Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы (19. 01. 2016)
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: «Қызықты пішіндер» (Геометриялық пішіндер)
Мақсаты: Жұп заттармен таныстыру. 5 көлемінде санау, геометриялық пішіндерді (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы) танып, ажырата білуді және орналасу реттілігін сақтауды үйрету. Сипап сезу мен көру арқылы пішіндерді өз бетінше ажырата білуге үйрету. Қарапайым математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.
Қажетті құрал – жабдықтар, көрнекіліктер: Буратино (жалпақ бетте жасалған), қысқы киімдердің қима суреттері, қағаздан жасалған геометриялық ұсақ пішіндер және қолғаптар.
Билингвалды компонент: Қызық – интересный, пішіндер – фигуры, жұп – пар.
Мотивациялы - ынталандыру кезең
I. Кіріспе бөлім.
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Ендеше күндей жадырап бүгінгі күнімізді бастайық. Шұғылалы күнмен амандасып алайық.
«Амандасу рәсімі»
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады маған.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады саған да.
Шуағын төгіп нұр,
Сәлем, Күн – анаға!
арқылы әңгімелеу
Кіріспе сұрақтар қою:
- Балалар, қанеки, есімізге түсірейікші жылдың неше мезгілі бар?
- Жыл мезгілдерін атаңдаршы.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс айларын атаңдаршы?
Балалар, бүгін бізге қонақ келіпті.
Топқа Буратино қонаққа келеді.
Ұйымдастыру ізденгіш кезең
II. Негізгі бөлім:
Жаңа тақырыппен таныстыру.
«Жұбын тап» дидактикалық ойын:
Тақтада геометриялық пішіндерді суреттері ілінеді.
- Геометриялық пішінді кім жылдам айтып береді?
«Қолғапты тап» дидактикалық ойыны:
Буратино мұз айдыныңда қолғабының сыңарын жоғалтқанын, енді көмек сұрайтынын айтады.
Тәрбиеші пішіндерден жасалған оюлары бар қолғаптарды көрсетеді. Сұрақтар қоя отырып, сыңарын тапқызады.
Сергіту сәті:
Тоңса біздің қолымыз,
Қолғап киіп аламыз.
Сарт - сұрт, сарт - сұрт,
Шапалақтап соғамыз.
Тоңса біздің аяғымыз,
Етік киіп аламыз.
Топ - топ, топ - топ,
Топылдатып билейміз.
Тоңса біздің денеміз,
Тонды киіп аламыз.
Зу - зу, зу - зу,
Шанаменен зулаймыз.
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер) жүктеу
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: «Қызықты пішіндер» (Геометриялық пішіндер)
Мақсаты: Жұп заттармен таныстыру. 5 көлемінде санау, геометриялық пішіндерді (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы) танып, ажырата білуді және орналасу реттілігін сақтауды үйрету. Сипап сезу мен көру арқылы пішіндерді өз бетінше ажырата білуге үйрету. Қарапайым математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.
Қажетті құрал – жабдықтар, көрнекіліктер: Буратино (жалпақ бетте жасалған), қысқы киімдердің қима суреттері, қағаздан жасалған геометриялық ұсақ пішіндер және қолғаптар.
Билингвалды компонент: Қызық – интересный, пішіндер – фигуры, жұп – пар.
Мотивациялы - ынталандыру кезең
I. Кіріспе бөлім.
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Ендеше күндей жадырап бүгінгі күнімізді бастайық. Шұғылалы күнмен амандасып алайық.
«Амандасу рәсімі»
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады маған.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады саған да.
Шуағын төгіп нұр,
Сәлем, Күн – анаға!
арқылы әңгімелеу
Кіріспе сұрақтар қою:
- Балалар, қанеки, есімізге түсірейікші жылдың неше мезгілі бар?
- Жыл мезгілдерін атаңдаршы.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс айларын атаңдаршы?
Балалар, бүгін бізге қонақ келіпті.
Топқа Буратино қонаққа келеді.
Ұйымдастыру ізденгіш кезең
II. Негізгі бөлім:
Жаңа тақырыппен таныстыру.
«Жұбын тап» дидактикалық ойын:
Тақтада геометриялық пішіндерді суреттері ілінеді.
- Геометриялық пішінді кім жылдам айтып береді?
«Қолғапты тап» дидактикалық ойыны:
Буратино мұз айдыныңда қолғабының сыңарын жоғалтқанын, енді көмек сұрайтынын айтады.
Тәрбиеші пішіндерден жасалған оюлары бар қолғаптарды көрсетеді. Сұрақтар қоя отырып, сыңарын тапқызады.
Сергіту сәті:
Тоңса біздің қолымыз,
Қолғап киіп аламыз.
Сарт - сұрт, сарт - сұрт,
Шапалақтап соғамыз.
Тоңса біздің аяғымыз,
Етік киіп аламыз.
Топ - топ, топ - топ,
Топылдатып билейміз.
Тоңса біздің денеміз,
Тонды киіп аламыз.
Зу - зу, зу - зу,
Шанаменен зулаймыз.
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер) жүктеу
Жаңалықтар
Сиқырлы пішіндер әлеміне саяхат
Барлық өткен геометриялық пішіндер, түстер туралы қайталау. Оларды бір - бірінен ажырата білуге, салыстыра білуге, айналасындағы заттар арасынан геометриялық пішіндерді таба білуге үйрету. Зейін қоюға, ыждағаттылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Пішіндер әлеміне саяхат
Пішіндер жайлы мағлұматтарын пысықтау. Геометриялық пішіндерді салыстырып және ажырата білуді одан әрі жалғастыру. «Жоғары», «төмен» ұғымдарын түсіндіру.
Геометриялық пішіндер
Ойындар арқылы заттардың түстері мен геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтап, пішіндерді бір - бірінен ажыратып атай білуге үйрету, қиял болжамдарын дамытып, қабілеттерін шыңдау.
Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш
Геометриялық пішіндерді ажырата білуге, оларға ұқсас заттарды таба білуге, пішіні ұқсас заттарды білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
Геометриялық пішіндер
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Усенгалиева Акбота Елемесовна
Геометриялық пішіндер
Семей қаласы, №38 мектеп - лицей Шағын орталық тәрбиешісі Нугуманова Айшолпан Ел – Амановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.