Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тіл мәртебесін ұлықтайық

21 желтоқсан 2014, Жексенбі
Категориясы: Өзін өзі тану
Тақырыбы: Тіл мәртебесін ұлықтайық

Мақсаты: Ана тілінің қадір - қасиетіне, болашағына қамқор болып, өз үлесін қосуға тәрбиелеу. Ұлы ақы - жазушылардың сөзін түсіне білу, алған білімдерін дамыту, мақал - мәтелдерді тиімді пайдалануға, өз Отанын қорғай білуге баулу. Ана тілінің қадір - қасиетіне, болашағына қамқор болып, өз үлесін қосуға тәрбиелеу. Ұлы ақын - жазушылардың сөзін түсіне білу, алған білімдерін дамыту. Тапқырлыққа, шапшаңдыққа үйрету. Еркін сөйлей білуге дағдыландыру. Ой ұшқырлығына шақыру.

Сабақтың түрі: сайыс
Сабақтың көрнекілігі: слайд, интерактивтік тақта
Сабақтың әдісі: іздендіру, сұрақ - жауап
Барысы:
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, студенттер! Тіл – қоғамдағы қарым - қатынас құралы. Қазақ тілі дүние жүзіндегі ең бай, беделді де бейнелі тілдердің бірі - дей отырып бүгінгі «Тіл мәртебесін ұлықтайық» атты сайысымызға қош келдіңіздер!
Сайысымызды бастаймыз. Енді сайыскерлеріміздің әділ бағасын бағалайтын әділ қазылар алқасымен таныстырып өтейін.

Бүгінгі сайысымыз мынадай кезеңдерден тұрады:
1. Таныстыру
2. «Білімді мыңды жығар» (сұрақ - жауап)
3. «Өнерліге өріс кең» (өнерлерін көрсету)
4. «Мақал сөздің мәйегі» (мақал жалғастыру)
5. «Жеті жұрттың тілін біл» (жұмбақ шешімін үш тілде айту)
6. Жаңылтпаштар айту
Әр жүргізген кезең бойынша шарттар түсіндіріліп, топтарды әділқазылар бағалап отырады. Ең жоғарғы ұпай саны 5 ұпаймен есептеледі. Сайысқа бес адамнан құралған екі топ қатысады.
Сайысты бастамас бұрын топ мүшелері реттік сандарын белгілеп алулары қажет.

Жүргізуші:
Сайысымыздың бет ашарын бастайық,
Көрерменді бір серпіліп тастайық.
Таныстырсын сайыскерлер өздерін,
Өнеріне ду қол соғып қостайық деп, кезекті сайысқа қатысушы топ - тарға берейік.
1 кезең: «Таныстыру»
1 топ. ———-
2 топ ———
Жүргізуші: 2 кезең: «Білімді мыңды жығар» (сұрақ - жауап)
Бұл кезеңде әр топқа 7 сұрақтан қойылады.
1 топқа:
1. Жылататын да, жұбататын да не? (Тіл)
2. Қазақ тілі - мемлекеттік тіл, ал орыс тілі қандай тіл? (ресми)
3. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі?(қазақ тілі)
4. Қазақстан қандай мемлекет? ( тәуелсіз)
5. Өлең жазатын адамды кім дейді? (Ақын)
6. Бес асыл істі ата. (Талап еңбек, терең ой, қанағат, рахым)
7. Қазақ әліппесінде неше іріп бар? (42)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 351
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
22 қыркүйек Қазақстан халықтарының тілдері күніне. Тілім менің – тірлігімнің тірегі
22 қыркүйек Қазақстан халықтарының тілдері күніне. Тілім менің – тірлігімнің тірегі
Оқушыларды ана тілін құрметтеуге, ұлттық тіл ретінде бағалауға, оны туған Отанында аға тіл дәрежесіне көтеретіндей қызмет жасауға үйрету; Жас ұрпақты ана тілінің қадір қасиетін түсіне білуге шақыру арқылы халқына деген сүйіспеншілігін, тіліне деген
Сөз мәйегі – мақал –мәтел
Сөз мәйегі – мақал –мәтел
Мақсаты: 1. Оқушыларды өз ана тілінің қадір-қасиетін біліп, өз ана тілінің көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғынуға үйрету.
"Кім тапқыр?"
"Кім тапқыр?"
Мақсаты: 1. Оқушыларды өз ана тілінің қадір - қасиетін біліп, өз ана тілінің көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғуға үйрету.
Мақал сөздің мәйегі
Мақал сөздің мәйегі
Ана тілінің маңызы мен қоғамдағы орны туралы жас ұрпақтың ана тілінің қадір қасиетін түсіне білуін, сүйе білуін арттыру. Балаларды туған тілін сүюге, оны қорғауға және қамқорлық жасауға тәрбиелеу
Қазақшаңыз қалай?
Қазақшаңыз қалай?
Қарағанды облысы, «Балқаш қаласы жалпы білім беретін №24 орта мектебі»КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Оспанова Жанат Нуроллаевна
Тіл тағдыры – ел тағдыры
Тіл тағдыры – ел тағдыры
ШҚО, Өскемен қаласы Бастауыш сынып мұғалімі: Сая Мырзабекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×