Біз табиғатты сүйеміз!
Фото - сайыс «Біз табиғатты сүйеміз!»
Мақсаты: жаратылыстану пәнінен алған білімдерін тексеру, оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, табиғатты қорғауда жауапкершілікті қалыптастыру, табиғатқа деген мейірім мен ықыласын, табиғат байлықтары мен жан - жануар, өсімдіктерге жанашырлықпен қарауға тәрбиелеу.
Түрі: сайыс
Формасы: топтық
Көрнекілігі: слайдтар, табиғат көріністері суреттері, нақыл сөздер, қима суреттер, парақшалар,
Сайыс жоспары:
1. Кім көп біледі? (сұрақтар қойылады, әр топ 3 ұяшықтан ашады)
2. Пазлдарды құрастыру және қорғау
3. Есте сақта (суреттерді көріп, есінде қалғандарын айту)
4. Үй тапсырмасы: табиғат көріністерінен фото - монтаж
5. Табиғат суреттері
Барысы:
Мұғалім: Табиғат - тіршілік атаулының құтты қоныс мекені, тіршіліктің түлеп өсуіне қажетті нәрі, жер бетіне көрік берген сәні. Табиғат, Жер - Ана, атамекен, туған жер деген ұғымдар бір - бірімен тамырлас, әрі тағдырлас.
Табиғат! Осы бір жүрекке жылы, көңілге қонымды естілетін салиқалы сөзде қаншама мазмұн, терең мағына, ұлағатты мол ұғым, тұжырымы кең, ой жатыр десеңізші!
Табиғат - адам бойында адамгершілік абзал қасиеттерді қалыптастыратын ұлағатты ұстаз, тәлімі мол тәрбиеші.
Ендеше, ұлы табиғатымыздың құрметіне бүгінгі білімділер сайысын өткізейік.
Сайысқа 3 топ қатысады.
1 - топ: Тау
2 - топ: Ауа
3 - топ: Күн.
Сонымен сайысымызды бастайық.
1 - кезең «Кім көп біледі?» деп аталады.
Шарты: интерактивті тақтада 10, 20,, 30 ұпайдан тұратын ұяшықтар болады. Әр топ қалаған ұяшықтарын таңдап, ондағы сұрақтарға жауап береді. Топ 3 рет ұяшық таңдайды. Ұпай ұяшықтың санына байланысты.
10 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. Жазық деген не? Жазық түрлерін ата
( Жазық деп құрлық бетінің тегіс немесе сәл белесті алқаптарын айтады. Түрлері: тегіс және бедерлі).
2. Кенді пайдалы қазбаларды ата.
(Темір, мыс, қорғасын, алтын, алюминий, никель, графит).
3. Ауа қоспасындағы ең көп газ
( Азот).
20 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. Қазақстанның қорықтары
(Наурызым, Барсакелмес, Ақсу - Жабағылы, Марқакөл, Алматы, Үстірт, Алқакөл, Қатон - Қарағай, Қорғалжын).
2. Қазақстаның өзендері
( Сырдария, Жайық, Іле, Ертіс, Есіл, Жетісу, Тобыл).
3. Қазақстандағы биік таулар
(Тянь - Шань, Алтай, Іле Алатауы, Жоңғар Алатауы).
30 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. ҚР тәуелсіздігін ең алғашқы болып мойындаған қай мемлекет?
( Түркия).
2. ҚР БҰҰ қашан мүше болып кірді?
( 1992 жылы наурыз).
3. Семей атом сынақ полигоны қашан жабылды?
( 1991 жыл).
2 - сайыс «Пазлдарды құрастыру» деп аталады.
Шарты: әр топ осы сурет қиындыларын құрастырады. Бұл сайысқа 1 минут уақыт беріледі.
3 - сайыс «Есте сақта» деп аталады.
Шарты: тақтада дүниетану пәніне қатысты бірнеше ұғым, заттардың суреттері шығады. Суретке мұқият қарап алу үшін 1 минут уақыт беріледі. 1 минуттан соң суреттер өшіріледі де, оқушылардың есте сақтап қалған суреттердің атын жазуларын сұраймын. Ең көп суретті есте сақтап қалған топ жеңімпаз атанады.
Суреттер: глобус, карта, компас, тау, өсімдік, қасқыр, түлкі, қоян, көмір, бұлт, күн. жауын - шашын, адам, мұрын, көз, аяқ, қол.
4 - сайыс Үй тапсырмасы
Шарты: әр топ өздерінің дайындаған фото - монтаждарын таныстырады.
5 - сайыс « Табиғат суреттері» деп аталады.
Шарты: әр топ табиғат тақырыбына сурет салады. Сол салған суреттерін таныстырып, түсіндіреді.
Мұғалім: Сонымен, балалар, бүгінгі біздің сайысымыз өз мәресіне жетті.
Көрініс: «Аңшы мен бала»
- Құс аулауға шығамысың?
- Шығамын.
- Атқаныңды жығамысың?
- Жығамын.
- Міне мылтық атамысың?
- Атамын.
- Құсың қайда қарағым - ау?
- Атпадым.
- Таппадың ба тоғайдан құс?
- Таппадым.
- Көп еді ғой көлде құс.
- Көп екен.
- Неге атпадың?
- Түк дәлелім жоқ екен.
- Атуға сен қимадың ба?
- Қимадым
Туған жердің құстарын да
Өзіне қайта сыйладым.
Мұғалім: Өзіміздің анадай аялаған туған жердің табиғатына сүйіспеншілікпен қамқорлық жасап, қорғау - әрқайсымыздың азаматтық абзал борышымыз және парасатты парызымыз.
Қазақстан - атамекен, жер - анам,
Ата - баба өсіп - өнген кең далам.
Қазақстан сенде туып, сенде өстім,
Қарыздармын сол үшін де мен саған.
Қазақстан - туған жерім, киелім,
Қасиетіңді қастерлеп, басымды да иемін.
Табиғатың тұнып тұрған қазына,
Соның бәрін аялаймын, сүйемін.
Мақсаты: жаратылыстану пәнінен алған білімдерін тексеру, оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, табиғатты қорғауда жауапкершілікті қалыптастыру, табиғатқа деген мейірім мен ықыласын, табиғат байлықтары мен жан - жануар, өсімдіктерге жанашырлықпен қарауға тәрбиелеу.
Түрі: сайыс
Формасы: топтық
Көрнекілігі: слайдтар, табиғат көріністері суреттері, нақыл сөздер, қима суреттер, парақшалар,
Сайыс жоспары:
1. Кім көп біледі? (сұрақтар қойылады, әр топ 3 ұяшықтан ашады)
2. Пазлдарды құрастыру және қорғау
3. Есте сақта (суреттерді көріп, есінде қалғандарын айту)
4. Үй тапсырмасы: табиғат көріністерінен фото - монтаж
5. Табиғат суреттері
Барысы:
Мұғалім: Табиғат - тіршілік атаулының құтты қоныс мекені, тіршіліктің түлеп өсуіне қажетті нәрі, жер бетіне көрік берген сәні. Табиғат, Жер - Ана, атамекен, туған жер деген ұғымдар бір - бірімен тамырлас, әрі тағдырлас.
Табиғат! Осы бір жүрекке жылы, көңілге қонымды естілетін салиқалы сөзде қаншама мазмұн, терең мағына, ұлағатты мол ұғым, тұжырымы кең, ой жатыр десеңізші!
Табиғат - адам бойында адамгершілік абзал қасиеттерді қалыптастыратын ұлағатты ұстаз, тәлімі мол тәрбиеші.
Ендеше, ұлы табиғатымыздың құрметіне бүгінгі білімділер сайысын өткізейік.
Сайысқа 3 топ қатысады.
1 - топ: Тау
2 - топ: Ауа
3 - топ: Күн.
Сонымен сайысымызды бастайық.
1 - кезең «Кім көп біледі?» деп аталады.
Шарты: интерактивті тақтада 10, 20,, 30 ұпайдан тұратын ұяшықтар болады. Әр топ қалаған ұяшықтарын таңдап, ондағы сұрақтарға жауап береді. Топ 3 рет ұяшық таңдайды. Ұпай ұяшықтың санына байланысты.
10 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. Жазық деген не? Жазық түрлерін ата
( Жазық деп құрлық бетінің тегіс немесе сәл белесті алқаптарын айтады. Түрлері: тегіс және бедерлі).
2. Кенді пайдалы қазбаларды ата.
(Темір, мыс, қорғасын, алтын, алюминий, никель, графит).
3. Ауа қоспасындағы ең көп газ
( Азот).
20 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. Қазақстанның қорықтары
(Наурызым, Барсакелмес, Ақсу - Жабағылы, Марқакөл, Алматы, Үстірт, Алқакөл, Қатон - Қарағай, Қорғалжын).
2. Қазақстаның өзендері
( Сырдария, Жайық, Іле, Ертіс, Есіл, Жетісу, Тобыл).
3. Қазақстандағы биік таулар
(Тянь - Шань, Алтай, Іле Алатауы, Жоңғар Алатауы).
30 ұпайлы ұяшық сұрақтары:
1. ҚР тәуелсіздігін ең алғашқы болып мойындаған қай мемлекет?
( Түркия).
2. ҚР БҰҰ қашан мүше болып кірді?
( 1992 жылы наурыз).
3. Семей атом сынақ полигоны қашан жабылды?
( 1991 жыл).
2 - сайыс «Пазлдарды құрастыру» деп аталады.
Шарты: әр топ осы сурет қиындыларын құрастырады. Бұл сайысқа 1 минут уақыт беріледі.
3 - сайыс «Есте сақта» деп аталады.
Шарты: тақтада дүниетану пәніне қатысты бірнеше ұғым, заттардың суреттері шығады. Суретке мұқият қарап алу үшін 1 минут уақыт беріледі. 1 минуттан соң суреттер өшіріледі де, оқушылардың есте сақтап қалған суреттердің атын жазуларын сұраймын. Ең көп суретті есте сақтап қалған топ жеңімпаз атанады.
Суреттер: глобус, карта, компас, тау, өсімдік, қасқыр, түлкі, қоян, көмір, бұлт, күн. жауын - шашын, адам, мұрын, көз, аяқ, қол.
4 - сайыс Үй тапсырмасы
Шарты: әр топ өздерінің дайындаған фото - монтаждарын таныстырады.
5 - сайыс « Табиғат суреттері» деп аталады.
Шарты: әр топ табиғат тақырыбына сурет салады. Сол салған суреттерін таныстырып, түсіндіреді.
Мұғалім: Сонымен, балалар, бүгінгі біздің сайысымыз өз мәресіне жетті.
Көрініс: «Аңшы мен бала»
- Құс аулауға шығамысың?
- Шығамын.
- Атқаныңды жығамысың?
- Жығамын.
- Міне мылтық атамысың?
- Атамын.
- Құсың қайда қарағым - ау?
- Атпадым.
- Таппадың ба тоғайдан құс?
- Таппадым.
- Көп еді ғой көлде құс.
- Көп екен.
- Неге атпадың?
- Түк дәлелім жоқ екен.
- Атуға сен қимадың ба?
- Қимадым
Туған жердің құстарын да
Өзіне қайта сыйладым.
Мұғалім: Өзіміздің анадай аялаған туған жердің табиғатына сүйіспеншілікпен қамқорлық жасап, қорғау - әрқайсымыздың азаматтық абзал борышымыз және парасатты парызымыз.
Қазақстан - атамекен, жер - анам,
Ата - баба өсіп - өнген кең далам.
Қазақстан сенде туып, сенде өстім,
Қарыздармын сол үшін де мен саған.
Қазақстан - туған жерім, киелім,
Қасиетіңді қастерлеп, басымды да иемін.
Табиғатың тұнып тұрған қазына,
Соның бәрін аялаймын, сүйемін.
Жаңалықтар
Табиғатты қорғау - адамзаттың парызы атты ашық тәрбие сағаты
5 маусым - Бүкіл әлемдік қоршаған ортаны қорғау күніне арналған тәрбие сағатының іс-шарасы
Табиғат тал бесігің, аялай біл!
Табиғатты қорғау, сақтау қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру.
Эссе. Табиғат - ғажап әлем
Бізді қоршаған орта: жан - жануарлар мен өсімдіктер, Жер мен Ай, Күн мен алыстағы жұлдыздар — осылардың барлығы да табиғат деген ауқымды ұғымды білдіреді.
Біз – табиғат қорғаны
Табиғат адамзаттың асыраушысы, еңбек етіп өмір сүретін ортасы екенін түсіндіру. Табиғат, Жер - ана, Туған жер, Атамекенін сүйіп, аялай білу, перзенттік борышын орындауға үйрету. Туған жер табиғатының әсемдігін сақтауға, сүюге, қоршаған ортаны
Табиғат - тіршілік көзі
Атырау қаласы Еркінқала селосы Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жұпмағанбетова Алия Абдешқызы
Құстар ауа райын болжай ала ма?
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.