Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Біреу және көп

18 маусым 2014, Сәрсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математика ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: «Біреу және көп»
Мақсаты: Біреу және көпке түсінік беру, ажырата білу.
Міндеттері:
1. Біреу және көп қарапайым математикалық ұғымымен таныстыру;
2. Заттарды саны бойынша салыстыра және ажырата білуге үйрету. Логикалық ойлауларын, сұраққа нақты жауап беру дағдыларын дамыту. Сөздік қорын толықтыру;
3. Тобы үшін мақтаныштық сезімін ояту. Достыққа, бірлесіп жұмыс атқаруға, ойнауға, қажымаушылық пен мұқият тыңдауға тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің әдіс - тәсілдері: түсіндіру, ой - қозғау, сұрақ - жауап.
Құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: Әшекейленген шырша, шырша жұлдызы, ойыншықтар, Күлдіргіш шарларымен, суреттер: тауық балапандарымен, бір алмалы ағаш және көп алмалы ағаш, пішіндер және үлестірмелі карточкалар.
Сөздік жұмыс: Біреу, көп, шырша, Күлдіргіш, қыс.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: топпен.

Іс - әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс - әрекеттері
Біз ақылды баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Бүгін келген қонаққа,
Иіліп сәлем береміз.
Сәлеметсіздер ме!
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыста қандай үлкен мереке болады?
- Дұрыс, ол Жаңа жыл мерекесі.
- Балалар мынау не?
- Шыршаның төбесінде не тұр?
- Ал тағы не көріп отырсыңдар?
- Жұлдыз шыршада қанша?
- Ал ойыншықтар қанша екен?
- Дұрыс, балалар.
Есікті біреу қағады.
- Бұл Күлдіргіш келді ғой.
Күлдіргіш амандасады.
- Маған сендердің көмектерін керек. Мен санау білмеймін.
Менің оң қолымда қанша шар және сол қолымда қанша шар бар?
Күлдіргіш:
- Рахмет, балалар,
- Күлдіргіш, сен отырып біздің балалар не біледі екенін көріп, есіне сақтайсын.
Тақтадағы суреттер бойынша жұмыс.
- Мұнда қанша тауық бар?
- Қанша балапандар бар?
- Мына ағашта қанша алма?
- Ал, мына ағашта қанша алма?
Күлдіргіш:
- Жарайсыңдар, балалар!
Сергіту:
- Кәне серігіп ойнайық:
Алма, алма, көп алма
Қызыл жасыл, сары алма.
Теріп, теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
- Балалар, рақмет, сау болыңдар. Мен көп нәрсе үйрендім сендерден.
Күлдіргіш кетеді.
- Ал біз, балалар, жұмысымызды жалғастырайық.
- Қанша қызыл үшбұрыш,
ал қанша көк?
Дөңгелектер қанша?

Алдарындағы карточкаларымен жұмыс жасайық. Бірнеше балалардың жұмыстарын салыстыру.
- Жарайсыңдар, балалар, бүгін көп жұмыс жасадық.
Балаларды мадақтау, шырша ойыншықтарын сыйлыққа тарату.
- Бұл ойыншықтарды біздің жаңа жылдық шыршасын әшекейлейік.
Қонақтармен қоштасу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
31 122
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
4 санымен таныстыру
4 санымен таныстыру
4 санымен таныстыру. Құрамын анықтау арқылы 4 санының қатарын ретімен санауға жаттықтыру. Логикалық ойын есептер шығару арқылы баланың 4 саны көлемінде білім - біліктілігін арттыру үшін дамытып оқыту және тізбек әдісін қолданудың тиімділігін білу.
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Сиқырлы жолдар
Сиқырлы жолдар
Қарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын - қысқа заттарды, үлкен - кіші, бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер, түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Зат қандай пішіннен құралған?
Зат қандай пішіннен құралған?
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №7 "Балдырған" балабақшасы тәрбиешісі Садыкова Жадыра
Біреу, көп
Біреу, көп
Өскемен қаласы, "Балдаурен" шағын орталығының тәрбиешісі Чокубаева Маржан Куанышпековна
3 санымен таныстыру
3 санымен таныстыру
Екібастұз қаласы № 23 «Балауса» мектепке дейінгі гимназия Абдинова Үміт Даутқызы Сабақтың тақырыбы: 3 санымен таныстыру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×