ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
1. ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасының мазмұны қандай мәселені шешуге бағытталған?
Д) Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?
2. Бағдарлама міндеттері не?
А) 7 модуль мәнмәтінінде теория тұжырымдамасын қалыптастыру, бағдарлама идеясы бойынша рефлексивтік ойлау, іс - әрекеттегі зерттеуді жоспарлау, жүргізу, коучинг, тәлімгерлік, педагогикалық тәжірибе туралы ойлану, қазақстандық мұғалімнің кәсіби қоғамдастығын ұйымдастыру
3. Оқудан күтілетін нәтиже не?
С) Мұғалім әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне байланысты басқа мұғалімге кеңес беруде әдістемесі терең білім
4. Бағдарлама қандай 2 басым бағытта әзірленген?
В) Мұғалімді оқыту; оқудың табыстылығы туралы бай білімді игеру
5. ХХІ ғасырда талап етілетін дағдылардың мәні?
С) алған білімдерін орынды жерінде қолдана білуі
6. ЭЫДҰ жасаған жоба
А) Құзыреттерді Анықтау және іріктеу жобасы
7. Мұғалімдер баланың бойында метасананы қалыптастыруға мән беруі керек. Метасана деген не?
С) Баланың қалай оқу керектігін үйренуді қалыптастыру
8. Мектеп әкімшілігі мен білім беру жүйесі басқару органдарының қызметі (Berber and Mourshad. 2007)
С) Мұғалімнің оқыту үдерісі мен оқушылардың оқу нәтижелеріне оң ықпал ету.
9. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға кім?(Strong, Ward Graant 2011)
Д) мұғалім
10. Кәсібилік мұғалімнің өзін кім ретінде сезінуін талап етеді? (Bolam, McMahon, Stall, 2005)
Д) білім беру қоғамдастығының бір бөлігі ретінде
11. Пажарес (1992) Оқыту стилін таңдау кезінде мұғалімнің қандай құндылығы күштірек деп сендіреді
В) Мұғалімнің ұстанымы
12. Мұғалімнің ұстанымы деген не?
Д) көзқарасы, шешімі, іс - әрекеті
13. Құзырлы оқытудың маңызды факторы
А) Оқушының тақырып мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы
14. Мұғалімде «үш көмекші» деп атаған қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту жақсы болады» деп айтқан кім?
B) Шульман
15. Мұғалімнің «үш көмекшісін» атаңдар
С) бас, қол, жүрек
1. ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасының мазмұны қандай мәселені шешуге бағытталған?
Д) Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?
2. Бағдарлама міндеттері не?
А) 7 модуль мәнмәтінінде теория тұжырымдамасын қалыптастыру, бағдарлама идеясы бойынша рефлексивтік ойлау, іс - әрекеттегі зерттеуді жоспарлау, жүргізу, коучинг, тәлімгерлік, педагогикалық тәжірибе туралы ойлану, қазақстандық мұғалімнің кәсіби қоғамдастығын ұйымдастыру
3. Оқудан күтілетін нәтиже не?
С) Мұғалім әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне байланысты басқа мұғалімге кеңес беруде әдістемесі терең білім
4. Бағдарлама қандай 2 басым бағытта әзірленген?
В) Мұғалімді оқыту; оқудың табыстылығы туралы бай білімді игеру
5. ХХІ ғасырда талап етілетін дағдылардың мәні?
С) алған білімдерін орынды жерінде қолдана білуі
6. ЭЫДҰ жасаған жоба
А) Құзыреттерді Анықтау және іріктеу жобасы
7. Мұғалімдер баланың бойында метасананы қалыптастыруға мән беруі керек. Метасана деген не?
С) Баланың қалай оқу керектігін үйренуді қалыптастыру
8. Мектеп әкімшілігі мен білім беру жүйесі басқару органдарының қызметі (Berber and Mourshad. 2007)
С) Мұғалімнің оқыту үдерісі мен оқушылардың оқу нәтижелеріне оң ықпал ету.
9. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға кім?(Strong, Ward Graant 2011)
Д) мұғалім
10. Кәсібилік мұғалімнің өзін кім ретінде сезінуін талап етеді? (Bolam, McMahon, Stall, 2005)
Д) білім беру қоғамдастығының бір бөлігі ретінде
11. Пажарес (1992) Оқыту стилін таңдау кезінде мұғалімнің қандай құндылығы күштірек деп сендіреді
В) Мұғалімнің ұстанымы
12. Мұғалімнің ұстанымы деген не?
Д) көзқарасы, шешімі, іс - әрекеті
13. Құзырлы оқытудың маңызды факторы
А) Оқушының тақырып мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы
14. Мұғалімде «үш көмекші» деп атаған қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту жақсы болады» деп айтқан кім?
B) Шульман
15. Мұғалімнің «үш көмекшісін» атаңдар
С) бас, қол, жүрек
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен біліктілігін арттыру курсы педагог қызметкер
Жаңалықтар
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып және бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру
Мектептегі мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге, дамуы мен кәсіби өсуіне көмектесу
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының үшінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Полатова Айнұр Мүслімбекқы
Қазақстан Республикасының педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы курстарының тыңдаушыларына арналған біліктілік емтиханының сұрақтары Үшінші (негізгі) деңгей
Қазақстан Республикасының педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы курстарының тыңдаушыларына арналған біліктілік емтиханының сұрақтары Үшінші (негізгі) деңгей
Назарбаев зияткерлік мектебінің білім сатысы оқуы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Матниязова Айнур
2 деңгей мұғалімдеріне көмек
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М. Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Оқыту үрдісіндегі жаңа иновациялық технологиялар
Алматы облысы, Панфилов ауданы, Абай атындағы орта мектептің физика пәні мұғалімі Садвакасова Бақытгул Қабиқызы Кембридж бағдарламасының екінші деңгейлі мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.