1 деңгей мұғалімдеріне көмек
Бірінші (ілгері) деңгейдің емтихан сұрақтары
I НҰСҚА
Блок А
1. Оқыту мен оқудағы заманауи тәсілдің негізгі ерекшелігі
А) оқушылардың алған білімдерін орынды қолдана білуін қалыптастыру басымдылығы
В) басты назарды оқушының біліміне аудару
С) оқушының өз білімін көрсете білуі
D) оқушы білімін бағалау үшін бағытталған мұғалім қызметі
Е) мұғалімдердің материалдық базасын қамтамасыз етуге бағытталған мектеп әкімшілігінің қызметі
2. Сындарлы оқытудың мақсаты
А) алған білімін сыныптан тыс жерде пайдалануын және қолдануын қамтамасыз ету
В) «дәстүрлі» оқыту арқылы білім алу
С) АҚТ-ны қолдану мүмкіншілігі
D) мұғалімнің оқушыға әсер ету қабілеттілігі
E) оқушылардың алған білімін көрсете білуі
3. «Мұғалімнің үш көмекшісі» метафорасының авторы
А) Выготский
В) Пиаже
С) Шульман
D) Пажарес
E) Сухомлинский
4. Сын тұрғысынан ойлау негізінен келесіге дайын болуды көздейді:
А) болжауда және қабылдауда баламалы шешімдерді ескеруге
В) назарын өзіндік оқытуына аударуға
С) қарастырылатын тақырып бойынша білім алуға
D) оқушыға көмектесуге
Е) өздігінен жұмыс істеуге 4
5. 1996 жылы дарынды және талантты оқушылардың мінез-құлықтарының
пайдалы тізімін жасаған ғалымдар
А) Госвами мен Брайант
В) Макэлпайн мен Рид
С) Пиаже мен Родак
D) Выготский мен Пиаже
Е) Хоу мен Мерсер
I НҰСҚА
Блок А
1. Оқыту мен оқудағы заманауи тәсілдің негізгі ерекшелігі
А) оқушылардың алған білімдерін орынды қолдана білуін қалыптастыру басымдылығы
В) басты назарды оқушының біліміне аудару
С) оқушының өз білімін көрсете білуі
D) оқушы білімін бағалау үшін бағытталған мұғалім қызметі
Е) мұғалімдердің материалдық базасын қамтамасыз етуге бағытталған мектеп әкімшілігінің қызметі
2. Сындарлы оқытудың мақсаты
А) алған білімін сыныптан тыс жерде пайдалануын және қолдануын қамтамасыз ету
В) «дәстүрлі» оқыту арқылы білім алу
С) АҚТ-ны қолдану мүмкіншілігі
D) мұғалімнің оқушыға әсер ету қабілеттілігі
E) оқушылардың алған білімін көрсете білуі
3. «Мұғалімнің үш көмекшісі» метафорасының авторы
А) Выготский
В) Пиаже
С) Шульман
D) Пажарес
E) Сухомлинский
4. Сын тұрғысынан ойлау негізінен келесіге дайын болуды көздейді:
А) болжауда және қабылдауда баламалы шешімдерді ескеруге
В) назарын өзіндік оқытуына аударуға
С) қарастырылатын тақырып бойынша білім алуға
D) оқушыға көмектесуге
Е) өздігінен жұмыс істеуге 4
5. 1996 жылы дарынды және талантты оқушылардың мінез-құлықтарының
пайдалы тізімін жасаған ғалымдар
А) Госвами мен Брайант
В) Макэлпайн мен Рид
С) Пиаже мен Родак
D) Выготский мен Пиаже
Е) Хоу мен Мерсер
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тізбектелген сабақтар топтамасы өткізілгені туралы рефлексивті есеп
Сапалы білім бере отырып, саналы ұрпақ тәрбиелеу, өз - өзіне сенімді, алған білімін өмірде пайдалана алатын жеке тұлғаны қалыптастыру. Мен курстың бірінші «Бетпе - бет» кезеңінде нені үйрендім?
Туындыны табу ережелері тақырыбына есептер шығару
Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын меңгеруді бекітуге бағытталған
Математика - информатика пәні мұғалімінің кәсіби құзырлығын қалыптастыру
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №125 С. Сапарбеков атындағы орта мектептің математика - информатика пәні мұғалімі Асанова Мөлдір
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Оқыту мен оқу үдерісінде сындарлы оқыту теориясының тиімділігі
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы №119 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Аймуратова Замзегуль Аптихалыковна
2 деңгей мұғалімдеріне көмек
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М. Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.