10 саны
Тақырыбы: 10 саны
Сабақтың мақсаты: 10 - ға дейін реттік санауды меңгерту.
Міндеттері:
10саның реттік тура, кері санауды үйрету.
Математика пәніне деген қызығушылығын ояту.
10 цифрының баспаша жазылуымен таныстыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Жаңа тақырыпқа байланысты суреттер, кеспе сандар
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ – жауап, ойын арқылы түсіндіру, көрсету
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа әзірлігін тексеру
Балалар, қазір бізде математика сабағы
Алдымен шаттық шеңберін құрып, бір – бірімізге тілек тілейік.
Шаттық шеңбері:
Оқып – білім аламыз
Біздер зерек баламыз
Математика пәнінде
Тапқыр, алғыр боламыз
Топқа бөлу: 1, 2, 3 сандар санау арқылы топқа бөлу (топқа бөлініп отырады)
- Неше топ болдық?
- Топ басшысын сайлап алыңдар
- Топ ережесімен таныстырамын
Алтын ереже
1. Тыныштық сақтау
2. Бірін - бірі тыңдау
3. Өз ойын ашық айту
4. Уақытты үнемдеу
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
І топқа - Балалар, нешеге дейін санауды үйрендік?
ІІ топқа - 1 - ден 9* - ға дейін санау (тура, кері санау)
ІІІ топқа – 9 саны қай санға ұқсайды?
ІІІ. Жаңа сабақ. Ал енді балалар 9 санына 1 ді қоссақ неше болады?
Ендеше балалар, бүгін біз 10 санымен танысамыз. 10 санын көрсету. 10 – саны қаңдай сандардан құралған? Ол 1 мен 0 ден құралған екі таңбалы сан, яғни неше таңбалы саң?
- Балалар енді 10 санына дейін санап көрейік (тура, кері санау)
- - түрлі түсті текшелерді санау
- Магнит көрнекіліктерді санау
№ 1 суретте саны 10 ға дейін түрлі заттар берілген
Қаңдай заттар бейнеленген, ата. Заттарды топқа бөл. Заттар тобын ата,. Неше бас киім? Етік, киім ілгіш, қолғап және т. б. Тиісті цифрді жаз.
Сергіту сәті: Шаршаған болармыз бойымызды сергітіп алайық
Он қолымда 5 алама
Сол қолымда бес алама
5 ті - 5 ке қосқанда
Болады екен 10 алама
Ойын: Кім жылдам?
№ 2
7 санының құрамын бекітуге бағытталған
І топ 2+5
ІІ топ 1+6
ІІІ топ 4+3 =
Өздік жұмысы:
Қарағанды облысы, Атасу кенті,
М. Жұмажанов селосы,
Жаңаарқа жалпы білім беретін орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Тажикенова Назгуль Муратовна
Сабақтың мақсаты: 10 - ға дейін реттік санауды меңгерту.
Міндеттері:
10саның реттік тура, кері санауды үйрету.
Математика пәніне деген қызығушылығын ояту.
10 цифрының баспаша жазылуымен таныстыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Жаңа тақырыпқа байланысты суреттер, кеспе сандар
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ – жауап, ойын арқылы түсіндіру, көрсету
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа әзірлігін тексеру
Балалар, қазір бізде математика сабағы
Алдымен шаттық шеңберін құрып, бір – бірімізге тілек тілейік.
Шаттық шеңбері:
Оқып – білім аламыз
Біздер зерек баламыз
Математика пәнінде
Тапқыр, алғыр боламыз
Топқа бөлу: 1, 2, 3 сандар санау арқылы топқа бөлу (топқа бөлініп отырады)
- Неше топ болдық?
- Топ басшысын сайлап алыңдар
- Топ ережесімен таныстырамын
Алтын ереже
1. Тыныштық сақтау
2. Бірін - бірі тыңдау
3. Өз ойын ашық айту
4. Уақытты үнемдеу
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
І топқа - Балалар, нешеге дейін санауды үйрендік?
ІІ топқа - 1 - ден 9* - ға дейін санау (тура, кері санау)
ІІІ топқа – 9 саны қай санға ұқсайды?
ІІІ. Жаңа сабақ. Ал енді балалар 9 санына 1 ді қоссақ неше болады?
Ендеше балалар, бүгін біз 10 санымен танысамыз. 10 санын көрсету. 10 – саны қаңдай сандардан құралған? Ол 1 мен 0 ден құралған екі таңбалы сан, яғни неше таңбалы саң?
- Балалар енді 10 санына дейін санап көрейік (тура, кері санау)
- - түрлі түсті текшелерді санау
- Магнит көрнекіліктерді санау
№ 1 суретте саны 10 ға дейін түрлі заттар берілген
Қаңдай заттар бейнеленген, ата. Заттарды топқа бөл. Заттар тобын ата,. Неше бас киім? Етік, киім ілгіш, қолғап және т. б. Тиісті цифрді жаз.
Сергіту сәті: Шаршаған болармыз бойымызды сергітіп алайық
Он қолымда 5 алама
Сол қолымда бес алама
5 ті - 5 ке қосқанда
Болады екен 10 алама
Ойын: Кім жылдам?
№ 2
7 санының құрамын бекітуге бағытталған
І топ 2+5
ІІ топ 1+6
ІІІ топ 4+3 =
Өздік жұмысы:
Қарағанды облысы, Атасу кенті,
М. Жұмажанов селосы,
Жаңаарқа жалпы білім беретін орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Тажикенова Назгуль Муратовна
Жаңалықтар
1-ден - 20-ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
20 - ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру, 20 көлемінде реттік санауға үйрету /тура және кері тәртіппен/.
5 - ке дейін санау тура және кері санау
Реттік санауды үйрету, Қанша? Нешінші? сұрақтарына жауап беруге үйрету, математикалық жұмбақтарды шешуді үйрету
Айналамдағы заттарды санаймын. 10 - ға дейін реттік санау (күнделікті сабақ жоспарлар топтамасы)
Күнделікті сабақ жоспарлар топтамасы (математика)
4 саны мен цифры
Санау барысында натурал сандардың реттік нөмірі анықталатындығын түсінеді, он көлеміндегі тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
1-ден 20-ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар қатарына берілген тапсырмаларды анықтау. 1 - 20 көлемінде реттік санауға үйрету. Тура және кері санау.
9 саны және цифры
Оларға іштей санауды үйрету. Санау кезінде 9 санына жеткен кезде, ол санды дауыстап айтуы керек. Осылайша ойынды жалғастырып ойнатуға болады. Бұған дейін алынған білім: Сандық сәуле, тура және кері санау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.