойылатын талаптар: 1. Үш мақсатты дұрыс таңдай алуы (білімділік, дамытушылық, тәрбиелік); 2. Сабақ мазмұнының ғылымилығы; 3. Сабақта оқыту процесінің жүйелілігі, бірізділігі, сабақтастығы;...
Қазақтың салт-дәстүрінен туған мақал-мәтелдер
Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы: Мәтіндегі омоним, антоним, синоним сөздерді түсінеді; Оқушылардың көпшілігі: Мәтіндегі ауыспалы және тура мағыналы сөздерді таниды...