Үйірма. Сиқырлы бояулар
Сиқырлы бояулар
Үйірме міндеттері.
«Жас суретші» үйірмесі эмоциялық - бейнелі, көркемдік ойлау түрін қалыптастыруға бағытталып тұлғаның рухани қызметі қалыптасуының шарты болып табылады. Пәнді тереңірек танып білуге бағытталады. Оқушының шығармашылық қабілетін дамытады.
Мақсаты:
1) Эстетикалық сезімдерді тәрбиелеу, өнегелі тәжірибесін байыту, адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу.
2) Қиялын, өнер мен қоршаған әлемді қабылдау қабілетін, көркемдік іс - әрекетте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту.
3) Халық шығармашылығына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу.
4) Аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту.
5) Қолдың моторикасын, икемділігін дамыту.
Міндеті:
1) Өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту.
2) Сурет, кескіндеме, композиция, граттография, оригами, мозайка, аппликация бойынша бейнелеу сауаты негіздерімен таныстыру.
3) Бейнелеу өнері түрлерімен (графика, кескіндеме, мүсін, дизайн) таныстыру.
4) Көркемдік дағдыларды меңгеру (әртүрлі материалдармен жұмыс істеу және әртүрлі бейнелеу техникасын игеру).
5) Сезімдік - эмоциялық белгілерді дамыту: зейін, есте сақтау, қиял, елестету.
6) Оқушылардың қолдарының моторикасын, иілгіштігін, икемділігін жақсарту.
7) Өмір шындығы көріністерін, табиғатты және өнердегі бояу түстерін оның сезімдік әсерін балалардың көре, сезіне білуін, бейнелеу іс - әрекеті барысында олардың кеңістік туралы түсінігін, қиялын, елестету қабілетін жүйелі түрде дамыту.
Күншалған орта мектебі
Жетекші: Хамитова А. К.
Үйірме. Сиқырлы бояулар. жүктеу
Үйірме міндеттері.
«Жас суретші» үйірмесі эмоциялық - бейнелі, көркемдік ойлау түрін қалыптастыруға бағытталып тұлғаның рухани қызметі қалыптасуының шарты болып табылады. Пәнді тереңірек танып білуге бағытталады. Оқушының шығармашылық қабілетін дамытады.
Мақсаты:
1) Эстетикалық сезімдерді тәрбиелеу, өнегелі тәжірибесін байыту, адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу.
2) Қиялын, өнер мен қоршаған әлемді қабылдау қабілетін, көркемдік іс - әрекетте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту.
3) Халық шығармашылығына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу.
4) Аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту.
5) Қолдың моторикасын, икемділігін дамыту.
Міндеті:
1) Өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту.
2) Сурет, кескіндеме, композиция, граттография, оригами, мозайка, аппликация бойынша бейнелеу сауаты негіздерімен таныстыру.
3) Бейнелеу өнері түрлерімен (графика, кескіндеме, мүсін, дизайн) таныстыру.
4) Көркемдік дағдыларды меңгеру (әртүрлі материалдармен жұмыс істеу және әртүрлі бейнелеу техникасын игеру).
5) Сезімдік - эмоциялық белгілерді дамыту: зейін, есте сақтау, қиял, елестету.
6) Оқушылардың қолдарының моторикасын, иілгіштігін, икемділігін жақсарту.
7) Өмір шындығы көріністерін, табиғатты және өнердегі бояу түстерін оның сезімдік әсерін балалардың көре, сезіне білуін, бейнелеу іс - әрекеті барысында олардың кеңістік туралы түсінігін, қиялын, елестету қабілетін жүйелі түрде дамыту.
Күншалған орта мектебі
Жетекші: Хамитова А. К.
Үйірме. Сиқырлы бояулар. жүктеу
Жаңалықтар
Драма үйірмесінің бағдарламасы мен тақырыптық жұмыс жоспары
Оқушылардың рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, көркемдік, адамгершілік, азаматтық тәрбие беру;
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
Баланың қоғамдық өмірде, еңбекте, табиғатта көркем өнерде бар әсемдікті сезіне білуге үйрету, тәрбиелеу деген сөз. Эстетикалық тәрбие балаға қоршаған ортаның көркемдігін, адамның рухани сұлулығын терең түсіндіре білу, сөйтіп оларды ойлау, қиялдау,
Бейнелеу өнері "Көркемдік өнер және кескіндеме" авторлық факультативтік курс
Көркем өнер жеке құбылыстардың жалпы табиғатын ашуға тырысады, ал жалпы табиғат, жалпы қасиеттің өзін көрікті бейнелер арқылы аралайды.
Сиқырлы әлем
Бағдарлама 4 - 5, 5 - 6 жастағы баланың қол саусақтарының ұсақ маторикасын дамытады. Қолдың ұсақ қол маторикаларын дамыту балалардың сөйлеуінің дамуына апаратын жол.
Кескіндеме пәні бойынша оқыту бағдарламасы
Бағдарламада оқу мен білім алу деңгейлеріне қарай, оқушының жас ерекшеліктері ескеріле келе, кескіндеме пәнінен көркемдік білімдерін жетілдіре келе, әлем мәдениетін танып білуге, тұлғаның әлеуметтік, мәдени және кәсіптік анықталуына, өз
Сурет пәні бойынша оқыту бағдарламасы
Балалар мен жасөспірімдерге арналған өнер мектептерінде көркем эстетикалық бағыттағы сурет пәні бойынша авторлық қосымша білім беру оқу бағдарламасы білім мазмұнын, білімді игерудегі қажеттілікпен қатар, сурет салу шеберліктерін арттырып олардың
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.