Тіл білімі бейімдік бағдарламасы
34 сабақ жоспары мен оқушыларға арналған оқулық
Сабақтың тақырыбы: Қазақ тіл білімі
Сабақтың мақсаты:
1. Тіл білімі салаларының жасалу жолын, олардың мағыналарын түсіндіру.
2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру
3. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызба, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақ-жауап
III Жаңа сабақ:Қазақ тіл білімі
Қазақ тіл білімі үш салаға бөлінеді:фонетика, лексика, грамматика. Грамматика екіге бөлінеді:морфология және синтаксис. Фонетика тіл дыбыстарын және олардың заңдылықтарын зерттейді. Лексика сөз мағынасын зерттейді. Морфология сөз құрамын, синтаксис сөз тіркесі, сөйлем, сөйлем мүшелерін зерттейді.
IV Жаңа сабақты меңгерту
1Сұрақ-жауап
2Мысал келтіру
3Диктант
Сыпайы сырын білдірмес
Ақылды адам сөзді орнымен айтып, жөнді жауап күтеді.
V Сабақты қорытындылау
1Өзіндік жұмыс
Сөйлем талдау
2 Шығармашылық жұмыс
Түйінді эссе
Сыпайы сырын білдірмес
VI Үйге тапсырма
Тіл білімінің салалары.
VII Оқушыларды бағалау.
Сабақтың тақырыбы: Қазақ тіл білімі
Сабақтың мақсаты:
1. Тіл білімі салаларының жасалу жолын, олардың мағыналарын түсіндіру.
2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, пән бойынша алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білуге дағдыландыру
3. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, әдеби тілде көркем сөйлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызба, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақ-жауап
III Жаңа сабақ:Қазақ тіл білімі
Қазақ тіл білімі үш салаға бөлінеді:фонетика, лексика, грамматика. Грамматика екіге бөлінеді:морфология және синтаксис. Фонетика тіл дыбыстарын және олардың заңдылықтарын зерттейді. Лексика сөз мағынасын зерттейді. Морфология сөз құрамын, синтаксис сөз тіркесі, сөйлем, сөйлем мүшелерін зерттейді.
IV Жаңа сабақты меңгерту
1Сұрақ-жауап
2Мысал келтіру
3Диктант
Сыпайы сырын білдірмес
Ақылды адам сөзді орнымен айтып, жөнді жауап күтеді.
V Сабақты қорытындылау
1Өзіндік жұмыс
Сөйлем талдау
2 Шығармашылық жұмыс
Түйінді эссе
Сыпайы сырын білдірмес
VI Үйге тапсырма
Тіл білімінің салалары.
VII Оқушыларды бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тілдік талдау жұмысы 11 - сыныпқа арналған
Тілдік талдау жұмысы 11 - сыныпқа арналған
Атаулы сөйлем
Жай сөйлемнің құрамдық түрлерінен сөздердің білімдерін жетілдіру, жай сөйлемнің бір түрі атаулы сөйлем және оның жасалу жолдарын түсіндіру, атаулы сөйлемнің ерекшеліктерін меңгерту. үйрету
Қазақ тілі грамматикасы бейімдік бағдарлама
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы Б.Момышұлы ауылы, Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кемпрекова Жанар Жансериковна
Тұрақты тіркестер
ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Аманкелди Аскерхан
Тұрақты тіркестер
Павлодар облысы, Ақсу қаласы, №7 орта мектеп Айнура Жармуханбетова
Күнделікті сабақ жоспарлары
Алтыншы сыныпқа арналған бұл бейімдік бағдарламада жаңа кезең талабына сай ана тілінің қоғамдық-әлеуметтік мәнін түсінген, тілдің қызметін жүйелі түрде меңгерген, өз ана тілі-қазақ тілінің ерекшеліктерін білетін, тіл білімі салалары бойынша талдай
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.