Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тұлғаның адамгершілік негіздері

02 сәуір 2015, Бейсенбі
Категориясы: Тарих
Тақырыбы: Тұлғаның адамгершілік негіздері

Мақсаты: Оқушылардың белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушыларды топқа бөліп, тапсырмалармен жұмыс жасата отырып, ақыл ойларын дамыту
Тәрбиелік: Тарихи санасы қалыптасқан, ұлттық рухы жоғары жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, топпен жұмыс, «Қос жазба күнделігі», топтастыру Тұлға сөзіне, Куббизм, Бес жолды өлең стратегиясы, БББ кестесі арқылы тапсырмалармен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: постер арқылы тапсырма, тірек сызбалар, стикер т. б. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, қазақ әдебиеті, геометрия

Сабақтың барысы:
І. Шаттық шеңбер.
ІІ. Топқа бөлу
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау
IV. Жаңа сабақ
V. Үйге тапсырма
VI. Бағалау.

Шаттық шеңбер. Бір бірімізге сәттілік тілейік.
Топқа бөлу. Топ басшысын сайлау, топ басшының көмекшісі спикерді сайлап алу.
Үй тапсырмасын сұрау. Слайд арқылы тестке жауап беру.
Қоғамының рухани негіздері
«Алтын ереже» топтарды алтын ережемен таныстыру.
(Күн суреті) салынған плакат ілінеді.

1. Бір - біріміздің пікірімізді тыңдаймыз.
2. Уақыт үнемдейміз.
3. Топпен ақылдасып жауап береміз.
4. Ойымызды ашық жеткіземіз.
Топтардың аты: «Болашақ», «Жас қыран», «Білімділер».
Жаңа сабақ жоспары:
1. Рухтандырушылық пен адамгершілік
2. Тұлғаның адамгершілік қағидалары
3. Жақсылық пен жамандық
4. Парыз бен ар – ұят
5. Моральдық мұрат.
6. Отансүйгіштік және азаматтылық
7. Тәрбие мен білімнің адамгершілік қызметтері
Жарыс ережесі:
1.«Қос жазба күнделігі»
2. Топтастыру Тұлға сөзіне
3. Куббизм
4. Бес жолды өлең статегиясы
5. БББ кестесі

1.«Қос жазба күнделігі» Мұғалімінің түсіндірген сабағы бойынша оқушылар дәптерлеріне вертикаль сызық жүргізеді. Бір жағына әсер еткен тұстар мен үзінділер жазады, екінші жағына пікірін, нені еске түсіретінін, себеп салдарын жазады. Мұғалім топ басшысы немесе спикер арқылы жауаптарын талқылайды.
2. Топтастыру Тұлға сөзіне
3. Куббизм. Ойын арқылы оқыту. Кубиктің алты жағына жазылған сандар арқылы тапсырмаларын тандап, орындайды. Слайд арқылы кубиктар беріледі.
1. Адамгершілік дегеніміз не?
2. Әділдік дегеніміз не?
3. Сыпайылылық деген не?
4. Парыз деген не?
5. Мораль дегеніміз не?
6. Азаматтық дегеніміз не?

Қосымша сұрақтар:
1. Ар ұждан дегеніміз не?
2. Ізеттілік деген не?
3. Жамандық деген не?
4. Отансүйгіштік деген не?
5. Тәрбие деген не?
6. Білім дегеніміз не?

5. Бес жолды өлең стратегиясы. Оқушылар топ бола отырып, ақылдаса бір сөз тандайды. Таңдаған сөзден бес жолды өлең құрудың ережесі мынадай:
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4. Ойды түйіндеу
5. Тақырыпқа байланысты синоним

Мысалы:
Кім? Ана
Қандай? Мейірімді, ақылды
Не істеді? Бағады, тәрбиелейді, өсіреді.
Түйін: Ағайын - алтау ана - біреу
Синоним Адам
Бекіту сұрақтары:
1. Тәрбиенің қоғамдағы рөлі қандай?
2. Адамгершіліктің қалыптасуына не әсер етеді?
3. Жақсылық пен жамандықтың айырмашылығы қандай?
4. Тұлғаның адамгершілік қағидаларына нелер жатады?
Бағалау: БББ кестесі.
Стикер тарату арқылы оқушылардан БББ кестесін жазу.
Смайлктерді санай отырып, жеңген топты мараппаттау.
Қортындылау: Адамгершілік дегеніміз адамның өзін қоршаған адамдарға, тіршілік иелеріне және жалпы табиғатқа саналы әрі риясыз мейірімділік танытуы.
Үйге тапсырма: Тұлғаның адамдық негіздері. Тақырыпты оқу. Тұлға эссе жазу.
14 866
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Әлеуметтенудің әлеуметтік - психологиялық аспектісі
Әлеуметтенудің әлеуметтік - психологиялық аспектісі
Адам баласы материалдық және рухани өмірдің ортасында тіршілік етеді де, өзі өмір сүріп отырған қоғамның мүшесі ретінде өзіндік ақыл - парасатымен, жеке бастың өзіне тән ақыл - ой, ерік - жігер, мінез - құлық ерекшелігімен көрінуге тырысып бағады.
Тәрбие жұмысының жоспары
Тәрбие жұмысының жоспары
Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан - жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.
Шоқан Уәлиханов – қазақтың ұлы ғалымы
Шоқан Уәлиханов – қазақтың ұлы ғалымы
Шоқан Уәлихановтың өмірі мен қызметін таныстыра отырып, ғалым, этнограф, суретші, зерттеуші әрі жан – жақты шығармашыл тұлға болғандығын көрсету.
10 саны
10 саны
Сабақтың мақсаты: 10 - ға дейін реттік санауды меңгерту. Міндеттері:  10 саның реттік тура, кері санауды үйрету.  Математика пәніне деген қызығушылығын ояту.
Abai a great Kazakh poet
Abai a great Kazakh poet
№3 орта мектеп ағылшын пәні мұғалімі Әнетова Шырын
Рухани - адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру негіздері
Рухани - адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру негіздері
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, «№13 жалпы білім беретін бастауыш мектеп» мемлекеттік мекемесінің директордың әдістемелік жөніндегі орынбасары Рыскалыева Қалыдгүл Ондасынқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×