Тригонометриялық формулалар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9. 3A Тригонометриялық формулалар | Мектеп: М. Мәметова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ | ||||||||||||
Сынып: 9 | Пән мұғалімі: Болат Айнаш | Тексерілді: Құрманғалиева М. Р | |||||||||||
Күні: 21. 02. 2020 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||
Сабақ тақырыбы | Тригонометриялық формулалар. Екі бұрыштың қосындысы мен айырымының синусы және косинусының формулаларын қолданып есептер шығару | ||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 9. 2. 4. 3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану | ||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: бұрыштардың қосындысы мен айырымының тригонометриялық формулаларын айта алады; Оқушылардың басым бөлігі: бұрыштардың қосындысы мен айырымының тригонометриялық формулаларды пайдалана отырып, есептер шығара алады; Кейбір оқушылар: Күрделі есептердің шешімін тауып, дәлелдей алады. | ||||||||||||
Бағалау критерийлері |
| ||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Оқушылар: - осы бөлімдегі терминдерге сүйену; - тригонометриялық функциялардың аргументтерінің қосындысы мен айырмасының, екі еселі бұрыштың, тригонометриялық функциялардың қосындысын/айырмасын көбейтіндіге және көбейтіндіні қосындыға/айырмаға түрлендіру формулаларының қорытылуын түсіндіреді. Пәнге қатысты лексика мен терминология
| ||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы - Өмір бойы білім алуға бейімделеді; Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру | ||||||||||||
Пән аралық байланыс | геометрия | ||||||||||||
Бастапқы білім | Негізгі тригонометриялық функциялардың анықтамасын білу және бірлік шеңбер арқылы олардың қасиеттерін анықтай алу. Өрнектің мәнін табуда, өрнекті ықшамдауда, теңбе - теңдікті дәлелдеуде негізгі тригонометриялық теңбе - теңдіктер мен келтіру формулаларын қолдану. | ||||||||||||
Сабақтың кезеңдері | Сабақ барысы | ||||||||||||
Сабақ басы 8 минут | І. Шаттық шеңбері Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Шеңбер жасап бір - біріне жылы сөздер айтады. Саралау «Жіктеу» тәсілі бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін. Синус, косинус, тангенс Оқушылар карточка таңдау арқылы топқа бөлінеді. Түс арқылы «Жедел сұрақ» Үй жұмысын сұрау Белсенді оқыту әдісі арқылы «Сұрақ қою» тәсілін алдым. Саралау: «Диалог» тәсілі. 1. Ұзындығы шеңбер радиусының ұзындығына тең, доғаға сәйкес келетін центрлік бұрыш не деп аталады? 1 радиандық бұрыш 1. Тригонометриялық функцияларды ата. Синус, косинус, тангенс, котангенс функциялары 1. Тригонометриялық функциялардың қайсысы жұп функция болады? Косинус функциясы 1. Синус функциясының таңбаларын ата. І ширек: «+», ІІ ширек: «+», ІІІ ширек: «-», ІV ширек: «-». Сабақтың мақсаты: 9. 2. 4. 3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының тригонометриялық формулаларын қолдану | ||||||||||||
Сабақтың ортасы 12 минут | «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» топтық жұмыс Саралау «Қорытынды және қарқын» А деңгей 1. 2) соs мәндерін табыңыз? В деңгей 1. Cos( 2) sin(∝+β) - sinβ cos∝ C деңгей Sin1500cos300+cos300sin1500 ҚБ: «Стикер» әдісі Стикерлерді оқу үдерісін талдау үшін қолданыңыз. Оқушылар топтарда, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере алады:
| Үлестірме материалдар | |||||||||||
8 минут | «Кім жылдам» әдісі Жеке жұмыс 1. Мәндерін есептеңіз: 2. cos 2) cos1500
Sin1800=sin cos+ cos sin1 Sin(2700+300)= sin cos+ cos sin cos= - ) ҚБ: «Сөйлемді аяқта» әдісі 1. Бұл тапсырмада маған ерекше ұнағаны...... 2. Тапсырманы тыңдау барысында мен өзіме мынандай ой түйдім.... 3. Бұл тапсырманы мен жақсарту үшін..... | Үлестірме материалдар | |||||||||||
12 минут | Жұппен жұмыс: ««Ой қозғау» Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісі Берілген есептерді әрбір оқушы жеке орындап, өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен алмасады; шығарған есептері бүкіл топтық талқылауға ұласады. Оқулықпен жұмыс № 24. 13 есеп ҚБ: «Әңгімелесетін» әріптестер Өткен сабаққа сілтеме жасауды көздейтін бастапқы немесе бүкіл сыныпқа арналған тапсырма ретінде оқушылар әріптестерімен: жаңа оқылған 3 факті туралы; оларға жеңіл болып көрінгендер туралы оларға қиын болып көрінгендер туралы алдағы уақытта оқығысы келген нәрселер туралы ақпарат алмасады. | оқулық | |||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут | «Өзін – өзі бағалау» әдісі Рефлексия: «математикалық тілде» «Көбейту - Бәрін түсіндім, қызықты болды» «Қосу - Түсіндім, әліде толықтыруым керек» «бөлу - бүгін сабаққа толық дайын емес екенімді білдім» «Азайту - әліде толықтырарым көп екен» Үйге тапсырма Cos(600 + 600 - 300 - | ||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы | |||||||||||
Саралау «Жіктеу» тәсілі бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін Белсенді оқыту әдісі арқылы «Сұрақ қою» тәсілін алдым. Саралау: «Диалог» тәсілі. Саралау «Қорытынды және қарқын» Саралаудың «Тапсырма» әдісі Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісі | «Өзін – өзі бағалау» әдісі ҚБ: «Әңгімелесетін» әріптестер ҚБ: «Сөйлемді аяқта» әдісі Бағалау критерийлері: Бұрыштардың қосындысы мен айырымының формуласын есептер шығаруда қолданады; Дескрипторлары - бұрыштардың қосындысының формуласын біледі; - мәнін табады; ҚБ: «Стикер» әдісі «Өзін – өзі бағалау» әдісі Рефлексия: «математикалық тілде» «Көбейту - Бәрін түсіндім, қызықты болды» «Қосу - Түсіндім, әліде толықтыруым керек» «бөлу - бүгін сабаққа толық дайын емес екенімді білдім» «Азайту - әліде толықтырарым көп екен» | Оқу процесінің күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуына жағдай туындатамын. | |||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандайа уытқулар болды, неліктен? | |||||||||||||
Жалпыбаға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпалете алады (оқы тутуралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесіса бақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: 2: |
Тригонометриялық формулалар бұрыштардың қосындысы айырымының тригонометриялық формулалары қмж 9 сынып математика
Жаңалықтар
Көбейтінді түрінде берілген тригонометриялық функцияларды қосынды немесе айырым түріне келтіру.
Оқушыларға тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру формулаларын меңгерту.
Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығару
Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда қолдануды үйрету
Тригонометриялық функциялардың туындылары
Тригонометриялық функциялардың туындыларының формулаларын пайдаланып есептер шығару, өз білімдерін толықтыруға үйрету. Өз ойын жеткізе білуге, математикалық шешендік тілін қалыптастыруға тәрбиелеу.
Математика пәнінен орта мерзімді сабақ жоспары
Тригонометриялық функциялар туындысының формулаларын қорытып шығару, мысалдарда қолданып үйрену. А деңгейлі есептерден шығаруға жаттықтыру.
Екі өрнектің қосындысы және айырымы квадраттарының формулалары
Екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты, екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өрнектің квадратының қосындысына тең. Екі өрнектің айырымының квадраты
Математика пәнінен ОЖСБ-ға дайындық жоспары
Тараз қаласы, №51 орта мектептің математика пәні мұғалімі Нұрсейтова Айнаш Қанафинқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.