Сиқырлы жолдар
Сиқырлы жолдар
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным, Қатынас,
Бөлімдер: Ойна да ойлан, Құрастыру, Тіл дамыту.
Тақырыбы: Сиқырлы жолдар.
Мақсаты: Балалардың қарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын - қысқа заттарды, үлкен - кіші, бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер, түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Билингвалды компонент: Длинный – ұзын, короткий – қысқа.
Мотивациялық – танымдық
Шаттық шеңбер
«Күн шуағы»
Күлімде күн күлімде,
Бүлдіршіндер қуансын.
Жарқырап күн ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн, біз - көңілді баламыз!
Қайырлы күн, біз – сүйкімді баламыз!
Айтқан тілді аламыз
Достарымды көргенде
Қуана қарсы аламыз.
Сәлем!, Сәлем!, Сәлем!
Ұйымдастырушылық – ізденушілік
Жұмбақ.
Қалқиып екі құлағы,
Елеңдеп қорқып тұрады
Тәрбиеші:- Балалар бізге қояндар қонаққа келіпті, қояндар жолдың бойымен секіріп келеді.
Кәне қояндардың түсін айтыңдаршы қандай?
Тәрбиеші:- Ал балалар алдарыңда екі жол жатыр, кәне салыстырайық
Тәрбиеші:- Ал біздің ақ қоян қандай жолмен секіріп келді?, түсі қандай?
Тәрбиеші:- Ал біздің көк қоян қандай жолмен секіріп келді?, түсі қандай?
Салыстыру әдісі
Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы қане салыстырып көрейік қай қоян бірінші келді?
Себебі неде?
Сиқырлы жолдар. жүктеу
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным, Қатынас,
Бөлімдер: Ойна да ойлан, Құрастыру, Тіл дамыту.
Тақырыбы: Сиқырлы жолдар.
Мақсаты: Балалардың қарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын - қысқа заттарды, үлкен - кіші, бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер, түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Билингвалды компонент: Длинный – ұзын, короткий – қысқа.
Мотивациялық – танымдық
Шаттық шеңбер
«Күн шуағы»
Күлімде күн күлімде,
Бүлдіршіндер қуансын.
Жарқырап күн ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн, біз - көңілді баламыз!
Қайырлы күн, біз – сүйкімді баламыз!
Айтқан тілді аламыз
Достарымды көргенде
Қуана қарсы аламыз.
Сәлем!, Сәлем!, Сәлем!
Ұйымдастырушылық – ізденушілік
Жұмбақ.
Қалқиып екі құлағы,
Елеңдеп қорқып тұрады
Тәрбиеші:- Балалар бізге қояндар қонаққа келіпті, қояндар жолдың бойымен секіріп келеді.
Кәне қояндардың түсін айтыңдаршы қандай?
Тәрбиеші:- Ал балалар алдарыңда екі жол жатыр, кәне салыстырайық
Тәрбиеші:- Ал біздің ақ қоян қандай жолмен секіріп келді?, түсі қандай?
Тәрбиеші:- Ал біздің көк қоян қандай жолмен секіріп келді?, түсі қандай?
Салыстыру әдісі
Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы қане салыстырып көрейік қай қоян бірінші келді?
Себебі неде?
Сиқырлы жолдар. жүктеу
Сиқырлы жолдар қысқа мерзімді жоспар қарапайым математикалық ұғымдары геометриялық пішіндер ұзын қысқа ұғымы
Жаңалықтар
Көңілді саяхат
Түс туралы білімін, үлкен», кіші», ұзын», қысқа» ұғымдарын бекіту, оны атай білу, сұрақтарға жауап беру, көркем сөз айту арқылы сөйлеуін, тілін дамыту, саусақ моторикасын жетілдіру, көңіл - күйлерін көтеру, көмектесе білуге тәрбиелеу.
Геометриялық пішіндер
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Усенгалиева Акбота Елемесовна
Сиқырлы гүлдер еліне саяхат
Ақтөбе облысы, Хромтау қаласы №7 «Еркетай» МДҰ тәрбиешісі Курманбаева Гульнур Тастановна
Геометриялық пішіндер
Семей қаласы, №38 мектеп - лицей Шағын орталық тәрбиешісі Нугуманова Айшолпан Ел – Амановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.